איך אתה יודע שאתה מכור לאח הגדול 4

שלום אני זהות בדויה ואני מכורה לאח הגדול!


ואחרי שאני מודעת לפאק הכי גדול שלי בחיים הנוכחיים אז קבלו את הסיבות להתמכרות-
-אני יודעתכל קשר בין ערוץ 20 למשדרים בערוץ 2 -מקרי בהחלט.מזל שעדיין השחקנים הם אותם שחקנים....וכל עונה אני מתעצבנת מחדש על ההפקה ועל העיוותים ועדיין כמו אישה מוכה ממשיכה לצפות
כשאני עושה לי קפה מהתרמוס הפשוט בא לי לקרא לערןן שיפנק אותי עם אסרפרסו וקצףףף ...ובסוף מסתפקת בנס הפשוט וסוכרזית...
לפני יומיים כשנכנסתי לחדר שינה שמעתי זימזום כמו מצלמה מיד הרמתי את הראש לראות עם המצלמה עוקבת אחריי- ואז גיליתי סתם זבוב ענק מעצבן!!
כשכתבתי ברשימה לקניה תה אוטומטית הוספתי וישונסקי...
כשאת הולכת לישון כל לילה ב3 וקמה ב7 ומ"ברכת "את עצמך במשך היום על השטות והשעות הרבות שאת מקדישה לפרצוף ש/ל אביבית כי זה בעיקר מה שמראים העונה...
-כשאת נבהלת בבוקר כשאת מסתכלת במראה ונדמה לך שהשפתיים שלך התנפחו ואולי מזכירות במעט את של אביבית
כשאת רואה את סער וערן ומדמיינת מחשבות
ומבינה שחוץ מקשר חברי מדהים כנראה אין שם כלום...
כשאת קוראת מגילות של יחפה ודאגרו וקיק ועופרלהלמרות שאת העונה כ"כ חלוקה עליהפם ועדיין כיף לי לקרא אותם!
כשאת מתאהבת פעם ראשונה באדם שדיעותיו עושים לך פריחה!
כשאת אחרי השידור רצה לבדוק אם צפניה כבר כתב מילה...כשאת בבוקר רצה לקרא ולצחוק מה שרחלי כתבה בוואלה!! מכשאת נכנסת לכאן לפורום כשאת כבר מכירה את כל אחד ואחת ממכם את כל הדיעות ועדיין קוראת בשקיקה כל מילה שאפו אין על הפורום הזה!!
 

EvilKidZ

New member
מישהו הולך לעקוב אחרי סופי בארגנטינה..?

סופי הולכת לשעמם אותם למוות, אף אחד גם לא יעקוב אחריה באח הגדול בארגנטינה, להבדיל מג'קי שבזכותו כולם נטשו את ערוץ האח הגדול ועברו לאינטרנט כדי לראות אותו בספרד. אני שולחים אליהם מקדחת בוש עם ארבע ראשים, מסכנים!
 

מוקה22

New member
ואני מוסיפה


שאני מבקשת מעידמן קטעים/סרטונים שפיספסתי והוא מתאמץ וגם מצליח להעלות את הבקשות
וכל פעם שסער על המסך מסתכלת בסקרנות ומחכההההה,,,,,,,,,,,,,
 
אתה קולט שאביבית חודש וחצי לא הורידה איפור

לא שטפה פנים ישנה עם הפרגולות האלו גם בלילה יש בה משהו מאוד לא נקי, לא יכול להיות שחודש וחצי הפרצוף לא משתנה...פלא שיש לה פחד ממים...בקיצור מגעיל עד כדי בחילה (ורק אל תזכירו את הנשיקות עם קותי...איכסססססס)
 

eitanos

New member
יש לה איפור קבוע

ככה בת זוגי ענתה לי כשתהיתי איך זה שאביבית קמה בבוקר מאופרת..
 

ניצנץ63

Well-known member
אין לה איפור קבוע, אם תשימו לב מדי פעם רואים

שהמסקרה שלה נמרחת, במיוחד בלילות לפני שהם הולכים לישון או אחרי שהיא בוכה. וגם השפתונים העזים שהיא שמה נעלמים עד הלילה עם האוכל שהיא מלקקת... בקיצור, בחורה מבחילה, היא בקושי שוטפת פנים לפני שהיא הולכת לישון.
 

Hava Rubin

New member
אף פעם לא ראו אותה שוטפת פנים/מצחצחת שיניים/מ

מורידה איפור היא מתעוררת באמצע הלילה ונראית כמו השחקניות מהטלנובלה, מאופרת למשעי, כבר תהיתי על כך רבות, אבל האמת לא היה לי את מי לשאול, וגם לא ראיתי שמישהו כתב על כך בפורום אז סתם יצאתי מנקודת ההנחה שפשוט פיספסתי, למרות שזה לא הגיוני שאף פעם לא ראיתי אותה בערב במקלחת. וזה שהיא אומרת תמיד בשיקשוחית שהיא מפחדת ממים זה כי היא מפחדת שזה יפגום לה את האיפור, מה זה מפחדת ממים מה היא לא מתקלחת? לא שותה? איך היא מבלה בשיקשוחית? כולה פוזה פשוט בחורה הזויה
 

רוקסין

New member
כשפותחים במחשב תיקיית תמונות בשם: האח הגדול 4

ודואגים לאסוף כל תמונה שיצאה עליו מכל מקור אפשרי ולאכסן בתיקייה.
 
איך אני יודע? שאני הולך לסופר ועובר ליד מדף ה

חרדל ונתקל בחרדל דיזו'ן אני צועק כמו משוגע חרדללל דיזו'ן!!! איך אני יודע עוד? אם התחלתי לשתות תה בכמויות לאחרונה אז יש לאח העונה השפעה.. אם חברה שלי,אחותי,אשתי התחילה לשים ריסים,לעפעף מול המראות בבית,להצמיד שפתיים,ובאופן כללי למרר את חיי כנראה שהיא צפתה בכמה פרקים של אביבית. אם לאחרונה שאני נתקל בתמונות של קופים אני נזכר בקותי משמע אני מכור. עכשו ברצינות,האח הגדול-הפורמט תפס בישראל בצורה שלא האמנתי\חשבתי...לחשוב שזו רק עונה 4 פה.והרייטינג רק צומח מעונה לעונה. עם כל הביקורת שלי על "קשת".טוב שהפורמט אצלהם ובערוץ22,קשה לי לדמיין אותו בערוץ אחר בטח לא אצל המוקיונים שעשו את הדור הבא.
 
למעלה