עדכוני ערב מה
יום 4 ה4.1.12

Jason2

New member
קוטי חסר משמעות

הוא לא עושה כלום. ומה זה מי צודק? מבחינתי אני כבר יודע מי צודק וזה לא ישתנה.
 

dindan84

New member
סער הומו למרות שבעברו יש גם בנות.הוא דו

כרגע יש לו חבר בחוץ
 

Jason2

New member
לידיעת זיוה

אפיקורס זה אדם שלא מאמין שבקיא בתנ"ך. ומהם הדתיים הכי מפחדים כי הם יודעים להתווכח.
 
אין שידור שוב :( +דיעה קצרה על מה שהיה

סער כרגע הפיבוריט שלי. זה לא קשור לדיעות הפוליטיות, אלא לעובדה שהוא מאוד נעים. שימו לב איך כשהוא התחיל לדקלם את השיר, הוא חיכה בסבלנות בזמן שהפריעו לו. הוא מאוד נעים, שקט, עם שלווה. אני שמאלני בעצמי, לא בדיוק כמוהו אבל בהחלט מבין אותו - ובת"ז שלו חשבתי שהוא שיטחי וכך גם בכניסה לבית. הוא הוכיח לי שלא די מהר והפתיע לטובה. נראה מה יהיו ההתפתחויות בהמשך מבחינת שאר הדיירים שלא היה להם זמן לפרוח. ברי, זיווה וקים בהמות מיליטנטיות. שלושת הדיירים הראשונים שהייתי מעיף (וכמובן שישארו בשביל הריבים). מרוב עצים לא רואים את היער, שלושתם. וחבל.
 

Ofir Akka

New member
שמאלנות באח הגדול

אל כל האחראים לבחירת האנשים באח הגדול אנחנו ממש המומים מבחירת האדם הירוד ושונא ישראל אדון סער סקלי הבחור הזה פשוט בא בכוונה תחילה להכפיש את מדינת ישראל ותושביה לתמוך בכל הרוע שקיים בארץ ולזלזל בכל אלה היושבים בה. יתירה מזה נותנים לו במה כה גדולה להביע את דעותיו הנלוזות מדוע לא מביאים איזה בחור חריף ימני שיעמוד מול הדבר הנורא הזה ויוכיח אותו מדוע רק שתי המסכנות ברי וזיוה שהן באמת עומדות בגאווה מול הדבר הזה אבל זה לא מספיק צריך להיכנס בו כמו שהוא נכנס בהם או פשוט לסלק אותו מהתוכנית אנחנו מבטלים את הצפייה באח הגדול בהרגשה ש/האח הגדול כנאראה גם הוא שמאלני לא פחות מהדבר הזה שקוראים איך במדינת ישראל נותנים ל"יהודי" להיכנס עם דגל פלסטין על ידו אנחנו המומים גועל נפש. למה תמיד השמאלנים בתוכנית הם אנשי האקדמיה האם האקדמיה לא שופעת מספיק בבחורים או בחורות מאמינים "מלח הארץ" . לתשומת ליבכם קארו יהודית מודיעין טלפון 0549341775
 
גברת אופיר

במדינה דמוקרטית יש חופש ביטוי לכל אחד ויש חובה לאזרחי המדינה להיות מודעים למצב המדינה (לא המלצה, זה נקרא חובה) ולבקר אותה. סער, גם אם את מסכימה וגם אם לא, מנצל את החרות שלו ומבצע את חובתו כאזרח לדאוג שהמדינה תתפקד כמדינה דמוקרטית. לסתום פיות לאנשים ולבטל כל ביקורת זה מה שהופך משטר לדיקטטורה. לא אוהבת את מה שיש לסער להגיד? תתאפקי ותהני מהשיעור בדמוקרטיה ובחיים, כי החיים מלאים בסיטואציות שאנשים עם דיעות שונות משלך יעצבנו אותך ואת תצטרכי לקבל את זה. סער לא מכפיש את מדינת ישראל. הוא מבסס אותה כדמוקרטיה דווקא בזכות זה שאפשר כל כך בקלות פה לבקר את כולם מבלי שיקרה לך משהו.
 
למעלה