עדכוני ערב מה
יום 4 ה4.1.12

עידמןן

New member
עדכון אחרון מהבית:

אחרי השיחה הסוערת בין סער וברי, תומר מנסה לעודד את סער בפינת העישון ומייעץ שלא שווה לו להתמקד בזה יותר מדי. בינתיים בסלון, קים ויעל משוחחים על הדיירים בבית האח הגדול, יעל אומרת שכל הדיירים חמודים חוץ מכמה בודדים. קים אומר שקותי ממש מצחיק אותו ושבאמת רב הדיירים הם אנשים טובים. סער נכנס שוב לנסט בו יושבות זיוה וברי ביחד עם תומר וקותי. סער מבהיר שאין לו בעיה לדבר על הכל אך חשוב לו מאוד שיקשיבו לו. מאוחר יותר מתפתחת שיחה על משפחתה של זיוה . זיוה מספרת על על חייה בארצות הברית ועל איך הכירה את בעלה שמבוגר ממנה ב20 שנה. בינתיים בטי דודי וערן משוחחים על עבודתה של בטי בנתב"ג . בינתיים אביבית מבשלת פשטידת חצילים וגבינה לארוחת הערב ומשוחחת עם יוסי שמספר לה על כך שלמד ספרות בחיפה וגם בצרפת. שידור חי מערוץ 20: http://bbisrael.blogspot.com/p/bblive.html
 

Dani Bloch

New member
אתה שקרן לא קטן

אין שיחה אחת איתה שהיא פשוט מקשיבה, לא משנה עם מי זה. היא יודעת יותר טוב, תמיד! בעזרת השם. ולא רק שהיא יודעת היא תכפה את המנהגים והאמונות שלה על אחרים. מיקרוקוסמוס ישראלי.
 
ברי סתם פחדנית שלא שלמה עם המהפך שלה

אחרת לא היתה מבקשת לצאת מהבית, לא היתה בורחת באמצע דיון, לא מרכלת מאחורי הגב... בבית היא שוב נפגשת עם אנשים שחיים את החיים שהיו לה בעבר והיא מפחדת מזה פחד מוות!
 
היא לא טיפוס של רכלנית ברי.

בכל זאת...צריך להבין שהדת מאוד חשובה בעיניה.
 
נראה לך שאני דתי?אני חילוני גמור!

אבל- כמי שמכיר אותה המון שנים אני יכול להיות הסניגור הכי טוב שלה כי אני יודע שלפנינו מלאכית! היא מיוחדת.
 
למעלה