כל העדכונים על הדיירים לכאן

רגע רק רגע

Active member
../images/Emo41.gif עדכונים מהבית- ¾382.

רוב הדיירים ישובים בסלון. הדוד משה (בתפקיד האח הגדול) מודיע להם, כי החצר תסגר למשך השעה הקרובה. חומי והארנב ממהרים לצאת לכיוון הכרכרה לעשן. חומי אומר לארנב, כי הבוקר הוא קם עם תחושה מוזרה בגרון ולבונזו לא היה את אותו הטעם. בינתיים בתוך הבית, פוצי, ג'ינג'י, סקולי ועדנה מחליטים לשחק מחבואים. הם קובעים שדלת חדר האח תהיה ה"עמוד" ועדנה נבחרת לעמוד ראשונה. עדנה מסיימת לספור ופוצי, שמתחבא מאחורי הכרית כשרק עיניו ואוזניו מציצות, מנענע את אחוריו ומתכונן לזינוק. הוא מצליח לספור את עדנה. עדנה, שלא מוכנה לקבל את רוע הגזירה, מתחילה ויכוח על כך שפוצי מרמה והיא מציינת שהיא בפרוש אמרה- "כל העומד מאחורי ומצדדי... הוא העומד". ג'ינג'י וסקולי יוצאים ממחבואם ומביטים המומים בשניים שרבים ולא מבינים כיצד משחק מהנה, הופך לויכוח סוער. חומי והארנב מבחינים במריבה ונכנסים גם הם לתוך הבית.
 
נופר בהודעה בפייסבוק מעריצים שלה../images/Emo243.gif

היי אהובים שלי..אין לי בכלל דרך להודות לכם על כל האהבה שאתם מעניקים לי לאורך כל הדרך!! אני קוראת כאן את כל מה שאתם כותבים לי וממש מתרגשת! תודה רבה רבה על הכל!!!!! אעדכן אתכם שמחר בערוץ 2 אני מופיעה בתוכנית "חוזרים הבייתה" בבית האח הגדול..! אל תשכחו לקרוא בסופ"ש את עיתון "רייטינג" אני על השער עם ג'קי... שיהיה אחלה סופ"ש!! תעשו חיים.. אוהבת אתכם ומוסרת נשיקות לכולם.. ♥ ♥ ♥ נופר מור (בייגלה חחח)
 
לא קשור...אבל..אני מתגעגעת....../images/Emo4.gif

לעונה השנייה
ראיתי מקודם את הקטע של אלין ואלירז פנינה בתוך צדפה.....כמה רגעים יפים ומרגשים סיפקה העונה הזו. בניגוד לשתי העונות הראשונות, העונה השלישית השאירה טעם של *לא* עוד ובכלל לא היה עצוב לי שהיא הסתיימה. לא פלא שארז ואסי לא נכנסו לבית בסוף העונה כמו שעשו בשתי העונות הראשונות ואם שמתם לב אז, בניגוד לעונות הראשונות, בגמר לא הראו את הקטעים המרגשים והקטעים המצחיקים...כי פשוט לא היו כאלה..
. מקווה שהעונה הבאה לא תאכזב...
 
אני עכשיו צופה

ואני רואה איזה הבדל עצום יש בין העונה השלישית לשנייה, שמים וארץ. העונה השניה הרבה יותר מעניינת, מרגשת, משמחת ופשוט מרתקת.
 

ExsoTic Cop

New member
יש לי רעיון לסקרים..

אפשר לעשות סקר הזוכה האהוב ביותר: שפרה,אלירז,דודי או ג'קי.. אפשר גם לעשות סקר המקום השני הכי אהוב: יוסי,סער,ליהיא ושימי.. מקום שלישי הכי אהוב: איתי,אלין,מנחם,נופר וכך הלאה עד המקום ה-5. אבל בגדול הרעיון שלי הוא הסקר הראשון הזוכה האהוב ביותר,השאר אפשר להחליף מידי חודש. בנוסף אפשר גם העונה האהובה ביותר.. עונה 1-3 ועונת הVIP הבית היפה ביותר: עונה 1-3 הגמר הכי מעניין: עונה 1-3 וכ"ו להחליף כל חודש סקר שיהיה עניין בסקרים עד תחילת העונה הרביעית:)
 

HG9

New member
כן הזוכה האהוב ביותר זה ממש מרתק

כאילו אתה לא יודע שאלירז סעדה הערס המהמר מגבעת אולגה יקח ברוב קולות.. השאלה הנשאלת היא מתי כבר תמצא חיים.. מסכן בחור בן 28 שחי בסרט חחחחחחחח
 

HG9

New member
כן הזוכה האהוב ביותר זה ממש מרתק

כאילו אתה לא יודע שאלירז סעדה הערס המהמר מגבעת אולגה יקח ברוב קולות.. השאלה הנשאלת היא מתי כבר תמצא חיים.. מסכן בחור בן 28 שחי בסרט חחחחחחחח
 
למעלה