כל העדכונים על הדיירים לכאן

../images/Emo202.gif תמונות פפראצי חדשות: ג'קי במגרש ועוד

הלו"ז הצפוף של ג'קי מנחם נמשך: אתמול הוא צפה מיציע הכבוד בבלומפילד במשחקה של נבחרת ישראל, משם המשיך לארוחה משפחתית במסעדה וקינח בחגיגה לילית עם יוסי בניון בבית מלון. פפראצי לחצו כאן לפרטים המלאים ולתמונות
 
../images/Emo202.gif קח אותי עמיר: נופר VS האקסית - תמונות

עמיר גולדברג פתח את יומו בארוחת בוקר זוגית עם נופר מור ונראה שהשניים ממשיכים את ההתקרבות של הימים האחרונים בבית "האח הגדול". בהמשך נפגש עם האקסית וישב לקפה עם דנה רון. ורק לסיון לא נשאר. פפראצי ללא הפסקה לחצו כאן לפרטים המלאים ולתמונות
 
איזה חמוד הוא עם דנה !!!

ואיזה אצילית האקסית שלו גםבמראה וגם בהתנהגות...עכשיו אני מבינה למה בתחילת העונה ממש בהתחלה הוא אמר שהוא אוהב את הלוק של סיון דרור היא מזכירה אותה... דנה ועמיר ונופר הדיירים הכי מעניינים!
 

קיי 2007

New member
תודיע לעצמך בכל שלושת הניקים שלך -

שאני כאן בשביל להישאר. תבלו.
 

Over The Limit

New member
יש לי הרבה יותר מ3 ניקים ../images/Emo13.gif

אבל בזמן האחרון אני כאן רק עם הניק הזה אני לא רושם בו זמנית עם כמה ניקים, רק אם אני נחסם אני עובר ניק
 
נופר התחנפה לפרידה? מתי?

אפילו בראיון היציאה שלה מהבית היא לא פחדה לפתוח עליה את הפה! אבל את צודקת שעמיר היה יותר "חנפן" ונהג הרבה פעמי בפחדנות, אבל לפחות הוא העמיד אותה כל שבוע להדחה, ואני מעריכה אותו על זה.
 
עמיר מעולם לא התחנף לפרידה

הנשיקה - הייתה במקום סטירה ומי שחושב אחרת או שהוא עושה את עצמו או שהוא אידיוט. הסיבה שבגללה עמיר הפסיק לריב עם פרידה ולהעיר לה עוד תפתיע רבים... הוא היה אחד הדיירים הראשונים שראו מי היא באמת, הוא לא סבל אותה לשנייה ובפרק החזרה הבייתה היה זה שנכנס בה הכי חזק.
 

קיי 2007

New member
צר לי, אך הצביעות הזו של עמיר היתה בעוכריו

אני מעדיפה נשיקות היכן שצריכות לבוא נשיקות וסטירות (מילוליות כמובן - אף פעם לא באלימות) היכן שזה מתבקש. אני מצטערת, אבל החבר שלך זיגזג בכזאת מהירות (ובכזאת מיומנות) במשחק הזה, שראשי נהיה סחרחר עלי. לגבי קמפיין ההתבכיינות הנוכחי - צר לי, אבל זה אחד הדברים הכי מגוחכים שעליהם שמעתי בזמן האחרון. עמיר קיבל *המון* זמן מסך מתחילת העונה ולאורך כל העליות והמורדות ברומן שלו עם סיוון. זה היתרון הגדול של כניסה לזוגיות בתוך בית האח הגדול ועמיר היה מודע לכך לחלוטין כשנכנס למשחק (למרות שאני עדיין חושבת שהרגש כלפי סיוון היה יפה ואותנטי). ה- downside של זוגיות בבית האח הוא שאתה נחשף הרבה פחות בתור עצמך (כלומר, בתור עמיר) והרבה יותר בתור חצי מזוגיות. אני עדיין חושבת שראינו ושהראו לנו גם את הצדדים היפים והחיוביים של עמיר - הוא בחור מאוד מוכשר ואיכפתי אשר יודע ואוהב לעזור ושנעים לשהות במחיצתו. אני יודעת שלא סבל את פרידה (וגם אין חובה חוקית לאהוב את פרידה). פרידה קלטה את זה כבר בתוך הבית. זה שעכשיו עמיר כבר מתודרך כיצד לעלות על רכבת השנאה לפרידה וכיצד לגזור מכך את הקופון במונחים של אהדת הקהל - זה כבר סיפור אחר. לסיכום - איך אמר רבין המנוח? "בהתבכיינות לא בונים מנהיגות!"
 
תראה, אני אוהבת את עמיר

אפילו סימסתי לו (ולנופר) בגמר, אבל לדעתי הוא כן התנהג הרבה פעמים בפחדנות. למשל; אני זוכרת שאחרי שפרידה קראה לו אנס והאשימה אותו בכל מיני האשמות חסרות בסיס, אחרי יומיים הוא התחיל לדבר איתה כמו שכלום לא קרה. ובכלל הרבה פעמים נראה שיש לו הרבה מה להגיד אבל הוא עוצר את עצמו כי הוא לא רוצה להיות מועמד להדחה. אני עדיין חושבת שהוא בחור מקסים, ואני אוהבת שהוא היה נאמן לדנה עד הסוף והיה חבר טוב לסיוון (למרות שהיא לא תמיד העריכה אותו) אבל מבחינת אומץ, נופר לוקחת אותו בהליכה, האומץ של עמיר היה יותר בחדר האח ובהעמדה להדחות. למרות שמצד שני, אם חושבים על זה קצת, יכול להיות שהוא לא יכל להרשות לעצמו לצאת על פרידה ממש, כי זה לא היה נראה טוב אם הוא כגבר היה רב עם אישה מבוגרת. מהבחינה הזאת לדנה ונופר היה יתרון עליו. אז מה הוא יצא על פרידה בפרק החזרה הביתה? ספר לנו סקופים!
 
למעלה