תומר מגיע להתארח בפורום האח

הנה ההוכחה החותכת וההסבר-שההפקה מכורה!

1 בפרק של אתמול העביר לכולנו האח הגדול מסר חד וברור לגבי הדיירת פרידה הכט: הדיירת הנ"ל חביבה ומנומסת כשהבילוי המועדף עליה בעת שהותה בבית כולל חיבוק בובת במבי מתוקה תוך כדי השמעת מילות חיבה. יד מכוונת מתעקשת לצייר את פרידה באופן מאוד מסויים אם היא מוצגת מחבקת במבי רך שעתיים אחרי שבעטה בדלתות, צעקה, קיללה ואף השליכה כוס זכוכית וניפצה אותה בקרבת דייר - במכוון או שלא (אין לנו מושג - זה צונזר) זה חמור ומסוכן ומציג את התנהלות ההפקה באור אוקייאני מטריד במיוחד. אותו הרעיון תופס גם לגבי ההתנקשות הפתאומית בג'קי יומיים אחרי שפתח פה מול יקירת ההפקה. עושה רושם שה"שיחדש" בנווה אילן מורכב משלוש מילים עיקריות: "אני", "אני" ו"אני" - כשבכל אחת מהפעמים מתכוונים בעצם לאותה דיירת והמושג "חשובפשע" בא לתאר כל מחשבה ו/או פעולה המתנגדת בצורה כזו או אחרת לרצונה או במסגרת נסיון להציגה באור שלילי. באופן דומה להאדרת שמה של פרידה והעלמת מגרעותיה ממשיכה ההפקה לעוות את זכרון הצופים בכל הנוגע לעמיר - מדייר שדואג לכולם, ולמי שלא יודע הוא הדייר שהביא לפרידה מים קרים כשהשתוללה או רץ לטפל בה כשנפצעה במשחק הכדורגל לדוגמא, מתעקשים להציגו כסוציומאט שבחבורה ואפילו את נסיונות ההתנתקות מסיוון וההימנעות מפגיעה בה הצליחו לסובב אל ההיפך הגמור. הכל נעשה באותן שיטות המוצגות בספר המקורי - עדכון העבר בהתאם להווה מתוך כוונה להשפיע על העתיד אלא שבפורמט הטלויזיוני שמגיע מנווה אילן - אפילו אוקיאניה נראית כמו מקום שכיף לגור בו.
 

KEEK

Member
תודה, רציתי רק להגיד לך תודה.

שיצאת מהבית וחשפת את פרצופו האמיתי של ג'קי. דבר שלאט לאט כולם מתחילים לראות אבל סוף סוף יש דייר שאומר את זה בקול רם, בלי להתחנף לפייבוריט של ההפקה. בהצלחה בהמשך...
 

callmenoah

New member
בהחלט משהו לא ברור בהתנהלות שלו

תומר, ניסית להצטייר כאיש עקרונות שאומר את דעתו ולא מתפשר, אבל לא עשית זאת היכן שצריך ועשית זאת היכן שלא צריך. פתחת חזית סתם עם סיוון, למרות שבסך הכל היא ביקשה את התקציב האישי שמגיע לה בזכות ולא בחסד. ומנגד, לא העזת לפצות את הפה בכל מה שקשור בשתלטנות של פרידה. אין מנוס מלומר כי פתחת חזיתות רק מול חלשים, כמו סיוון ורם, אבל מול חזקים כמו פרידה (או ג'קי), גם אם היה לך מה לומר - שתקת כמו דג.
 

callmenoah

New member
תומר, תפסתי ממך בהתחלה

עשית כמה דברים שמצאו חן בעיניי: * שיחות ההבהרה עם ג'קי לגבי נופר, כדי להרגיע את הילד * במשימת יפן הבעת דעתך על המניפולציות של פרידה, שכל מטרתן הן לשלוט ולרדות באנשים. * גם בעימותים שלך עם רם הייתי בעדך. * אהבתי את הרגעים הכנים שלך עם עמיר אחרי העליהום שהילה ומרב ניסו לעשות עליך ולהשחיר את שמך. אבל אז חל מפנה... * נדבקת לליהיא החלולה. * אכלת את הלוקשים של ליעוז. * אחרי שחשבתי שעלית על האופי הדיקטטורי של פרידה, פתאום מצאתי אותך מתכופף בפניה פעם אחר פעם, עד כי נדמה היה שאתה חייל נוסף שלה. החייל שאינו יודע שהוא חייל. * בגדת בעמיר, שעד היום מעריך אותך ומדבר רק טובות עליך. הן בהדחות והן בדיבורים עם הדיירים, דיברת עליו לא יפה. * ההעמדה של נופר להדחה היתה הזויה ביותר. עכשיו לשאלות: 1. בעוד מרב התחילה את שהותה בגישושים, ולקח לה יותר מדי זמן להבין מי זה מי ומי זו פרידה הדיקטטורית, אתה הבנת זאת די מהר ואף דיברת על כך עם דיירים אחרים. סיפרת כי אתה מכיר את המניפולציות של אנשים מסוגה, קרי, נרקומנים ומכורים לשעבר. אך לאחר זמן מה, נדמה היה כי פתאום שכחת את מה שהבנת בהתחלה. כך לפחות לפי התנהגותך המתרפסת בפניה. זכור לי כמה וכמה פעמים בהם היא התעמרה בך , ואתה פשוט התכופפת ונתת לה לדרוך עליך. זה בילבל אותי מאוד. זה גם התבטא בהעמדות שלך להדחה, בשבוע הראשון העמדת אותה להדחה, וזהו, לא עוד. וכדי שאהיה מבולבל עוד יותר, אני קורא בראיון שלאחר צאתך, שאתה סבור כי פרידה היא דיקטטורית ושולטת בדיירים... אם ידעת שפרידה דיקטטורית ושתלטנית, מדוע אתה, כגבר בוגר, לא הפגנת שום התנגדות ? אם חשבת על פרידה רעות ובכל זאת התרפסת בפניה, האם זו צביעות או פחד אמיתי ממשי ? מדוע לא העמדת אותה להדחה חוץ משבוע הראשון ? האם ה"המלצה" שלה לקהל לסמס לך באותו שבוע, גרמה לך לכך ? 2. עמיר היה זה שתמך בך ברגעים הכי קשים שלך, ואהב אותך לאורך כל הדרך. עד היום הוא מספר כמה הוא מעריך אותך. אך אתה החזרת לו רעה תחת טובה. דיברת עליו עם דיירים אחרים, כמו ליעוז הרכלן, והצגתם אותו כ"לא גבר" ועוד כל מיני תכונות לא טובות. מדוע ככה גמלת לו ? מה הוא עשה לך או לאחרים רע ? איך למען השם יכולת להעמיד אותו, ואת פרידה לא ?
 
על רוב הדברים כבר עניתי

אתה יכול לראות בפורום. אני מסכים איתך ב50% מהדברים. לא יודע מאיפה אתה מביא את זה שלכלכתי על עמיר וכנראה מה שאתה שומע ורואה זה לא מה שאני עושה ומדבר. אין ספק שעמיר תמך בי ואני חושב שגם אני תמכתי בו ואני אפילו מאמין שנהיה בקשר בחוץ. עוד דבר אחד רק שתדע - ליעוז הוא אחלה בן אדם ומאד דומיננטי בבית, מעורב בכל החלטה ואהוב בבית. חבל שההפקה מוציאה אותו פרווה.
 

svtar25

Well-known member
לתומר: אתה צריך ללמוד איך מעבירים משוב

תומר היקר שלום, ראשית הרשה לי להודות על כך שנתתה לנו את הצופים את הזדמנות להקיר אותך, לא כל אחד היה רוצה להיכנס לבית אח הגדול. אתה אדם ישר והגון, טוב לב, יחד עם זאת אתה צריך ללמוד להעביר ביקרות על אנשים. במקרה הזה אדבר על הביקרות שלך על סיוון. כל אדם ראשי להתחבר או לא להתחבר לאדם מסוים, אין אדם מושלם עלי אדמות, לכל אחד מגרעות משלו. מכיוון שאני התחלתי לראות את אח הגדול בגלל שראיתי עד כמה האופי שלי דומה לזה של סיוון, אני לא אובייקטיבית בכל הקשור אליה. אך בכל זאת, כאשר מעבירים ביקרות אם רוצים שהביקורת תיהיה בונה, צריך להתחיל מדבר חיובי, ולאחר מכן לעבור לשלילי. ועכשיו לתוכן עצמו:אני אישה בת 31 נשואה + 1, יחד עם זאת אני לא בטוחה האם הייתי מתקררבת למכונת כביסה בבית אח- ולמה? אני קלמזית, או שאקלקל את הבגדים שלי או של מישהו אחר...בבית שלי אני התחלתי להפעיל מכונת כביסה בגיל 28, כאשר קניתי את המכונת כביסה הראשונה שלי...לפני כן אמא שלי כיבסה לי ולבן זוגי את הבגדים, אז איך אני אדע? אני בלגניסטית...אני גם נוהגת לרכל על בעלי/ חמותי ועוד עם כול העולם...רק שמה ההבדל? לא מצלמים אותי? אז בבית האח הכל יוצא מפרופורציות. אני חושבת שאישה כמוני שלא יודעת בגיל צעיר לנהל את משק הבית, צריכה ללמוד את זה לא מול כל העולם...כאשר כולם צוחקים. אז אני מבינה את סיוון, ומבינה רק אותך...רק לא מבינה אם זה מפריעה לך ואתה רוצה לעזור לבן אדם להשתנות אז תיגש אליו ותעזור לו ללמוד להפעיל מכונה. "תגיד סיוון את אדם כ"ו טוב...יחד עעם זאת אני רוצה לעזור לך לתקן ...."
 

תותי 40

New member
תומר היקר שלום../images/Emo141.gif

תומר - אהבתי מאוד את שהותך בבית. הבאת ניחוח אחר - קצת יותר שפוי ובוגר מיתר המשתתפים. אהבתי את תגובותיך הכנות והאמיתיות. מבחינתי היית מתמודד ראוי ביותר וחבל שהודחת. אני מאחלת לך שתמצא את אהבת חייך
במהרה - ושתהיה לך הצלחה בכל מה שתעשה.
 
תומר בין היחידים שדיבר מולה בגובה העיניים.

נכון שמול רם וסיון הרשה לעצמו יותר להרים את הטון,אבל מכאן עד לקבוע את קביעתך הנחרצת,נסחפת. נראה אותך מול פרידה כשאינך מעבר למסך המחשב
מעטים אלה שהעזו להגיד מלה מול פרידה,תומר מאלה שדיבר מולה ללא כל כחל וסרק,רק הבין כפי שעתי וג'קי הבינו שלרוב היא גם לא תקשיב,כי היא מרוכזת בעיקר בהטפותיה שלה.
 
למה יצאת עם אפס עם ג'קי?

איזה גבר אמיתי נכנס לבית ומתחיל עם מישהי שמישהו אחר מאוהב בה? נופר לא ספרה אותך לרגע. ולמה אתה מלכלך על ג'קי עכשיו ולא עשית את זה בפנים שלו בתוך הבית? יצאת אפס.
 
תומר תקרא קצת באינטרנט ותבין שהיית צריך לעוף

כבר מתי שדנה עפה אני מקווה שתחפור קצת באינטרנט ותקלוט שרק בגלל שעמד ליורם זק הזין מהשדיים של דנה לא עפת כבר לפני חודש נשארת בוילה חודש 1 יותר מדי תאמת.. הדבר שהצטיינת בו היה לתקוע סכינים בגב לאנשים שאמורים להיות חברים טובים שלך כמו עמיר ונופר שאותם שמת על הגריל בלי שום סיבה רק כי פחדת לשים את פרידרע המכשפה
 
עכשיו תומר יבין למה הוא נשאר בבית

חבל שהדיירים עדיין לא יודעים למה דנה באמת יצאה
 

איבונה3

Well-known member
תומר תבדוק בבקשה,אם הילה

הצליחה לחלץ את הלשון שלה מהתחת של פרידה ? אני קצת דואגת לה..........
 

mici99

New member
חפש קצת בגוגל... יש לך הרבה מה להשלים

על כל העניין סביב "ההדחה"/העזיבה של דנה והשארותך בתכנית... כבן אדם עם ראש על הכתפיים, אני בטוחה שתבין גם בין השורות את מה שמנסים כל כך להסתיר ויש הרבה מה לקרוא בנושא...... ואתה יודע, ככל שמתגוננים יותר מידיי אז כנראה שיש להם ממה... לפחות אתה הרווחת מזה ולא דייר/ת אחרת :)
 
למעלה