תומר מגיע להתארח בפורום האח

אהלן לתומר האהוב(לפחות עליי;)../images/Emo245.gif../images/Emo140.gif

תגובה זו ללא שאלות:) מיד כשניכנסת לבית האח הגדול הרגשתי שהנה הגיע האדם שכייף יהיה לשוחח אתו וכייף יהיה לי לצפות בו. ראיתי בך את הערך המוסף שמתאים לגמר. אני חושבת שכל עוד היית אתה,היה לך סיכוי גדול מאד להגיע לגמר ואולי אף מעבר. ברגע שהתחלת, בתת התודעה, לעשות חישובי כדאיות/מצלמה וכו',קצת פספסת לדעתי. אני באופן אישי ראיתי בך המון רגישות,טונה של טוב לב מהיסוד,יכולת לחבק,להזדהות ולהיות אמפטי אל רגשות האחר,מצחיקנות טבעית. אני בטוחה שאם היית מעט ממתן את ה"מרוקאיות" שבך(וזה אני לוקחת רק מהתבטאותך,כי אני הייתי מכנה זאת אחרת;)היית ממשיך גבוה מאד בתכנית. **לדעתי יום בהיר עוד נראה אותך משתתף בסרט סטודנטים,או סרט בסדרת טלוויזיה;) שיהיה לך המון בהצלחה ושמחת יצירה בכל אשר תפנה ובנימה אישית יותר,יש לך אחות-שיר- מקסימה(בטוחה שכך גם כל משפחתך,רק שאני נחשפתי בפייסבוק אל שיר ומקווה שלא טעיתי והיא אכן אחותך;)
 
ועכשיו תומר,מס' שאלות

בוידאו אירוח היה נראה שיצאת די כעוס/מאוכזב על התנהלותו של ג'קי ולעומת זאת בחרת בליעוז כמתמודד ל5 הגמר ואולי אף להמשך קשר אתו -ושאלתי היא:מה אתה מוצא בליעוז,שנסתר מעיניי?? אמרת שפרידה וג'קי הם אלה שדי בוודאות לא תהיה אתם בקשר ולגבי פרידה הוספת שאין הרבה מה להגיד לה כי היא לא מקשיבה -האם לא בחרת להתמודד בטונים גבוהים יותר בעיקר מול מי שבעיניך היה שקט יותר בהתנהלותו ופחות להתעמת מול פרידה??(גם אם אני מסכימה שדבריך אל רם ואל סיון היו מאד מוצדקים,רק אני מודה שפחות אהבתי את הטון). -הבהרת כי עמיר הוא בין אלה שיותר חיוביים בעיניך(בכללי)אך לא כללת אותו ב5 הגמר,האם הוא גם לא ב5 הגמר שהיית רוצה?? -אולי תגלה לי בשקט במי כן היית בוחר לגמר??
-לי אישית חבל שלא בחרת באלעד להדחה,כפי שציינת בוידאו אירוח(הייתי מעדיפה גם את ליעוז וסיון ברשימת ההדחה)אבל אני מאמינה שזה שהתחרטת והתנצלת על הבחירה בנופר,לא גרם להדחתך אלא שזה כנראה בכל זאת מזל של מתמודדים חדשים. בהצלחה שוב בכל
 
תומר יא גבר ../images/Emo24.gif

מאוד רציתי שאתה והילדה הילה
תישארו! אבל מה לעשות...לא יצא. את שלך בטוח קיבלת מהבית...ומפה רק תגדל :) הייתי רוצה לשמוע את הסיפור עם הנחש בהודו..חזרת עליו פעמיים וזה נתן לי להבין שהוא היה משמעותי בחיים שלך. ואני מבין שהיית צריך לצזנזר בגלל המצלמות. אז בטח גם פה זה לא המקום :/ מקווה שתמצא את האישה הנכונה :)
 
אתה צודק

אני צריך לצנזר, אני רק רוצה להגיד לך דבר אחד, שאם תהיה אי פעם בהודו לתקופה ארוכה - תשמור על עצמך, זה מקום מפתה, תחושת החופש שם היא גדולה מאד ולפעמים אפשר לעשות שם טעויות גדולות מאד.
 
את הכפה מהודו קיבלתי..את המחיר אני עדיין משלם

תחושת החופש שבשניה אתה יכול לאבד בשביל 300דולר... בשביל להמשיך להתגלגל. וגרוע מזה...הראש
 

מיסבין

New member
תומר היית נפלא!! כמה רגש כמה חום - גבר אמיתי!

תומר חבל שיצאת היית מוצלח מאוד ביושר שלך, בכנות , הוספת מתח ואנרגיה חיובית, הדם החם הרגישות חבל שלא התפתח משהו עם נופר, לדעתי היא הייתה מאוד שמחה אילו לא היה את הזאטוט ג'קי בין הרגליים. רוצה לשתף אותך שמירב היתה נחש חתרה והסיטה נגדך- הזהר גם בחיים האמיתיים, לשמחתי היא קבלה חזרה את מה שהגיע לה! ניסתה בכל כוחה לצייר אותך כאגרסיבי ובעצם היתה זאת היא האלימה והארסית פשוט בזויה ועלובה. חתיך שיהיה לך בהצלחה החיים ובזוגיות . מכל הלב. ג.
 

ItzikAngel

New member
שאלה מוזיקלית:

אהלן תומר! אתה אוהב מוזיקה מזרחית? מי הם שלושת הכוכבים הטובים ביותר לפי דעתך? בהצלחה בהמשך! איציק
 
אין לי בעיה עם מזרחית

אני שומע כל מוזיקה. אם אתה מתעניין רק לגבי המזרחית אז הזמרים שאני אוהב במוזיקה המזרחית הם: 1. זוהר ארגוב 2. ישי לוי 3. שרית חדד ויש עוד כמה וכמה
אבל אני חייב לציין משהו שאולי לא כ"כ קשור - אמן יוצר מס' 1 בארץ - הוא דודו טסה.
 
היי תומר,

היי, האמת היית בגדר פוטנציאל שלא מומש וחבל! נכנסת ודי סומנת כאחד שישבור את נאחס החדשים והיה סיכוי שתגיע לגמר. אחרי שלאכזבתי דנה עזבה,והדגש על עזבה כי בטח עודכנת שההדחה שלה לא באמת תקינה,סומנת ע"י רבים ובינהם אני כאחד שישבור את נאחס החדשים וכן,כן יגיע לגמר. היית ראוי לכך עד שקצת התחלת לקלקל עשית רושם של אדם ישר שיודע לעמוד על שלו אבל לצערי,גם אתה נפלת בפח של פרידה. מחית ע"כ שהיא עושה בחדר של האח מה שבא לה בתקציב אבל לא יצאת מולה וח ב ל !!! קנית את דברי האיוולת שלה על הדיירים בבית,את ההצגה שלה כמוסרית בע"מ וזה חבל גדול!!! המשכת במעשה שלא ציפיתי ממך העמדה של נופר להדחה,ולא בגלל שאסור להעמידה אלא בגלל שאתה זה שהעמדת אותה ,אתה שהיית סוג של חבר שלה. וראה היה שמייד התחרטת ע"כ ,לא? נפלת בחיוכי הכלום של ליהיא לא השכלת להבין שמאחורי הצחוק הרועם מסתתרת בחורה שחושבת רק על עצמה ולא רגישה כלל לסביבה(היו לכך לא מעט הוכחות אסתפק בלהזכיר את רצח האופי שעשתה לליאם) בקיצור,חבל גדול כי העיניים שלך מעידות שכן מדובר באדם ישר ורגיש וגם חכם שכן יודע לקרוא אנשים אבל הלכת שם לאיבוד ועל הדרך איבדת קצת את עצמך הישר כפי שאתה העדת. מאחלת לך שתמצא את האהבה שאתה כ"כ רוצה !!!
 

ארלנדס

New member
תומר, ידעת על הרצח אופי שמרב לקיקו עשתה לך?

אמרה לך שאתה מפחיד אותה ואחרי זה נתנה מופע אימים במיטה וטענה שאתה מזכיר לה את הגרוש שלה. היא ניסתה להרעיל נגדך. היית איתה סלחן מדי.
 

stabilo7

New member
../images/Emo98.gif שלום תומר -

חשוב לי להגיד שבאופן אישי התרשמתי מאוד מאבחנה שלך ל"מחוות יום שלישי" של נופר- הרבה מהצופים בבית זמים לב להתנהגויות ספציפיות שאופייניות לנופר בימים בהם צריך להצביע לה, וביום שלישי של ההעמדה להדחה. כשציינת זאת והעמדת אותה להדחה זה רק הוסיף לדעה החיובית שהייתה לי עליך. ביום שישי כשפנית לקהל בבית התנצלת על כך שהעמדת אותה והתאכזבתי מאוד לגלות שאתה לא עומד מאחורי המעשה הזה (שהיה מוצדק ונכון). אגב, אני גם הסכמתי עם כל מה שאמרת על סיוון- לדעתי היית אפילו עדין איתה :) אתה חושב שההתקפלות הזו גם קשורה להדחה? האם אתה עדיין מתחרט על כך שהעמדת את נופר? תודה רבה ושיהיה לך המון בהצלחה
 

Luring Monkey

New member
תומר // האם היו לך מסרים כלשהם להעביר לאומה?

האם יש לך אידיאולוגיות כלשהן? ערכים? מסרים שרצית להעביר לאומה בשהותך בבית?
 
בוא נהיה רציניים לרגע

אנחנו מדברים פה על האח הגדול, לא רצתי לרשות אף ממשלה, לאף תפקיד כשר. בסה"כ השתתפתי בתכנית שמאד אהבתי בה את הפורמט ואני לא חושב שחייב לרצות להעביר איזה מסר.
 

tuba23

New member
תומר

מה היה בינך והילה? בשבוע הראשון שלכם בתטך הבית ראו קטע בנסט שהיא אומרת לך שרואים לך את הרוע בעיניים, ואח"כ עוד נתנה כיף לרם על זה שהם "ניצחו" בזה שיצאת מהנסט. ואתמול כשעזבת נראה שאתם ממש BFFים. מה נישתנה הלילה הזה?
 

השורד

New member
הצגה או התפדחות מהמצלמות

לא נראה לי שהם סובלים אחת את השניה.
 
תומר שלום רב יש לי מספר שאלות לשאול אותך??

1. מה בדיוק משך אותך לנופר,הצעקנות? הגסות? המפונקות? או הפרצוף הזועף תמידית שלה? 2.האם הרגשת שגק'י מנחם צבוע איתך? מתפלל,אוכל,מתבדח איתך,ובחדר האח ומול דיירים אחרים מלכלך עלייך בלי סוף ומגדיל ואומר שיש לך עינים רעות. 3.האם עכשיו שאתה בחוץ,אתה מודע לכך שעברת את ההדחה של דנה רק בגלל הבולבול של יורם זק? 4. מה הרווחת מהכניסה באמצע לתכנית?
 

השורד

New member
למרות, ולא בגלל!

(בהתייחס לסעיף 3) זה רק מעצים את ההישג שלו, או את הבושה של דנה.
 
הבושה היחידה במקרה הזה היא של ההפקה המכורה

ושל המפגרים שעדיין ממשיכים להצביע בהמוניהם אחרי המקרה הזה
 
למעלה