תומר מגיע להתארח בפורום האח

היי תומר !!

התחלת גבוה ורצית לחשוף את פרידה ובסוף נסוגת למה??. חן ! חן! על מה שאמרת על סיון הוצאת לי ולהרבה צופים את המילים אבל -למה לא הרפת מעמיר?.. כל פעם ניסית לתפוס אותו בקטנות למה..הבנתי שהפריע לך שהוא לא גבר גבר כמו שהוא נראה -זה כזה פשע להיות כן רגיש ואמיתי?.. בהצלחה בהמשך !!!!
 
הוא ממש גבר גבר

והוא ממש רגיש, איכפתי, מתחשב וזה ממש לא פשע, אפילו מעלה. אלו התכונות שבגללן אהבתי ועדיין אוהב את עמיר.. את פרידה קשה מאד לחשוף, היא פשוט מתנגדת למציאות עד כדי כך שהיא מאמינה לעצמה. קשה לשכנע אדם כזה להחשף או לדבר אמת.
 

מר דומה

New member
מירב ודנה סיפרו שהדירים רועדים ופחדים מפרידה

האם גם אתה חשתה איזשהו פחד ממנה ??
 
תומר אתה היית אחלה

אני הערכתי את הגישה שלך. גם אם התרגזת ברגעים מסויימים זה היה אמיתי והיה נכון. במשימות היית נהדר. כשותף בבית התנדבת לעשות כל מה שיכלת. מבחינתי היית צריך להשאר. אני מקווה שתצליח ושהעתיד רק יזרח עבורך.
 

xTriplEx

New member
../images/Emo26.gif שאלה אחת בלבד ../images/Emo36.gif

קודם כל חייב להגיד שאתה אחד האנשים ביחידים בבית שנשאר כמו שהוא.... עם כל העצבים שבך אתה לפחות הולך לבן אדם שמעצבן אותך ואומר לו את זה, אני לא מבין איך הצלחת להתאפק כל כך הרבה פעמים מול הדבר הזה בשם רם שעדיף לא לדבר עליו אפילו... השאלה היחידה היא, למה לעזעזל יצאת כל כך במהירות מהבית?הרי יש אנשים בבית שהם לא אלה שבחרו בך, מעבר לזה גם אם אתה היית בוחר במישהו בסופו של דבר כשהוא היה הולך היית קם להפרד ממנו כי מה לעשות זה בן אדם שחיית איתו בבית במלוא המילה של לחיות איתו, האם הייתה סיבה מסויימת ליציאה מהירה, והאם אחרי שראית איך זה נראה מהצד הצטערת שיצאת מהר מדי?
 

to be1

New member
תומריקו אתה יכול להיות גאה בעצמך

נהגת בהגינות ולפי צו ליבך. נתת את כולך במשימות ועזרה בבית. היתה מראה לדירים שלא ראו את עצמם. או שהם עמוק במשחק עצמי .. לגבי הצבעות הצבעתי לותיקים..סורי.. אבל שראיתי את הקטע האחרון עם סיוון הצבעתי לך. לא אני לא שונאת אותה פשוט כולכך צדקת. היא עירבה את כול הבית על עמיר אבל אח"כ אומרת לך "זה ביני לבין עמיר" נו באמת.... וגם הם התלכלכו אחד על השניה והתרחקו אבל בתקציב פתאום התחבר אליה.. אתה הגדרת את זה יפה. לגבי ג'קי בבקשה על תכעס עליו הוא מחבב אותך פשוט הוא הרגיש מאוים על ידך בנוגע לנופר ואמר פעם אולי טעיתי שהעמדתי אותו אבל הבחור ציק נכנס לסחרחרה.. בהצלחה תמשיך לחייך
 
תודה על הפרגון

נראה לי שאני הולך להמשיך באותה דרך שהייתי בה אלא אם כן יציעו לי משהו יותר מעניין
 

davidlev0255

New member
תומר, יש לך בעיה של אגרסיביות יתר? תוקפנות ?

, למה תקפת את רם ואת סיון ? היית אגרסיבי נורא כלפיהם לא היה זה מחוייב המציאות את רם לא היית חייב לתקוף כי הוא רצה על חשבונו את הביצי חופש ואת השמפו לא חייב רק רצה להציע ואת סיון סתם תקפת, התערבת תקפת את מרב , אבל מפרידה פחדת ולי'קקת לה, ולנופר לא הערת שהיא מופרעת
 

xTriplEx

New member
נו באמת...

גם לפרידה ונופר כשהיה צריך להעיר הוא העיר.... כמו עם פרידה והמקרה של הבמבה! לגבי רם הבן אדם ויתר באחת הפעמים על ביצי חופש בשביל יוגורט, לא באמת אכפת לו מה הוא אוכל אלא אכפת לו מה חושבים על מה שהוא יעשה, הוא היה לוקח דברים סתם בשביל שלא יהיה מצב שמישהו מבזבז יותר כסף ממנו
 

schmoopy

New member
תומר שלום../images/Emo140.gif

האם אתה מאמין שדנה קיבלה פחות סימוסים ממך? בהצלחה לך, נהניתי מנוכחותך.
 

צופה2020

New member
תומר שלום.

התהלכת על ביצים מתחילת התכנית. ממי היית מבוהל? הילה זו שהתחילה את העליהום עליך וגררה את מרב. האם היית מודע לזה? ההעמדה האחרונה, סיוון ונופר, היתה הזוייה. לטעמי, היית צבוע ולא אמיתי. לא אהבתי אותך בתכנית. מאחלת לך ימים טובים.
 

bigsis7

New member
../images/Emo140.gifתומר מרב התחילה את העליהום וגררה את הילה

אל תלך שולל אחרי השטויות פה ....הילה באה ללבן איתך את העיניין ובזאת גדולתה.. בכלל אני חושבת שלפני שאתה עונה תצפה באופן זריז ב2 או 3 תוכניות אחרונות תריץ חיפוש על מרב באינטרנט ותקרא ותשמע מה היא אמרה ואיך... אגב בשבועיים האחרונים נהנתי ממך ומהילה מאוד...לפני כשבועיים ישבת בלילה בכרכרה עם עמיר. ואמרת שמשהו תקוע לך ואתה לא יכול להוציא את זה עמיר אמר שהוא מבין אותך עמיר כמובן התייחס למה שאתה מרגיש לנופר וזו כמובן הייתה דעתו...האם זה מה שהציק לך? יותר חשוב לי לדעת מה אתה מרגיש כלפיי הילה והאם יש סיכוי שנראה בעתיד התחממות בקשר בינכם? כי עושה רושם שאחרי שעברתם את כל המשוכות והרוע בבית האח, השכלתם ללבן את הדברים בצורה חכמה, חמה ומאוד נעימה...אז אולי זו ראשיתה של מערכת יחסים...??? אם זה יותר מידי אישי מבחינתך אין צורך לענות. תודה, ובהצלחה.
 

ארלנדס

New member
אני לא מבין למה אנשים נכנסים באמצע העונה

בשנה הבאה צריך לעשות גלגל הצלה לדיירים שהודחו במקום להכניס חדשים.
 
למעלה