תומר מגיע להתארח בפורום האח

itzik551

New member
אתה מאשים את ההפקה בהונאה ?

זיוף תוצאות האס אם אס הוא הונאה והוצאת כסף במירמה אים יש לך ראיות לכך לך למישטרה תגיש תלונה ואים אין לך אז סתום את הפה ולא תדבר שטויות סתם
 
איפה שמעת שהאשמתי את ההפקה בהונאה?

לא אמרתי דבר כזה, לא רמזתי דבר כזה. מה שכן אמרתי - זה שיש עריכה מגמתית של דמויות מבחינת הצילום וזמן מסך. למשטרה יש דברים הרבה יותר רציניים להתעסק איתם מאשר האח הגדול, ידידי הרם והניכר.
 
ברור שיש מגמתיות!!!הנה

בפרק של אתמול העביר לכולנו האח הגדול מסר חד וברור לגבי הדיירת פרידה הכט: הדיירת הנ"ל חביבה ומנומסת כשהבילוי המועדף עליה בעת שהותה בבית כולל חיבוק בובת במבי מתוקה תוך כדי השמעת מילות חיבה. יד מכוונת מתעקשת לצייר את פרידה באופן מאוד מסויים אם היא מוצגת מחבקת במבי רך שעתיים אחרי שבעטה בדלתות, צעקה, קיללה ואף השליכה כוס זכוכית וניפצה אותה בקרבת דייר - במכוון או שלא (אין לנו מושג - זה צונזר) זה חמור ומסוכן ומציג את התנהלות ההפקה באור אוקייאני מטריד במיוחד. אותו הרעיון תופס גם לגבי ההתנקשות הפתאומית בג'קי יומיים אחרי שפתח פה מול יקירת ההפקה. עושה רושם שה"שיחדש" בנווה אילן מורכב משלוש מילים עיקריות: "אני", "אני" ו"אני" - כשבכל אחת מהפעמים מתכוונים בעצם לאותה דיירת והמושג "חשובפשע" בא לתאר כל מחשבה ו/או פעולה המתנגדת בצורה כזו או אחרת לרצונה או במסגרת נסיון להציגה באור שלילי. באופן דומה להאדרת שמה של פרידה והעלמת מגרעותיה ממשיכה ההפקה לעוות את זכרון הצופים בכל הנוגע לעמיר - מדייר שדואג לכולם, ולמי שלא יודע הוא הדייר שהביא לפרידה מים קרים כשהשתוללה או רץ לטפל בה כשנפצעה במשחק הכדורגל לדוגמא, מתעקשים להציגו כסוציומאט שבחבורה ואפילו את נסיונות ההתנתקות מסיוון וההימנעות מפגיעה בה הצליחו לסובב אל ההיפך הגמור. הכל נעשה באותן שיטות המוצגות בספר המקורי - עדכון העבר בהתאם להווה מתוך כוונה להשפיע על העתיד אלא שבפורמט הטלויזיוני שמגיע מנווה אילן - אפילו אוקיאניה נראית כמו מקום שכיף לגור בו.
 

mici99

New member
כולם יודעים מה שקרה, צר לי

או שהשנאה מעוורת או שהתמימות חוגגת... אבל הכל קרה לטובה, מאתמול דנה משתתפת קבועה בתכנית חדשה שעלתה בערוץ 24 (ששייכת לקשת אגב), והשאלה היא ממתי "מודחת" לוקחת חלק בתכנית באמצע עונה של האח הגדול? אממ אמממ התמימות התמימות.... אפשר מעכשיו לחתום שדנה תהיה בתעשיית הבידור יותר מכל המתמודדים.... אבל שוב התמימות? השנאה?
 

bigsis7

New member
מה כבר קרה???

התלוצצו קצת וצחקו על הסיליקון שלה? הסיליקון שדאגה להבליט בכל כניסה לחדר האח ובכל הזדמנות מול מצלמה בבית.. אנחנו מדברים על דנה שבכל ישיבת תקציב הגיעה עם סטרפלס ושניה אחרי שהתקציב הסתיים החליפה לחולצה אחרת...אולי רק פעמיים לא הייתה עם סטרפלס בתקציבים... אותה דנה שלפני כל שידור התלבשה במטרה אחת בלבד להבליט את השתלים שהוסיפה ממיטב כספה ועל חשבון נושייה... אותה דנה...שמאחורי הקלעים יושבים גברים בסה"כ שהיא מפלרטטת איתם כשנכנסת לחדר האח הגדול... אותה דנה שבהתלוצצות רצו לשחק לה עם הבולבול בין השדיים... אז על זה שאדם מביע את הפנטזיות שלו בקול... ובטעות נתפס על חם את עושה עליהום... אני מוכנה להתערב איתך שדנה תתברג לתעשיית הבידור תקבל איזושהי תוכנית רק כדי לסתום לה את הפה, אבל לא תחזיק אפילו עונה שלמה...וזו לא תמימות ולא שנאה סתם הרגשה שלי אישית שאין מה להתחבר לחכמות של האישה הזו...והיא לא תחדש לי כלום.. יום טוב לך.
 

mici99

New member
בסופו של דבר קרה מה שקרה, אז דיי לטייח

כל אחד רשאי לראות בדנה מה שהוא מעוניין ומה שהוא רוצה.... וזה לא באמת העניין פה... בסופו של דבר העונה הזו תיזכר עם הדחה של הייתה באמת ועם אמינות ששווה לאפס... כי כולם יודעים שההפקה מקדמת למיליון את מי שהיא רוצה, משתיקה את מי שצריך...
 
פאסיבול שכל מה שאתה אומר נכון

אל תשכח שזו הייתה רק הדחה אחת, אחרי זה הייתה עוד אחת ושבוע אחד שלא הייתי מועמד. אם כל מה שקרה עזר לי להשאר את השבוע הראשון או את ההדחה הראשונה - כנראה שככה צריך להיות. אני שמח על זה.
 

ליר4777

New member
לתומר כל הכבוד שהבעת את דעתך בצורה ישירה.

להרבה מדיירי הבית אין את האומץ לומר בגלוי מה הם חושבים.יצאת הכי גבר בתוכנית הזו. איך עמיר אמר אתמול: תומר הוא הגבר וסליחה אם אני פוגע במישהו...
 
למען האמת

גם אני חושב שעמיר הוא גבר. הוא קצת חושב יותר מדי על התדמית שלו בחוץ, זה בסדר ואני לא כועס עליו בגלל זה. הוא עוד צעיר וכנראה חושב שיש לו מה להפסיד.
 
תומר-קצת פחות כעס וזעם

ואנשים היו אפילו מקשיבים למה שיש לך לומר. ביננו אין לך מה להתעצבן על סיון היא באמת אדם טוב לב.(גם אם היא עושה טעויות) ואם היו אי הבנות בינכם בשיחה פשוטה היה ניתן לפתור אותם. שיהיה לך יום מצוין. בהצלחה בקריררה ובעבודה עם קטורזה ורשף לוי.
 
למעלה