תומר מגיע להתארח בפורום האח

היי

סיוון היא בחורה מאד עדינה ורגישה. הרבה מהדיירים מפחדים להצטייר לא טוב בחוץ. כמו שעליי הרבה כועסים על מה שאמרתי לסיוון - זו הסיבה שזה לא קורה אצל דיירים אחרים.
 

פונפון32

New member
../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif../images/Emo41.gifשלום לתומר! אתה אחלה גבר ומותק של

אדם. כל כך שמחתי כשיצאת על סיון. הרוב כאן בפורום פשוט לא יכלו עוד לסבול את התנהגותה המתקרבנת ואופייה הנוראי. כל הכבוד לך! האם אתה מודע לכך שמרב בטיטו היא זו שהובילה את מסע ההכפשה והציגה אותך כגבר אלים ומתעלל? האם ידעת שהילה אמרה לך את הדברים בפנים אבל מרב עשתה לך רצח אופי אצל כל דיירי הבית ולאחר מכן התחנפה אליך כאילו כלום לא קרה? האם אתה מודע לכך שהעובדה שהתחרטת על הדברים שאמרת על נופר "מחוות של יום שלישי" הרסו לך מעט את התדמית וגרמו למי שלא סובל את נופר לא להצביע לך? לסיום, סימסתי לך ואני מאחלת לך רק טוב, עלה והצלח! אהבתי מאוד את דרך התנהלותך בבית - למעט ההתחברות עם מרב שנואת הפורום.
 
תודה על הפרגון!

לא, ממש לא ידעתי. מרב הצליחה לעבוד עליי. הייתי בטוח שהילה מניעה את המהלך נגדי. אני שמח מאד לצאת ולהווכח אחרת. מאד לא מקבל את ההתנהלות של מרב. לגבי ההתנצלות שלי על נופר - היא באה מהלב. לא עבדתי בשביל תדמית. איפה שזה קלקל - קלקל. איפה שזה בא לטובה - בא לטובה. כזה אני - עם הטוב עם הרע ועם הלא נורא
 

bigsis7

New member
ההית מדהים...אהבתי אותך כל רגע ממש נהנתי...

בכל מקרה את המיליון שלך תעשה בדרך אחרת כי יש לך כישרון ואתה אדם מקסים ביושר שלך ובישירות שלך... המון הצלחה בהמשך אני אשמח לפגוש אותך בתוכניות בעתיד... בהצלחה.
 

bigsis7

New member
../images/Emo140.gifתומר אתה רחוק מלהיות צבוע אתה כנה ואמיתי

והשרוף כבר מזמן שרוף המספר שבצד השם זה מניין השנים שלו בתור גחל... בהצלחה תמשיך בדרך זו, תומר השמיים הם הגבול.
 
שלום תומר

חיבבתי אותך בתחילה. אחרי שכביכול גברת על דנה (ודאי שמעת כבר על מה מדובר), קצת עלה לך השתן לראש והתחלת להתנהג בצורה שהפתיעה אותי. חבל שקילקלת את הרושם הטוב שעוררת בהתחלה. בכל אופן קבל ממני איחולי הצלחה.
 

הצלחה

New member
היי תומר שאלה ישירה,מדוע עפת מהר מבלי להפרד ?

בלי חיבוקים בלי פרידה רגשית פשוט רצת למדרגות.........למה??
 
בהצלחה הצלחה עם הרבה הבטחה!

כזה אני. כשמשהו נגמר הוא נגמר, אין טעם לסחוב את זה. ברוך השם אף אחד לא מת
את כולם אני הולך לפגוש עוד 3 שבועות. חוץ מזה שהיו כמה כאלה שלא רציתי לחבק לא רציתי לעשות איפה ואיפה, להתחיל לנוע בין אלה שכן ובין אלה שלא. לא כעסתי בכלל, אפילו הייתי מוכן לזה. הכל בסדר והכל לטובה.
 
../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif../images/Emo41.gifתומר חשוב שתדע../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif

מי שהסיתה את כל הבית עלייך במיוחד להילה ואמרה שאתה אלים זאת מרב ולא הילה מרב עשתה לך רצח אופי היחידה שהגנה עלייך זאת דנה
 
תומר, כיצד אתה מעריך את נופר ? שהשמיצה חיילים

אשכנזים מתים ? שצורחת מרביצה ומקללת כל היום ? שעובדת על ג'קי אבל יש לה מישהו בחוץ ? שצויין פהבאתר שהיה לה בן זוג והיא בגדה בו , אבל צרחה על ליהי כאילו היא חסודה , כיצד אפשר לאהוב בחורה כזו ?
 
למעלה