תומר מגיע להתארח בפורום האח

ברוך הבא תומר!

היית דייר מאוד מעניין ובהחלט היית נחוץ בבית כשנכנסת. נראה שעברת שינוי הרבה יותר גדול מרוב הדיירים הותיקים וכנראה דווקא בגלל שנכנסת אחר כך ולצערי העמדה שלך כדייר חדש נתפסה כמישהו שנועד למלא עוד שבוע לתוכנית. אני שמח שנשארת בהדחה שדנה יצאה ואני שמח שסימסתי לך. השאלות שלי הן: 1) בתום השבוע הראשון התבקשת, כמו שאר הדיירים החדשים, לתת שני שמות של אנשים שאתה חושב שמגיע להם להישאר והמלצת על ג'קי. הטיעון שלך היה שהוא טוב מידי ושהוא צריך ללמוד להיות פחות טוב בשביל עצמו - אחרי השהות שלך בבית, במיוחד בשבוע האחרון, אתה עדיין מרגיש ככה או שזה מרגיש לך כמו משחק? 2) איך אתה מרגיש לגבי היחסים שבין נופר לג'קי? מבחוץ זה נראה שהיא מפתה אותו - גם אותך, זה נראה, שהיא הצליחה לפתות לפרק זמן מסויים אבל הצלחת להבין את זה. 3) איך אתה מרגיש לגבי נופר? 4) בשיחה במשימת הקוסם מארץ עוץ שהייתה בין אלעד להילה, שלה היית עד, הצלחת להבין את הילה? מצד אחד זה נכון שאלעד צוחק על עצמו המון ושאי הנוחות שנגרמת לו מהנכות שלו הרבה יותר גדולה מאי הנוחות שהוא גורם לאחרים, ומאידך גיסא ברגע שמבקשים ממך להפסיק עם הבדיחות ואתה מסרב הן הופכות להטרדות - איזה צד נראה לך צדק בויכוח, הילה או אלעד? 5) מה אתה חושב על מה שמירב עשתה - להתחנף לדיירים הותיקים ולנסות לגבור על החדשים דרך סכינים בגב בתקווה שתהיה האחרונה מביניהם ותצליח להתמודד גם מול הותיקים בעת הצורך? 6) מה אתה חושב על הילה היום, אחרי שהודחת ואחרי השבוע האחרון בבית? 7) מה אתה חושב על ליהיא? אחרי שנכנסתם, הדיירים החדשים, היא עברה שינוי מאוד גדול. נראה שהסתדרתם יפה - אתה חושב שהיא תגיע רחוק? 8) בראיון הפרידה שלך אמרת שאתה חושב שג'קי יזכה אבל רמזת שאתה לא רוצה שהוא יזכה. מי היית רוצה שיזכה?
 
היי

1. יש לי הרבה דברים להגיד על ג'קי אחרי השהות שלי בבית. דבר אחד אי אפשר לקחת ממנו - יש לו לב ענק. 2. אני יודע שג'קי מאד אוהב וצריך את נופר בבית למרות שזה נראה לפעמים שהיא מסנג'רת אותו או מתייחסת אליו בזלזול. הוא אוהב את זה, זה נחוץ לו. הוא צריך את זה. לגבי לפתות אותי - אני בד"כ לא משחק ב"כאילו". ידעתי שמבחינתי אין סיכוי שאהיה עם נופר בבית אז אפילו לא הרהרתי באופציה הזאת. 3. אני חושב שהיא אחלה בחורה. 4. אני ממש מצטער אבל אני לא בדיוק זוכר על מה אתה מדבר. אני לא יכול לענות על השאלה הזאת. 5. אני אמרתי למירב לא פעם ולא פעמיים שהיא קצת יותר מדי "מושי מושי פוצי פוצי" כולם מתוקים וכולם חמודים. מאד רציתי לקחת את זה למקום האמהי שלה אבל כנראה שהייתי תמים. 6. מהיום הראשון עד היום האחרון וגם היום - אני חושב שהילה היא בחורה מקסימה, אינטילגנטית, יפה והייתי שמח אם היא הייתה נשארת בבית. 7. אני מקווה מאד בשבילה. נכנסתי בעמדה מאד שלילית לגבי ליהיא, חשבתי שאני אפילו לא אדבר איתה. זה החזיק שבוע וקצת. אחרי שהתחלנו לדבר, כל יום גיליתי אותה מחדש. גיליתי אישה מדהימה שעושה טעויות כמ כל בן אדם אנושי. הכי חשוב זה לזהות אותן, להתנצל ולתקן. 8. למען האמת, יותר קל לי להגיד מי אני לא רוצה שיזכה. אני לא רוצה שג'קי יזכה, אני לא רוצה שפרידה תזכה. אני מאד אשמח אם נופר או ליעוז או אלעד יזכו.
 

שניקי 123

New member
../images/Emo23.gifתומר המקסים!

אתה שנון,חכם,רגיש וגבר מקסים מצטערת שהודחת ! היית ראוי להגיע לגמר! מאחלת לך:אושר אהבה ובריאות!
 

ziva551

New member
תומר שלום, בפרק האחרון היית מעולה

בפרק האחרון חשפת את פרצופם של הצבועים, סיוון, נופר ועמדת בכבוד מול ג'קי והאובססיה שלו בקנאה החולנית לנצלנית נופרע. כל הכבוד, מאחלת לך התלחה בהמשך דרכך.
 

נופית ד

New member
תתעוררי

סיון צבועה??. ממש לא.... היא אומרת הכל בפנים , זה שהיא שקטה לא אומר כלום... הלוואי שכולם היו כמוה...
 
את מתוקה...אבל תומר עשה בדיוק מה שפרידה ביקשה

אמר את מה שהוא חושב גם אם זה כואב (קצת מאוחר כמובן... כמו כולם)
 
אז הוא צבוע ואני באמת הערכתי אותו

לא יכול להיות שהוא "מעריך" אותה בבית ופתאום היא לא בסדר אבל בצורה הפוכה , ופרידה באמת דברה עליו טוב וסנגרה עליו , ואפילו המליצה שיסמסו לו זו צביעות בעיני לצאת החוצה וללכלך סתם
 
בדיוק כמו פרידה... לא?

כל הדברים הטובים שנאמרו על ג'קי נעלמו בשניה. כל המחמאות לנופר התאדו ברגע. הכל אישי אמר הסנדק כולם כך יקירתי... (חוץ ממך כמובן)
 
גם לאחרונה פרידה הגנה על ג'קי וגם על נופר

כשליהי דברה עליה היא אמרה שתעזוב את נופר שרע לה , לגביי ג'קי היא אמרה שהוא נגרר אחרי נופר והיא כבר תפסה אותו משקר לא פעם אחת והגנה עליו , שכחת שהוא לכלך על נופר ודנה בפניה של פרידה ? היא יכלה להפיל אותו בשניה מול נופר ולא עשתה זאת , אבל כשהיילד הזה ג'קי שאני אוהבת אגב , מלכלך עליה והיא שואלת אותו והוא לא עונה , זה ברור שהיא תתעמת איתו , וראית גם את השטויות שהוא ענה לה , לכי להילה , ג'קי שמתחבא כל היום מאחורי נופר , שנופר בעצמה אמרה לו שהוא צבוע , אומר לפרידה שתמיד תמכה לו , לכי ל-144 אז כן פרידה מכירה אותו והוכיחה לתומר שג'קי מדבר ומלכלך אבל תחמן , בזמן שג'קי לאחרונה מלכלך עליה בכל הזדמנות על מנת לגרום לנופר לחייך , אגב נופר התחילה ולכלכה עליה וכל זה בגלל נייר טואלט , אם זכור לך אותה נופר צרחה על ג'קי שלא יחטט לה במגירה , מדוע היא חושבת שלה מותר כן לחטט ? אבל ככה זה כשרוצים להגיע למליון דורכים ורומסים כל אחד גם אם זה מישהו שלפני רגע היה חבר שלך
 
אנחנו כנראה לא רואים את אותה תוכנית.. לא נורא

העיקר שכל מה שפרידה עושה הוא נאצל וכל מה שמתנגדיה עושים הוא ניבזי אין לי בעיה עם זה (ולך???) עזבי... לא חשוב
 
למה העמדת את נופר בעצם????????????

הנימוק שלך לא היה משכנע נופר קיבלה אותך יפה עוד מהיום הראשון שלך שם מעריצי נופר סמסו לך בהדחותש עמדת להדחה בגלל נופר כמו שאומרים על טעויות משלמים!!!!!!!!
 
תודה רבה../images/Emo13.gif

מאחל גם לך. הרבה הצלחה והרבה בריאות כי בריאות זה הדבר הכי חשוב בחיים.
 

syadi

New member
../images/Emo13.gifתומר קבל../images/Emo45.gif על היציאה על סיון והשאלה שלי

סוף סוף משהו בבית אומר את האמת על סיוון והשאלה שלי היא למה לדעתך הדירים האחרים לא רואים את סיוון שאתה ציירת (יש לציין שתיארת אותה במדוייק) אנחנו הצופים ראינו בדיוק כמוך מהי סיוון למה האחרים שותקים היא לא עושה כולם בבית כביסה, כלים, אוכל, נקיון ולא מעמידים אותה להדחה??
 
למעלה