עידכונים מהבית -יום89- 6.3

יבשושי או לא יבשושי, אין מה לקנא בה.

במה לקנא?! תן\ני לי דוגמה אחת לדבר מה שראוי שאקנא בנופר, דבר אחד. היא כ"כ מעורערת וחסרת בטחון, איך ניתן לקנא בדבר שכזה, נשגב מבינתי.
 

laVita

New member
../images/Emo41.gifרשימת הדברים שהדג צופה שיקרו בבית../images/Emo41.gif

שימי הדג הדג. ממשיך לחלק משימות פרידה - תקום בבוקר לפני ההשכמה, תשב בפינת העישון לבד עם קפה וסיגריה ותדבר לתותי. עמיר - לפחות פעם אחת כשייכנס לחדר האח הגדול, יסתכל על המראה שמשמאלו, יסדר את השיער ויתיישב על הספה. לי עוז - יוריד את המכנסיים שלו לפחות פעם אחת בחברה. נופר - תתעמת עם לי עוז. ג'קי - יכין אנדרטת אהבה לנופר ויקרא לה לפחות 10 פעמים "בייגלה", וייכנס לחדר אח גדול עם סקולי. ליהיא - תצחק ותמחא כף תוך כדי שהיא צוחקת ורוכנת קדימה, לפחות 3 פעמים. אלעד עושה פוזות למראה אלעד. יסתובב בלי חולצה? אלעד - יסתובב בבית בלי חולצה וידבר גסויות שהאח הגדול יהיה חייב לצנזר. סיון - תבכה בגלל משהו שעמיר יאמר. הפתעה מתחלפת - פרידה תיקח את "התספורת" וליהיא תיקח את ה"צבע או גוונים לשיער". קבוצת דיירים - ישחקו כדורגל בחצר, יאבדו את הכדור, ויחפשו אותו מעל הנסט, מעל הגג או יטענו בפני האח הגדול שהכדור נבעט מחוץ לחומה. כל הדיירים - יבקשו לפחות 3 פעמים במהלך המשימה שירים מהאח הגדול. הבחירות בחדר האח הגדול - בפני הדיירים יופיעו שתי אופציות על הפלזמה לבחירתם: הדיירים תמיד יבחרו באופציה שתופיע בצד ימין של הפלזמה. ובינתיים בבית: הדיירים עסוקים בנסיונות לנחש אילו מהפעולות שלהם הוגדרו כצפויות וייחשבו כפסילה, ואילו לא.
 

בוףברכה

New member
יענו שמו את טבלת ליגת מקומות העבודה בצד ימין

את טבלת ליגת העל בצד שמאל...ואמרו להם לבחור לא צפוי...?כשהלא צפוי ממוקם בפסילה?.... משימה שנועדה לכישלון....................וכן יש הפוך על הפוך....
 

Siti102e

New member
משימה שמראש מתוכננת לכישלון בדיוק כמו ששבוע

שעבר הוא "עזר " להם לנצח. האח הגדול מחליט מראש הכל, כמו שליהיא אמרה: כבר מעכשיו הוא יודע מי יזכה במיליון!
 

בילבי51

New member
סיטי,ההפקה יודעת מי ינצח לפי נתוני ההצבעה של

אתמול,למרות שבגמר כמות האסמסים גדולה יותר אך המגמה לא מישתנה..
 

eli copter

New member
זה רק אני או ש.......

גם לכם נמאס ואי אפשר יותר לראות את זוגיות הבוסר בין העציץ לערס.כמה שהוא חסר רגש ומשפיל. כמה שהיא דפוקה רגשית ילדותית ופשוט מטומטמת!!!
 

קיי 2007

New member
תודה, לה-ויטה ../images/Emo140.gif

משימה נחמדה. נצפו כבר פסילות? (וכמה פסילות מותר?)
 

לואיזה7

New member
מעניין מה שייחסו לנופר : היא לא מתעמתת אתו

נופר : תתעמת עם ליעוז. זה לא דבר שקורה באופן שגרתי ולכן זה גם לא יקרה השבוע. שוב דאגו לנופר. היא לא תגרום פסילה. איך זה שלא כתבו : נופר תצעק על ג'קי. נופר תגיד לג'קי : טמבל. אילו הדברים שהיא עושה באופן שגרתי, וכאן הייתה נרשמת פסילה. גם כאן במשימה - לא ייחסו לה את הדברים שבהם היא יוצאת לא טוב. יקירת ההפקה......
 

shouldistay

Active member
נופר היא היחידה שתיפגע מכשלון המשימה הזו

והם בטוח יכשלו... הם יאלצו לקחת פחות סיגריות וכשאין סיגריות נופר "עצבן" רציני. וזה לא נראה טוב בטלויזיה.
 

shouldistay

Active member
היא ממילא דורשת את שלה בכח ותקבל מה שהיא

צריכה כצפוי לדיקטטורית.
 
למעלה