עידכונים מהבית -יום89- 6.3

לא מבין למה אתם רוצים לחסל את האקווריום

באמת לא מבין אתכם אתם הולכים לגן חיות בשביל תוכים וגמל??? לגן חיות הולכים בשביל גורילות! טיגריסים! היפופוטמים! באנשים כמו פרידה עם כזאת חוסר מודעות עצמית,עם נרקיסיזם טוטאלי ועם מזנטרופיה בלתי נשלטת וניתוק מהמציאות אתם לא תתקלו בחיים. נצלו כל רגע. עציצים, תיש ואמבות תוכלו לראות גם אח"כ.
 

מעין86

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

 
ערב טוב מוטוש ../images/Emo24.gif

ראיתה איך הילה היחידה שעוד היתה תיקוה שתעשה היסטוריה באח לדורותיו תגיע לגמר נישלחה הביתה לצערי . איזה עונה מסריחה ועכשיו מריצים את עצבן הנוראית לגמר . איזה עליבות .
 
ערב טוב לחישות../images/Emo24.gif

באמת כמה חבל אהבתי לצפות בה למרות שאני לא סובל את פרידה בעניין השני אנו חלוקים ??
כבר לא יודע מי נגד מי כאן חחחח
 
מוטוש אנחנו לא חלוקים בכלל

אני לא יודעת לשנוא ומעולם לא אקלל ואף אדם באשר הוא אדם ואני חושבת שמה שעושים לפרידה הוא בזוי בעייני ..ואלה שעושים זאת לא יותר טובים ממנה .ושפתם שפת ביבים הקללות והאיחולים למותה ועוד זבל שנישפך פה בכמויות והרס חייה ופרנסתה עושים לי רע ..היא שנויה במחלוקת קשה ויש שאוהבים אותה ורואים בה דמות חיובית .למרות הכל ..ומבינים אותה .בצורה שונה ממך וממני ורק יאמר לזכותה שיש לה יכולת לנתח אנשים ולקלף מסכות בצורה יוצאת דופן .והיא לא משחקת היא מי שהיא לטוב ולרע מרגע היכנסה לבית ועד לרגע זה [וזה בעוכריה .}לעומת כל הילדים ההזויים שם .מפונקים חסרי מוסר וערכים ללא התחשבות אחד בשני {עונה נוראית ] ואני חושבת שקופרמן עושה לה עוול שלא הוציא אותה מהבית ממזמן .עוד כשאמרה לשירן את מה שאמרה . וקופרמן משחק בה כדי לשמור אותה לגמר ראש בראש נגד נופר כמו שהיה בעונה שעברה סער {הרע ]נגד אלירז {הטוב ]ולכן אלין לא זכתה במקום השני כמו שהיה צריך להיות לפי אהדת הקהל והפורום ערב טוב יקירי
 

ננוש9

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

 
שטויות ההפקה הזו צבועה ושקרנית כי...

מעין חודדה הזו יצאה מגלל התינוק שבריאותו היתה בסכנה עקב המתח שאימו היתה. ופרידה אלימה יותר בכמה וכמה רמות אז על תבלבלו לי תהשכל מה אתם חושבים שהצופים מטומטמים. כמו ששיקרתם בהדחה של דנה רק כדי לשמור את הכסף בכיס. אם היה לכם טיפת שכל במקום הכסף דיברו אמת כך היה נישמר האמינות של התוכנית אבל מחשבה לטווח ארוך אין פה במדינה חבל.
 

ExsoTic Cop

New member
כרגיל נופרחה צועקת ומשפילה את ג'קי,עצוב שיש..

אנשים שאשכרה מסמסים לדבר כזה.
 
למעלה