תומר מגיע להתארח בפורום האח

היי nogaash

מצטער שאיכזבתי אותך, אני הייתי אני, עם נופר לא ניסיתי להתחיל בוודאות, לא יודע למה פירשת את זה אחרת. לגבי ניפוח הדברים, יש מצב שאת אולי קצת צודקת. הבית הזה מוציא אותך מפרופורציות. כל זבוב נראה כמו פיל, אבל לא רק אצלי אלא גם אצל שאר הדיירים. אני יכול למנות כמה וכמה ויכוחים שהתחילו מיתוש והפכו לפיל ענק ואני לא הייתי קשור בהם. עכשיו כשאני אומר לך את זה, אני בטוח שתחשבי טוב ותדעי שאני צודק. גם אם את לא מסכימה איתי - זה בסדר. גם אני מקווה שפרידה תצא מהבית, הילה כבר בחוץ אז זה לא רלוונטי.
 

noambrz

New member
מאוד הצטערתי שהילה ותומר עזבו....

אחרי הכול הוא היה קרוב לאמת, הוא תרם אם זה בנקיון ואם זה באוכל. כמובן חבל לי שהילה עזבה, לא מגיע לה, היא הייתה צריכה להשאר לפחות עם החמישיה האחרונה. הפרדוקס שאלו שנשארו חלק מהם לא עושה דבר, ואולי זה מה שצריך, אולם זה לא מקובל עלי. אני סבור שצריכים לעזוב את הבית הם: עמיר בחור לא אמין ועושה מניפולציות. לא אמיתי. ג'קי צריך לעזוב ומהר, ולו רק בגלל השקר שלו שהחביא יין ועשה הצגות. אלעד חייב גם הוא לעזוב ומהר. הוא בכלל לא חיובי, לא עושה דבר בבית. לא היה מזיק לו לעלות על כיסא ולשתוף כלים. הפארדוקס הוא שישאר עם החמישיה האחרונה, מה שלא מגיע לו. סיון היא פשוט אנמית, מצד אחד היא פתאום עולה על טורים, וזאת כנראה שמישהו ממלא את הקפיץ שלה ואז היא פתאום בועטת, ללא שום הסבר. ליעוז נמצא במקום לא פה ולא שם נופר מתעללת בג'קי ללא שום הצדקה וגם היא לא תזכה במיליון. היחידות שנשארו הן ליהי ופרידה.
 
אתה צודק-והנה ההוכחה.קופרמן ידע מהתחלהתכנס

בפרק של אתמול העביר לכולנו האח הגדול מסר חד וברור לגבי הדיירת פרידה הכט: הדיירת הנ"ל חביבה ומנומסת כשהבילוי המועדף עליה בעת שהותה בבית כולל חיבוק בובת במבי מתוקה תוך כדי השמעת מילות חיבה. יד מכוונת מתעקשת לצייר את פרידה באופן מאוד מסויים אם היא מוצגת מחבקת במבי רך שעתיים אחרי שבעטה בדלתות, צעקה, קיללה ואף השליכה כוס זכוכית וניפצה אותה בקרבת דייר - במכוון או שלא (אין לנו מושג - זה צונזר) זה חמור ומסוכן ומציג את התנהלות ההפקה באור אוקייאני מטריד במיוחד. אותו הרעיון תופס גם לגבי ההתנקשות הפתאומית בג'קי יומיים אחרי שפתח פה מול יקירת ההפקה. עושה רושם שה"שיחדש" בנווה אילן מורכב משלוש מילים עיקריות: "אני", "אני" ו"אני" - כשבכל אחת מהפעמים מתכוונים בעצם לאותה דיירת והמושג "חשובפשע" בא לתאר כל מחשבה ו/או פעולה המתנגדת בצורה כזו או אחרת לרצונה או במסגרת נסיון להציגה באור שלילי. באופן דומה להאדרת שמה של פרידה והעלמת מגרעותיה ממשיכה ההפקה לעוות את זכרון הצופים בכל הנוגע לעמיר - מדייר שדואג לכולם, ולמי שלא יודע הוא הדייר שהביא לפרידה מים קרים כשהשתוללה או רץ לטפל בה כשנפצעה במשחק הכדורגל לדוגמא, מתעקשים להציגו כסוציומאט שבחבורה ואפילו את נסיונות ההתנתקות מסיוון וההימנעות מפגיעה בה הצליחו לסובב אל ההיפך הגמור. הכל נעשה באותן שיטות המוצגות בספר המקורי - עדכון העבר בהתאם להווה מתוך כוונה להשפיע על העתיד אלא שבפורמט הטלויזיוני שמגיע מנווה אילן - אפילו אוקיאניה נראית כמו מקום שכיף לגור בו.
 
ליהיא או פרידה בגלל קופרמן.כי הרי לא תוכל ל

להתעלם מהחבאות האוכל של פרידה, מהאלימות, מקריאת התנך בשירותים,מהתעללות וניצול חולשות של אחרים-מה ג'קי "גנב"? ג'קי לא גנב. הוא לקח מהיין של כולם, ועשה את זה כך-כי פחת מהטרוריסטית! כך שהכל תלוי בקופרמן ולא בסמסים. קופרמן השקרן מייעד לפרידה או ליהיא את המיליון.ולא שם על ציבור שלם כלום!
 
אמרתי לך את יכולה להירגע .תנוחי

בוודאות פרידה לא תיקח מיליון .באחריות.אני יודע את זה מבפנים וליהיא לא תהיה בגמר .את ממש נסחפת
 

הצלחה

New member
אם כך מרגע זה ה SMSים שלי מופסקים באחת

כל חשדותי התאמתו פה בוחרת אני חשדתי בזאת מזמן אך לא הייתי בטוחה ואת אישרת את זה כעת אכן להפקה הזרוע הארוכה והיא מכוונת את החוטים
 

ima12

New member
../images/Emo13.gif שלום תומר, יש לי שאלה:

בהתחלה מאוד אהבתי אותך, אבל לאט לאט ראיתי בך הרבה מינוסים. ומיוחד אתמול כשיצאת על סיון על כלום וניסית להכפיש את שמה זה היה בכלל לא במקום. זה היה כל כך רע מצדך. לא מספיק שהתערבת, ודיברת אליה לא יפה (כמו תסתמי את הפה כו') גם הכנסת דברים שלא קשורים, ממש נגעלתי מדבריך וזה מצדי פשוט "גמר" אותך והודחת. האם אתה רואה שטעית ושלא היית צודקת עם סיון? אני לא אומרת שאתה חייב לאהוב אותה, אבל האם לא היתץ צריך לדבר אליה כפי שדיברת? סך הכל היא בחורה טובה ולא עשתה רע לאף אחד. ולא מגיע לה שידברו אליה כמו שאתה דיברת אליה.
 

עד הקיץ

New member
מצטרפת

מאוד התאכזבתי לראות איך דיברת אל סיוון, בגסות רוח ובמילים שבחרת להשתמש.
 
נשמה יקרה

זו אחת הסיבות שלא אהבתי את סיוון - כי היא ממש לא עושה כלום. לטעמי האישי, סיוון היא תעודת עניות לתכנית הזאת. צר לי שזה מכעיס אותך ומעצבן אותך, אם בגלל זה יצאתי מהבית - אני שמח וטוב לי. אני מאד מקווה שהיא תצא בקרוב ואז תוכלי לדבר איתה בפורום.
 

LAE

New member
איזה יופי שאתה פה!!!

תענוג שאתה פה ולא בבית. מחרחר ריב וכעסים. כמה חוסר פרגון וצרות עין. לא עושה כלום? מה אתה עשית בבית חוץ מרעש ולריב? סיון עוזרת במטבח, עושה כלים בכמויות, משרה אווירה טובה. אתה צבוע כמו הקיר במשימת הקוסם. רגע לפני הויכוח ביניכם עוד קראת לה "סילבי" והתחנחנת. יש לך עניינים איתה / עם עמיר והוצאת את זה בצורה עקומה לחלוטין.
 

נופית ד

New member
היי תומר

ערב טוב לך, אני התאכזבתי ממך קשות... למה אתה ממציא סתם דברים על סיון, סיון לא עושה עליהום על עמיר... זה שהיא שופכת את הלב, זו הדרך שלה להתמודד עם המצב...עליהום זה מה שעשו על ליאם, אבל זה הראה שהיא סומכת וסמכה על כל מי שהיא פנתה אליו ודיברה איתו... אתה טענת שאתה לא רכלן... יצאת הרכלן הכי גדול!!! ריכלת ודיברת מאחורי הגב על כל מיני אנשים... וקל לפתוח את הפה על סיון, כי היא "תמימה"...אבל טוב מאוד שהיא ענתה לך, גילינו מי אתה... ואל תדאג סיון לא תצא בקרוב, או שהקרוב שלך הוא 3 שבועות... למה אתה חושב שהיא תעודת עניות? היא הכניסה הרבה יותר ממך לבית... אבל הרבה יותר! מה אתה הכנסת?<! כלום!!! וזה לא נכון שהיא לא עושה כלום!!!! גם אני בת 22 ולא אוהבת להתערב ולעשות את ענייני הבישולים, כביסה וכו'... אז היא שוטפת כלים... אבל קל לך לקטול אותה.... סייג לחוכמה שתיקה! בהתחלה מאוד הערכתי אותך אבל עם הזמן איכזבת אותי, סורי.... והשבוע שלך בבית האח נעלמת ... נעלמת בגדול... שיהיה לך ערב טוב...
 

webguy

New member
שלום לתומר ..

אתה באמת גבר גבר ...:) שיהיה לך בהצלחה ..!! אתה יכול להגיד שחזרת לגנון למשך 34 יום ושרדת לא רע ..:) מה דעתך על "הגננת " פרידה ?
 
למעלה