עידכונים מהבית -יום89- 6.3

pantshy

New member
פיה טפשה מתנחלת קדימה לכי להאכיל את הגדוד לך

מקומך במטבח שפחה
 

בראל13

New member
דיי

לא יאומן , את פשוט תיארת מילה במילה את האסטרטגיה שלך , יצוג החלשים לשם שאיבת כוח ורווח אישי דיי , מספיק , צאי לחופש [ החופש הוא בשבילנו ] . איזה מזל שיש את פרידה בבית אחרת לא היה לך מה למכור והיית צריכה להפנים שסולקת כי קלטו בדיוק את הפרצוף האמיתי שלך .
 
בראל ../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif איףףףףףףףףףףףףףףףף הפיה הזו

לא נחה מזכירה לך מישהי ?
אולי זה
יעזור והרבה ..
לא להגיב לה זה הכי טוב שתתקדםםםםםםםםםםם
 

פונפון32

New member
לקיקו - המימונה המחורבנת שלך לא מעניינת איש !

תמשיכי למצוץ את רגעי ה"תהילה" האחרונים שלך. תוכנית אירוח לא תקבלי. צלופח.
 

ערגלית10

New member
מימונה אצל מירב זה קללה לא ברכה

ערב שלם לשמוע את הבחורה הזאתי עם הדיבורים המלאכותיים והמאולצים שלה, אלוהים ישמור! פרידה יכולה להגיד לה רק תודה על זה שחסכה לה את הסבל
 

עידמןן

New member
../images/Emo27.gif עדכונים אחרונים מהבית:

העדכון האחרון: פרידה, סיון, ליהיא ועמיר מעשנים בכרכרה ומנסים לחשוב מאילו נושאי שיחה עליהם להימנע. עמיר אומר כי אולי יפסיק לדבר על רגשותיו ואילו פרידה מגחכת וטוענת כי הוא ממילא ממעט לדבר על עניינים שבלב. ליהיא מוסיפה ואומרת כי המשימה קשה מדי אולם פרידה אומרת שזהו בסך הכל אתגר. בהמשך מחמיאות הבנות לליהיא על הופעתה ומציינות כי צבע התכלת הולם אותה במיוחד. פרידה נזכרת בתותי ומספרת לבנות כי גם אותה הולמים מאוד צבעים עזים. פרידה מציעה לאח הגדול להשמיע להם מוסיקה כדי להוציא אותם משגרת היום יום. ליהיא צוחקת ואומרת כי רק הבקשה היא ודאי פסילה בפני עצמה. עוד מספרת פרידה כי בחיי היום יום היא כלל לא מכירה את המושג "משעמם", אך בבית האח חווה אותו פעמים רבות. ----------------- 14:00 המשימה הלא צפויה מתחילה פרידה, אלעד ולי עוז מדברים בכרכרה על הדיירים שהודחו ופרידה אומרת כי כבר הייתה מוכנה ללכת אתמול. אלעד טוען שהוא ספר ופרידה הייתה מועמדת עשר פעמים להדחה וניצחה את כולם. לי עוז תוהה אם זהו שיא חדש בתוכנית, אך פרידה מצטנעת ומשערת שלא. הם ממשיכים לדבר על ליהיא, ופרידה טוענת כי נשארה בבית עד עכשיו מכיוון שהיא אדם אמיתי, שמתחבר למגוון רחב של אנשים. אלעד אומר כי עד מבחן "משימת הרגש" חש עצמו מאוד אמיתי וכי נפילתו היחידה היתה אז. פרידה טוענת כי אלעד נכשל במבחן הראשון שקיבל וכי אם היו מציבים לו מבחנים קודם לכן, ודאי היה נופל עוד לפני. בהמשך לי עוז מספר שבמשימת בית החולים הרגיש שעמד במבחן הכי קשה מכיוון שקיבל מראה חברתית של עצמו. פרידה מודה כי היא מרגישה שהזדקנה מאוד בתכנית וכי הבית עושה לה מאוד רע. אלעד בתגובה מחמיא לה ואומר שהיא הדיירת הכי מיוחדת בבית וכי אין ספק שלהכיר אותה זו זכות גדולה. היא ממשיכה לספר על חייה מחוץ לתוכנית, ומודה שהיא עובדת במסעדה ללא הפסקה עד שאין לה אפילו רגע לעצמה. בתום השיחה נכנסת פרידה למטבח ומתחילה להכין עם ליהיא ארוחת צהריים. האח הגדול מבקש מהדיירים להתאסף בסלון ומבשר לדיירים על תחילתה של משימה שבועית חדשה. על הדיירים לשנות כמה מדפוסי ההתנהגות, אך הקושי הוא שהם לא יודעים אילו. סיון תוהה אם עליה לריב עם עמיר או לא, ג'קי מציע להניח תפילין בצהריים ואילו על עמיר, מחליטים הדיירים, לאסור את סידור המיטות בבוקר. הדיירים המבלולבלים לא יודעים מה מותר ומה אסור ומנסים לשער לאילו התנהגויות התכוון האח הגדול. 15:00 סוף לבישולים של פרידה? הדיירים ממשיכים לנסות ולהבין אילו הרגלים הם צריכים לשנות לכבוד המשימה. אלעד מתנדב לוותר על שתיית השוקו היומית, סיון מתנדבת לסדר בבקרים את המיטות במקום עמיר, לי עוז מציע שכל הדיירים יתחלפו במיטות וג'קי טוען כי אולי על פרידה לא להיכנס ראשונה למקלחת של הבוקר. הם ממשיכים לחשוב על דפוסי התנהגות קבועים ותוהים האם עליהם להפסיק להשתמש בשמות החיבה :"בייגלה, סילבי וסאנשיין". אלעד מציע לרקוד קצת לפני כל פעולה וסיון תוהה האם תצטרך להפסיק לעשות פן בבקרים. ג'קי נכנס לחדר השינה ומודיע לנופר כי אין יותר לק, תפילין בבוקר, שיחות נפש אל תוך הלילה וכי נאסר על פרידה להכין אוכל ולהתקלח ראשונה. נופר שמחה מאוד על הפסקת הבישולים של פרידה ואומרת שבאמת הגיע הזמן שיאכלו מאכלים עם פחות שמן, חוואיג' וכמון. בתום השיחה מתאספים כל הדיירים סביב שולחן האוכל ונהנים מארוחת צהריים עשירה, מעשה ידיהן של פרידה וליהיא. הדיירים ממשיכים לשוחח על המשימה ותוהים איך לבצע אותה על הצד הטוב ביותר.
 
למנהלת הפורום

את לא רואה איך משתוללת פה הפיה החכמה? לדעתי את חייבת להזהיר אותה כי היא עוברת כל גבול
 

פיהחכמה

New member
פנטזיה זה שאת מרוכזת בי-אומר שאת קנאית ו

רעה נורא. כמו פרידה. את גם נראית כמוה?
 
למעלה