תומר מגיע להתארח בפורום האח

תומר שסימסתי לך ../images/Emo140.gif

וביקשתי מאחרים לסמס לך עד שראיתי שאתה יכול לצעוק על סיוון בגלל התקציב ולא על פרידה שעשקה אותכם פעם אחרי פעם. חבל תומר אתה היית מועמד אצלי לגמר. אבל ראיתי שאתה חכם על חלשים ולמי שנראה לך חזק אתה מצדיע..
 

ima12

New member
../images/Emo45.gif מסכימה

גם אי אהבתי אותו בהתחלה מאוד אפילו, אבל עד הפרק האחרון. הוא באמת ראה את סיון כחלשה (למרות שהיא לא), אז החליט לתפוס גל אליה. ממש לא יפה. הוא גם לא רב איתה בכלל על התקציב, הוא שפך דברים שלא קשורים לזה, כמו שהיא מדברת על עמיר וכו' וכו', ואז בחוץ גם לכלך אליה לליהיא (והיא צחקה כמו בהמה). נראה לי שלפני שהוא נכנס לבית הוא ראה שהרבה לא אוהבים את סיון ואומרים שהיא עציץ, אז הוא החליט לתפוס על זה טרמפ. בחור פשוט..... אין לי מילים.
 

bmtl2004

New member
גם מסכימה ואוסיף שליהיא ביקשה להתחלק עם סיוון

בחפיסת סגריות וביין, בהתחלה אמרה לתומר שזה לשתיהן אבל הוא לא ממש היה מעוניין להקשיב כי זה לא התאים למלחמה שהתכוון לפתוח עם סיוון על לא עוול בכפה! האמת שבסיפור הזה גם ליהיא יצאה ממש רעה כי נתנה לסיוון לספוג את כל האש למרות שביקשה ממנה להתחלק איתה! גבר שצועק ככה על בחורה, כל מילה שמוציא מהפה היא כדי לפגוע ולא כדי להבהיר את המחלוקת - הוא פשוט אפס!!!!!
 

קיי 2007

New member
../images/Emo45.gif זה ללא ספק היה אחד הרגעים העלובים יותר

של תומר. איזה פה מכוער פתח על סיוון ובשביל מה בכלל?
 

izmeral1

New member
שלום לך../images/Emo149.gif תומר.ושני שאלות יש לי=

אלף מאוד שמחתי יחד עם הסבתא שלך .היא באמת מלכה.וגם יפה גם הורים. כמרוקאית לאב.מאוד שמחתי לראות מרוקאי גאה שם. -למה אני גאה בך בנושא הבית של ההורים המאוד טובים.כי שימחתה את החברים בבית האח הגדול הרבה שיתוף ננתה מהארכים שלך היפים. ולשאלה שלי מס 1- למה חיזרתה אחרי הילה, אחרי שאתה ומירב מישרים את ההדורים. מירב עזבה . רצתה לחפש את הצד הכי שלילי בבית הילה ופרידה ואת ליהיא -עם מליון תשבוחות. היה זה מעזה .והצעד הכי רע שעשיתה בבית האח הגדול. הם לעגו אחרי הגב ואתה רק טוב ננתה להם אגב גם הם שמסרו אותך להדחה. השאלה מס 2 היא למה מסרתה את שמה של נופר להדחה. אמשיך תמיד פירגנה לך גם אחרי הגב.ויחד שמרה עליך מפני ג'קי כי הוא ראה בך הגבר.והוא הלידון. אגב בזה יש לך חלק.בת"ז ויחד בשיחות עם נופר.זה הרג את ג'קי. כך עשה גם לעמיר. עד שהכול בא " על מקומו? והכי הכי שבאת אהב אותך זה עמיר ונופרי האמית. הרבה הצלחה בחיים תומר.( אני מבקשת סלחיה על העברית שלי לא הרבה שנים בארץ) וממני תמד דבר אחד צעד הראשון צריך ללמוד ללכת. כי הצעד הבא הוא המכוון..זה לגבי הילה וההחפשות שלה נגדך הם עשו דרך= לא החיוך ולא החיבוק מחזירים הכול.<<?
 

izmeral1

New member
../images/Emo149.gif../images/Emo149.gifתומר תודה על הגזגזיייי../images/Emo149.gif

 
לגבי העברית זה בסדר

1. על ההעמדה של נופר התנצלתי לא מעט פעמים, גם בערוץ 2 בחצי דקה שניתנה לי. מצטער מעומק ליבי. 2. לשאלתך השניה, לגבי הילה - אני לא יודע מה ראו ומה לא ראו, אני יודע בוודאות שהיא אמרה עליי הרבה דברים רעים. אני גם חושב שהיא מתנצלת, אני רוצה להגיד לך שאני מאד מחבב את הילדה הזאת, זה לא רק חיוך ולא רק יופי, לטעמי יש בה הרבה מעבר. חבל שלא יכלת לראות את זה גם את.
 
תומר אתה צבוע, ישבת עם פרידה כמ וחבר

ניהלת שיחות נפש ועכשיו אתה מלכלך עליה. העמדת את נופר להדחה ואחרי שצעקו לכם מבחוץ . פתאום התנצלת שהדחת אותה . רבת עם רם ועם סיוון כי חשבת שהם חלשים. פשוט יצאת חומוס.
 

לא סלב

New member
תומר גיבור על חלשים

על יד החנונים רם וסיון גילה סימני גבורה מדהימים בעודה שליד פרידה המפלצת התנהג כמו נמושה
 
לא נראה לי, סלב בטוח לא

עם פרידה היו לי הרבה חילוקי דעות. זה שיש דברים שלא הוראו מטעמי הפקה זו בעיה אחרת. אני אתן לך שלושה דגשים: 1. הפרגון שלה לסמים קלים ולאמירה שזה לא ממכר - ויכוח מאד קשה. 2. זה שהיא לקחה כל בחורה בוכייה בבית ברגע של חולשה והתחילה להטיף לה עד כמה שהיא צריכה להיות לסבית כי גברים הם אנשים רעים, זה היה ויכוח שהתנהל בחדר ליד 4-5 אנשים. 3. ההתנהלות של פרידה מול אנשים והביטול של דעות של אנשים אחרים מבלי להתחשב בדעות שלהם. מבחינת פרידה - היא תמיד צודקת וכולם צריכים טיפול. לגבי סיוון - אני חושב שאמרתי מספיק, אני לא צריך להוסיף שום דבר.
 
שאלה תומר

מה עבר לך בראש כשהתנצלת על העמדת נופר? דווקא כשהעמדת אותה יצאת גבר. היית כמעט בגמר..חבל שהתהפכת בהצלחה בהמשך הדרך.
 
מקווה שהצדק יעשה בעולם כולו

אין אופציה להעמיד את פרידה על מקומה. פרידה מבחינתה מנהלת גם את ההפקה והיום אני גם יכול להאמין לזה.
 
למעלה