עידכוני לילה מהבית יום 34 ה1.11

דקל69

New member
היא מדברת עם אחותה רינת על מצבים ודברים

שקרו לה עם אנשים ונותנת לאחותה את הצד שלה כפי שנדברים מבחינתה. היא ממש לא רכלנית בשיחות על אנשים אחרים. היא מדברת על דברים שקורים לה עם אנשים ותמיד בעמדת מגננה. אנשים מייחסים את הצעקנות שלה לרכלנות ולנבזות וזה לא כך בכלל. לדעתי היא בין הראשונות שם שמוכנה להבליג ולעשות ולתת מעצמה עבור אחרים. רינת הרבה יותר הולכת בתלם מימנה.
 
כל מילה זהב

לרכל היא ריכלה רק עם יגאל ואחותה וחוץ מזה כולם מרכלים חבל שרק אנשים רעים זוכים במשחק הזה
 

24שעות1

New member
שירן רחוקה ותמימה מאסטרטגיות -

שירן לא תסלח לפרידה ולא תשכח
 
אז למה היום

היא השלימה עם פרידה בכוחות עצמה ומקודם דיבור צפוף עם נופר לא יודע לי זה נראה ככה כמו איזה אסטרטגיה הלוואי ואני טועה בתכלס זה לא באמת משנה כי כולנו יודעים שרק לנופר וג'קי יש סיכוי לזכות צריך לפוצץ את ג'קי בגמר בסמסים רק בשביל שהמכשפה לא תיקח תמיליון !!!!!!!
 

24שעות1

New member
לא נופר ולא ג'קי מבחינתי לגמר

העדיף את החדשים ולא אותם אם שירן תעוף
 

Sigal Eisenman

New member
האמת שלי כבר קשה לראות את זה לגביה

אני כבר סולדת ממנה קשות. אבל
שהצלחת להתבונן עליה בצורה ושיפוט אובייקיבי.
 

דקל69

New member
נכון. היא משחקת וגוררת אותו. ג'קי גם כשהוא

נואם למצלמות הוא מדבר רק טוב, מאחל דברים טובים לכולם, פותח ומסיים בטוב. שום מילה על עצמו או התנפחות. הוא תמיד חוזר כמה שהוא רוצה לטובת כולם ומאחל טוב לכולם ושיהיו דברים טובים - זוהי מנטרה שהוא חי לפיה, שלכולם יהיה טוב ושכולם יהיו מאושרים. כשהוא לא לידה הוא בהכי סבבה עם כולם ורק רוצה לעשות כייף ושיהיה לכולם טוב.
 

didush100

New member
מה זה הטמטום הזה? תגידו לי ההפקה השתגעה?

מה זה הדבר הזה? חרטוטים זיבולי שכל חצי ממה שהם מדברים אני לא מבינה הם לא מצחיקים ולא נעליים!!!! זה פשוט מרתיח אותי שעל שני הדבילים האלה הם בונים את העונה!!!! זאת בושה !!!
 

JusticeGod

New member
פרידה יכולה ללכת, נופערס כבר ירשה את מקומה

הבחורה הזאת הפכה להיות בלתי נסבלת - וזה לא רק שהשתן עלה לה לראש. כמה כבר אפשר לשמוע:"קימי! קימי!" הבנו! את חברה של ההיא את מי זה מעניין? אוהבת את שלומי שבת? באמת? לא ידענו! חודש שלם אותו דבר! זה מה שאת יודעת? בכלל, היא כל כך משעממת, ריקנית וחסרת ידע כללי בסיסי. או שהיא מתעלקת על ג'קי (עוד אידיוט) או שהיא מפזרת את הרעל המוכר מתוצרת חבורת הגועל. רק חסרים החירחורים וההשתעלויות והיא תהפוך לפרידה. כמה שמראה חיצוני יכול להטעות. חבל, בחורה יחסית יפה - אבל בפנים כה דוחה ומגעילה שכבר אי אפשר להסתכל עליה, או לשמוע אותה! איזה קול! "נופערס" (C) כל הזכויות שמורות
 
למעלה