עידכוני לילה מהבית יום 34 ה1.11

טלומרז

New member
הפתרון הוא להעיף את נופר

היום הגעתי למסקנה הזאת שהיא שואבת ממנו אנרגיה ומורידה מערכו. כנראה שג'קי פרח בספרד בגלל שהיא לא היתה שם.
 

טלומרז

New member
היא תעוף כי היא נצלנית ושחקנית

בקרוב אוהדי ג'קי יבינו שהיא מזיקה לו.
 

דקל69

New member
זה לא רק ספרד, ג'קי היה מקסים וחם מהרגע

הראשון לכניסה לבית. הוא איש עטוף באהבה בביתו וכך הוא נהג עם כולם בבית האח. גם כשהוא חזר הוא היה חם לכולם עד הרגע שנופר פרשה זרועותיו עליו. היא פשוט משפיטה אותו ומחליטה עבורו את מי לאהוב, למי לחבור וגם למי להתנגד. ג'קי בליבו יודע את מי הוא רוצה קרוב ומי לא ולא השמיץ או הרע לאיש עד שהיא סחבה אותו. היה חשוב לו אהבה ושלום עם כולם, גם אם אלה שחשש מהם ולא הרגיש עימם בלב שלם - נופר גרמה לו לקרע. היא גורמת לו להתנהג בכלבלות ובטפשות, בלעדיה הוא זורם, שואף ללמוד, לעזור ולעשות אוירה טובה. אני לא טוענת שהיא עושה זאת מרוע - רק מאינטרס ומאגו. ראיתי לפני שעה את השיחה עם עתי וסיון ואיך היא התבטאה שאין לו בדל של סיכוי עימה, למרות שהיא אומרת לו זאת בפניו היא לא מתנהגת אליו ככה, הוא בתמימותו עדיין מאמין שככל "שהסתמרטט" יותר בפניה כך יכבוש אותה.
 

sivan1237

New member
בדיוק מה שכתבתי כאן אתמול ../images/Emo45.gif

היא הורסת לו ופורחת על חשבונו
 

טלומרז

New member
זהו שהיא רק חושבת שהיא פורחת

היא רק משניאה את עצמה מרגע לרגע יותר ויותר. ג'קי חייב להתנתק ממנה, ומכיוון שאין מצב שהיא תאפשר לו, היא חייבת לעוף.
 

sivan1237

New member
הפורום לא מייצג..

תראי איזה תגובות אוהדות היא מקבלת בעמוד של האח הגדול בפייסבוק. אלירז, גואל, רן שריג אפילו עומרי חיון (יש לבן אדם 70 אלף מערצים- זו סוג של השפעה) קוראים להצביע לה.ומבטיחים לנו שנתאהב בה. העריכה בערוץ 2 מציגה אותה כדמות מצחיקה ומקסימה. ריבים שלה נופלים בעריכה באופן קבוע. אני מתה לדעת אם הריב שלה עם יואב משלשום ייכנס מחר. כי הוא ממש בכה בגללה
 
הריב, השקרים, הסתירות שלה את עצמה.

כמו שניכר בתוכנית הקודמת, כנראה שאו שיש לה קשרים בהפקה, או שסתם מנסים לסלף, כדי שתכניס להם כסף. איך שלא יהיה, מציגים אותה רק באור חיובי ושקרי מאוד.
 

didush100

New member
ג'קי חזר מספרד בלון נפוח והוא עוד יותרהתנפח

אחרי ההדחה של יגאל. בספרד הוא לא הרגיש הכי נוח אז הוא עוד שמר על פאסון. עכשיו הוא חושב שהוא מחזיק את כל הקלפים ושיש לו את הבחורה הכי שווה אז הוא מתלהב ומשתחצן יותר מדי. אותי הוא ממש כבר לא מעניין
 

דקל69

New member
ג'קי לא חזר נפוח. הוא חזר נרגש ועם

חוויה ענקית. הצרה שברגע שחזר חלק מהאנשים קינאו לו והוא ראה ששמו עליו עין לא טובה וחלק השתכרו מההבנה שהוא עבר דבר שמקרב אותו לגמר ונדבקו בו בקרציות בכדיי לגנוב ולזכות בתהילתו. זיכרי איך לפני שג'קי טס הוא היה מחובר לכולם, מדבר עם כולם, משחק איתם כדורגל ונמצא תמיד בסביבה כוללת לא הבדלים. אנשים פשוט התלבשו עליו בכדי להתקדם ולהתעצם. ג'קי כבר נרגע מהחוויה וחזר לעצמו, אני מקווה עבורו שחלק מההצמדות של נופר אליו תעבור והוא ירגיש שוב אוהב וחם לכולם.
 

טלומרז

New member
היא לא תרפה ממנו לעולם.

הנתק חייב לקרות ע"י התערבות חיצונית, וכנראה רק הדחה שלה תציל אותו.
 

דקל69

New member
טלומרז, זה לא יקרה. נופר עמוק בגמר, גם ללא

עזרת ההפקה כבר. מיום ליום אני שומעת אנשים שנוטים לכיוונה ואפילו על חשבונו. טוענים שהיא לפחות ייצוגית בדרך כלשיהא והוא איבד את הקסם והפך פשוטו כמשמעו - לכלבלב מאולף. ההפקה בנתה הילה מאוד חזקה סביב שניהם והיא כרגע מאפילה עליו. אני מעריכה שיהיה לו קרב מאוד קשה מולה בגמר באם יגיעו שניהם. ההפקה לא שידרה בתוכניות המרכזיות ולו שמץ של פאק שלה, מילה רעה או משהו לא כשר מצידה. היא הבחורה העכשווית, החזקה והטובה בעיניי כולם. ג'קי מצחיק, טוב לב, נחמד ונאמן אבל הם לא מראים בן שום עומק ומשאירים אותו במישור המצחיק והפשוט. היא מנטרלת בו את שאר הרבדים שקיימים בו. כמו אנושיות גדולה וחוכמה בדרכו והבנתו שקיימים בו.
 

טלומרז

New member
אני לא מאמינה שחוסר התחשבות וניצול ינצחו

היא עלתה מאד בזכות הבכי שלה על חסרונו של גקי. זה לא קיים עכשיו והיא עושה בו כרצונה, מה שמצטייר רע מאד. הזמן שלה קצוב. הוא יותר טוב ממנה ויגיע רחוק ממנה.
 
הכול תלוי באיזו צורה היא תוצג בעריכה.

גם כשכולם דיברו על כך שבובליל הזוכה, על פי הטענות, יום ההולדת של שפרה, הוא מה שהפך את התמונה, ולכן, אם יראו גם את הצדדים הנצלניים, האכזריים והמניפלטיביים שלה, התמונה יכולה גם כאן להתהפך. בפרק הקודם היא נראתה מקסימה, רק למי שרואה גם ערוץ 20, ברור שזה אפילו לא חצי התמונה. מה שכן, אחרי ההצבעה האחרונה, יש סיכוי טוב שהכול מפוברק, ואז הכול תלוי במצב הרוח והאינטרס של ההפקה.
 

Sigal Eisenman

New member
המצב הוא שאין לשירן אם מי להיות בלילה

החבורה שלה דנה וליאם ישנות. יואב עם עצמו. אז כנראה שאין לה ברירה, אלא לשהות עם חבורת הזבל. זו דעתי. ולא משיקולי אסטרטגיה.....כי היא לא ממש מתוחכמת ללכת אסטרטגית.
 

דקל69

New member
שירן מונעת מתמימות ואהבה. לבחורה אין בדל

של מניפולציה בנפשה וזאת הצרה שלה - היא מגיבה לסיטואציה באותו רגע כפי שהיא רואה בעיניה. כך היה בריב עם ליעוז ברגע שכינה אותה נעל וטיפשה וכך בכל סיטואציה נתונה. היא בין הבחורות הנאיביות והחמות שם. לצערי אין לה חוכמה יתרה ולכן קל לתמרן אותה. והיא הבחורה הכי סלחנית וותרנית שנתקלתי בה באח הגדול. אפשר לחרבן עליה עד סוף העולם והלב שלה מוחל ושוכח.
 
למעלה