עידכוני לילה מהבית יום 34 ה1.11

רגע רק רגע

Active member
גם אני לא בדיוק מחבב את ג'קי...

לסקול? למה לסקול? (לעזאזל... הרגע הייתה לי פה ערימת אבנים) גם לי יש רגעים של תחילתה של חיבה, אבל הילדה הצווחנית תמיד מחזירה אותי אל קרקע המציאות. ה- "אני ואני ואני ואני..." קצת קשה לי לעיכול.
 
כן, פרץ נרקיסזם משבית שמחות.

והתכוונתי למחבבת, עודני מחבבת אותו. משהו במגבלת שפה וההתבטאות שלו נוגע לי ללב, ומנגד, לא פעם טוב הלב שלו, והפשטות.
 

רגע רק רגע

Active member
האם אלעד מקבל ממך אותו יחס אמפטי?

המוגבלות, מבחינתי, לא פקטור. אם הייתה פקטור, חמישיית הגמר של העונה הקודמת הייתה- בנצי, סתיו, ארז, אביב (סוג של מוגבל) והאחרון בחירה חופשית. את הפשטות שאת מייחסת לג'קי, אני בוחר לראות כפועל יוצא של המוגבלות שלו. בשניות אלו ממש, ג'קי, כאחד מחבורה שמדברת, מראה שהוא לא בדיוק תמים כמו שהוא נראה. האם המוגבלות שלו גורמת לנו לעגל פינות? אני טוען שכן.
 
אני מודעת לכך, ולא פעם כשאני שופטת

אותו אני מזכירה לעצמי לחשוב גם על כך. אבל גם בהקשר שלו, שפטתי אותו לחומרה, ובפזיזות ולכן, אני מנסה להתאזן איכשהו עוד נראה, העונה הזו קשה מדי, מאתגרת מדי באופן שבו הדיעות לגבי הדיירים כל כך נזילות
 

רגע רק רגע

Active member
מעיד על החומר האנושי שהביאו לנו.

סוד קטן. יגאל הוא לא ה- פייבוריט שלי. הוא היה מס' 2. מס' 1 היא...הוא...היא...הוא...היא ליאם. ואיזו רכבת הרים עברתי ועובר איתה.
 
הופה,

איפה היית שכולם צלבו אותי בגלל שהגנתי עליה מתחילת התוכנית? :) עברתי כאן אינקוזציה בגלל שהעזתי לומר שאני מחבבת אותה, בגלל זה אני אוהבת לשוחח עם גובלין, כי מעבר לכך שהוא מכיר אותה אישית הוא מבין את התחושות הסותרות שלי כלפיה לא פעם. משמח לגלות על הבחירה שלך, הללויה זוכר את השיחה שלה עם ג'קי על הספסל באותו הלילה שהחרימו אותה? אחת השיחות הכי יפות שהיו העונה.
 

רגע רק רגע

Active member
בטח זוכר! אחד הרגעים היפים שלה.

עכשיו את מבינה מה משמעות המשפט שכתבתי לך- "ישנם רגעים שהשתיקה יפה להם ובהם אני בוחר לשתוק". המים היו גועשים מדי ואת העולם אנ'לא יכול לשנות. אני התחברתי לאומץ שהיא הפגינה בחשיפת הסיפורים (לא סופר את אלו שטוענים שאלו בדיות) הכי כואבים שיכולים להיות לבן-אדם. לי לא היה אומץ להחשף כך. העליהום שהיה עליה רק חיזק את חיבתי אליה. היה לה קשה והיא הצליחה, עם עזרה מחברים, לצאת מזה. שוב, אנ'לא חושב שהייתי מצליח לעמוד בזה. וקצת צהוב... היא האישה הכי סקסית שם.
 
מי היה מאמין, הפתעת אח שלו

כן, היא סקסית מאוד גם בעיניי. כשאני קוראת את דבריך בהודעה הזו, אני נזכרת בדמיון המדהים בין דעתך באשר לעברה לבין דעתי שאותה אמרתי לגובלין אישית. חפש בארכיון הודעות הפורום הודעות שלי בנושא, אם תרצה, כשבאמת ישעמם לך, או משהו :) אני לא מסוגלת שלא להאמין לה, ויותר מכך שלא להעריך את האומץ הרב לחשוף את האמת הזו שכרוך בטאבויים בכל הקשור למשפחה, ולא פעם אמרתי כאן שכמעט כל מי שיוצא נגדה בנושא הזה ספציפית מונע לא פעם בגלל שהיא למעשה בחשיפה שלה מאמתת אותו עם החשש לנבור במשפחתו שלו, וחלילה למצוא שאולי נגרם גם לו עוול כלשהו. החשיפה שלה למעשה, נתפסת לא אחת כ'בגידה', שהרי היא מדברת על הגרעין המשפחתי שלה על הוריה, דבר שמעורר נגדה כל כך הרבה אנטגוניזם.
 

רגע רק רגע

Active member
ראית מה זה?

ממספר תגובות בנושא יגאל חרצת עלי דין. הנה, מצאנו עוד משהו טוב ביגאל
הבטחה שלי- גם לכשישעמם לי... אני לא אנבור בארכיון הפורום. חייבים לסמן קו אדום להתמכרות. אני סומך על המילה שלך. שימי לב שכולם טוענים שאין עומק בשיחות הדיירים. ליאם מביאה אחלה של שיחות שנוגעות בחלקים הכי עמוקים שיש וגם אז מתלוננים. צריך להודות שבתחילה היא די חפרה ולא הגיעה למרכז השיחה אלא הייתה עסוקה בללכת מסביב (גם האינטונציה לא תרמה). היום היא יותר ממוקדת. לצערי, ההפקה מעלימה אותה בערוץ 20.שלא נדבר על ערוץ 22 (להוציא פרק אחד). באשר לסיכוייה לזכיה... אני פסימי. מאוד פסימי.
 

בוףברכה

New member
R3...יוצא לך לישמוע...ת'עקיצות בין אלעד

לליאם??...יש בינהם יחסי..חיבהסלידה......., .ואני...כמוך... בקשר לליאם .
.. (ו מוסיף..גם הקול שלה ..טוב...
 

דקל69

New member
יש ביניהם דיאלוג - פשוט ולענין.בעוד כל האחריפ

מדברים בכדי להעביר את הזמן וגם בכדי להבליט את האני ואני שלהם, שמעתי מס' שיחות שנונות שלהם לגביי נושאים מגוונים. היום בערב למשל הם דיברו על נושא הנהיגה, עם דיבורית מויקה ועוד והביעו את העמדה שלהם לגביי הדברים. לא היתה שום כוונה של האדרת עצמם או התנשאות או שיחת חולין בשיחה. היתה כוונה לפתוח נושא ולדון בו.
 
כיף לקרוא אתכם, ודקל ברוכה הבאה

:) אוהבת שאת כאן אני מסתמרטטת על הספה, צופה קצת במחובבים לפרקים שלי, ג'קי-נופר התעייפתי רגע, רק רגע, חיבוק
 

דקל69

New member
היי דאגרו, האמת לפעמים לא כייף להיות פה.

מרגיש לי כמעט כמו בעונה הראשונה שהייתי קוראת בפורום ומפחדת להתבטא (הייתי בעדג שפרה המון המון). כל מילה טובה לגביי מתמודד מעוררת ים תגובות והעלבות וההיפך. מעדיפה לראות את המתמודדים בעיניים שלי ולא לפי הבקורות בפורום. בעיקר שאין לי פייבוריט - ג'קי היה בצורה חזקה ועודנו (כאשר הוא לא מתנהג ככלבלב של נופר ונגרר אחריה לרוע), את ליאם התחבבתי לחבב ואני מוצאת בה חוכמה ויופי, והתאומות שהן אהובות עליי אם כי לא ממש חודרות לליבי. אני מאמינה שככל שהמצב של האנשים הצטמצם נתחיל לגלות בכל אחד אופי ואולי נשמע קצת שיחות מעניינות שיצדיקו צפיה. כרגע מדובר באנשים די משעממים ונפוחים באגו וחשיבות עצמית, והכי גרוע - שחקנים שעבדו על הפורמט, אשיות אמיתית לא גיליתי עדיין באיש.
 

רגע רק רגע

Active member
שונאים...מתדיינים...אחים....

מה השלב הבא? נפשות תאומות?
שיהיה לך לילה טוב,
'לה . R3.
 

רגע רק רגע

Active member
אלעד הוא איש שיחה מעניין מאוד...

יצא לי לשמוע אותו כמה פעמים ועם כמה דיירים, אך הרדידות של השאר סוחפת אותו יחד איתם. גם חיטוטי חיטוטיו בכל חור ונקב בגוף ואז לדבר על זה, לא תורמים. הייתי שמח אילו היו יותר שיחות בין אלעד, ליאם וסיון (בתקווה שתאמר משהו. בכל זאת יש בה פוטנציאל).
 

רגע רק רגע

Active member
FIX, חזון אחרית הימים...

אתה ואני בעד אותה מתמודדת. בתנאי שלא תפצח בריקודים על הבוקר
אלעד וליאם-יש להם הומור שחור משחור ולפעמים הומור זנותי והם זורמים עליו חופשי...
 

יונתנסקי

Well-known member
ולמה התעלמתם ממני, חובבי ליאם ?

הנה שני פוסטים שכתבתי כבר מזמן בפורום: 03/01/11 14:59‫דיר באלק!!! יהרגו אותך כאן בפורום‬ יונתנסקי אנחנו 3-4 תומכי ליאם, וכל השאר - אויביה, אבל שנאה כזאת לא רואים על יום, השנאה מטריפה את דעתם. ובהמשך כתבתי כך: (בעקבות העובדה שצצו עוד ועוד תומכים של ליאם) וואלה ! יש לי דז'ה-וו קטן: או דה ז'ה וו 03/01/11 16:24 מאת: יונתנסקי לפני שנתיים "התמרמרתי" בפורום שאני במיעוט, ואיך כולם שונאים את שפרה ומעוותים את דבריה (היה אז סיפור עם הלחם בריאותי של בובליל כן מחקה מהרשימה, לא מחקה מהרשימה), ושאני מרגישה בודדה במערכה, וכמו שציינתי שכולם אוהבים לשנוא אותה, התחילו לאט לאט לצוץ פוסטים שהביעו בה תמיכה. והשאר - היסטוריה.
 

רגע רק רגע

Active member
צהרים טובים, יונתנסקי.

"והמשכיל בעת ההיא ידום כי עת רעה היא"- כתב הנביא. לא הגעתי לפורום כדי לנהל קרבות נוסח דון קישוט. כתבת יפה- "... אבל שנאה כזאת לא רואים כל (הרשתי לעצמי לתקן) יום, השנאה מטריפה את דעתם". איך אפשר לנהל דיון עם אנשים מטורפים שמונעים משנאה? הזמנים השתנו. הפורום היום עסוק במלחמות אחרות והרגשתי שכעת אפשר לצאת מהארון בבטחה ולחשוף את אהדתי לליאם מבלי לחטוף קיתונות של ארס ורוע. דוני אותי לכף זכות
R3.
 

יונתנסקי

Well-known member
כף זכות? ../images/Emo57.gif בוודאי! גילך הצעיר

כשתגיע לגילי תבין, שלפחוד צריך רק מ"הריבוינע של עוילם" ולא מכל מיני פחזני מקלדת מתלהמים. חילונית, וסבתא של יונתן.
 

רגע רק רגע

Active member
הבהרה קטנה.

לא פחד, כי אם סלידה. סלידה הייתה הגורם לשתיקתי. ניהלתי ויכוחים ללא מורא כשחשבתי שיש עם מי לדבר בצד השני וכשהצד השני טען טיעונים ברי ויכוח ודיון. תגידי לי איך אפשר להתייחס לתגובה כגון זו- "היא סתם שקרנית מטומטמת" (על ליאם). מה אפשר לענות לתגובה כזו? האם יש טעם להגיב? האם להגיב רק כדי להגיב? תשובתי לכל 3 השאלות היא לא.חד משמעי. שמח לשמוע שיצאתי זכאי (מתנדנד להנאתי על כף הזכות... נד-נד, נד-נד) נ.ב.- אני בן שנה בסוג של שנות כלב
 
למעלה