שירשור הפרק -פרק7- הדחה שנייה

jaycom

New member
השיחה הטיפוסית של ליאם

אין שום דבר אחר להראות.. "הייתה לי ילדות קשה, משפחה מפורקת" תחדשי משהו בחייאת דינק, הבנו בפעם העשירית כבר!! בחיי שנמאס מזה כבר.. אין לה שום רבדים אחרים?
 

Jason2

New member
אני לא מאחל לך חיים כאלה

כמו שאמרתי, קצת חמלה לא תזיק.
 

jaycom

New member
חמלה בפעם הראשונה השניה והשלישית

ברביעית חמישית שישית ועשירית זה כבר מרגיש כאסטרטגיה בשקל עשרים... עליך זה עבד, עליי לא:)
 

Jason2

New member
יש אמרה שאומרת

"זה שאני פרנואיד לא אומר שלא רודפים אחרי". יש לה בעיה זה ברור אבל זה לא אומר שהיא עושה את זה מתוך דבר לא אמיתי.
 

LiRs Lullaby

New member
אתה יודע,

אולי זה היה נכון אם זה היה קורה פעם-פעמיים ובמצבים אינטימיים מאוד. אבל כשזה קורה כל כך הרבה, והיא פשוט ניגשת לאנשים אחד אחד ומתחילה לספר על זה, אפשר לתהות אם זה לא נעשה בכוונה כדי למשוך אליה תשומת לב של קורבן נזקק. סיפור שמסופר במלודרמטיות למען הצופים, ולא משהו שנעשה בכנות ובאינטימיות הראויים בחדרי חדרים. פשוט הצגה.
 

Jason2

New member
התנהגות מאוד אופיינית לקורבנות

חיפוש אובססיבי אחרי קבלה ואישור.
 

LiRs Lullaby

New member
השאלה היא אם היא באמת קורבן

ולא סתם עושה הצגות לצופים. אם באמת היא כזו מסכנה שלא מסוגלת לעמוד בקשיים רגשיים - האם ההפקה לא אמורה לעלות על זה במבחנים הפסיכולוגיים שעושים להם? אם כן, הרי שהיא לא אמורה להיות בתכנית הזו בכלל אלא בטיפול מקצועי, ואם לא, אז היא סתם צומיסטית שמתקרבנת ללא הפסקה על כלום. וממה שאני הבנתי עד עכשיו ממנה, היא לא בדיוק חוותה משהו שלא הרבה נאלצו לעבור בחיים. לגדל לבד את האחים שלה (משהו שכל אח בכור רגיל אליו)? לא לקבל מספיק תשומת לב מההורים? כמעט הוטרדה מינית? מי ישמע, כאילו היא גדלה ברחוב ונאלצה לעסוק בזנות למחייתה כדי לפרנס ילדים קטנים..... היא צריכה ללמוד לשחרר ולעבור הלאה .
 

niva99

New member
האמת גם אני הייתי נגדה עד שהבנתי

שבאמת יש שם סבל שמי שלא חווה אותו [ טפו טפו טפו] אל ימהר לשפוט... קל לבקר ולתקוף - היא באמת גדלה כילדה הורית שלא בחרה להיוולד לסיטואציה מסויימת [ לא יכולה לפרט לצערי - אבל אתמול גיליתי כי אני מכירה את הוריה מלפני שנים]. יש שם איזו מצוקה בתחום הנפשי - שזלגה אל הילדה והיא מנסה לבנות את עצמה. בקיצור לא בכל כך הרבה מילים , ליאם היא קורבן של נסיבות החיים. [ וכל המילים הקשות של 'כלבה מהגהנום' הן סתם ריקות מתוכן ונסיון להראות מסוכנת - האמת העירומה היא - שליאם היא ילדה אבודה שמחפשת את עצמה].
 

omer719

New member
תאמת שהפעם זה היה בול במקום.

אולי בפעמים אחרות לא, אבל פה זה היה המקום. ומה פתאום מחפשים רבדים? איזה רבדים יש בליהיא?
 
----והזוכה באח הגדול 3 הוא----

עתי! ההפקה העלימה את הקטע שהוא מספר לכולם שליאם לא נורמלת לאחר השיחה איתו. ממש צנזרה את זה באופן בוטה, כי זה לא הולך ביחד עם תדמית הרגיש שהיא הביאה לו בפרק הקודם. עתי הוא הזוכה של עונה 3, עכשיו כבר אין ספק בזה.
 

omer719

New member
מי שמסמס זה מי שרואה תמיד, והם יודעים את האמת

והעיקר שאנחנו רואים
 

נוי710

New member
אוי באמת מה יש לכם מהבחורה

אני מקוה שההפקה הבינה שאסור בשום פנים ואופן שהיא תצא היום אחרת התוכנית תהפוך לבדיחה מהלכת אנשים שטחיים ומצעממים שעל כל שיחה צריך לעשות מיוט אם ליאם עפה אין בשביל מה לצפות וכל השיחות יכולות בכיף להיות על מיוט
 

המדאוס

New member
נו באמת שיחות-מתי היא ניהלה שיחה--לא מגיע לה

להישאר----לא עושה כלום ממש כלום
 
למעלה