שירשור הפרק -פרק7- הדחה שנייה

Tapudy

New member
לא משנה מה דעתי על אופי התאומות

התוספות היו לא לעניין. הן נראות עכשיו הרבההההה יותר טוב.
 

niva99

New member
וזה מישהי שהעידה על עצמה שהיא

חפה מאגו....פחחחחחחחחחח "אני אין לי אגו"--------------->ממש!!
 

ארדואן

New member
למה פרידה בוכה?

אהההה... בגלל שהכניסו את סֵפֶר התנ"ך הקדוש למקום הטמא - לשירותים לאאאא זה בגלל שפגעו בקודש הקודשים שלה ולא הביאו לה סָפָּר - מסכנה, השאירו אותה עם התספורת ארוכה בחצי ס"מ וכעת היא לא קצוצה כמו שהיא רוצה... מה כבר היא ביקשה? לא להכניס את סֵפֶר התנ"ך לשרותים? לאאאא מה פתאום? זה הסָפָּר שהוא קדוש יותר מסֵפֶר התנ"ך מה איכפת לה שיורם בוכה בגלל התנ"ך, העיקר שלה לא יתנו לבכות, בפרידה צריך להתחשב כי זה יותר קדוש כי זה סָפָּר, ביורם לא - כי זה פחות חשוב - כי סֵפֶר תנ"ך לא נחשב. כמה סימלי פרידה סָפָּר מול סֵפֶר. כמה את צבועה פרידה ולא סובלנית כמו שאת מצהירה על עצמך ביהירות ואטימות בלתי נסבלים.
 

LiRs Lullaby

New member
נכון, בדיוק חשבתי על זה.

הבחורה פשוט אגואיסטית, מרוכזת בעצמה וחסרת רגישות. מצד שני, היא עצמה העידה שכשסחרה בסמים היא הייתה כולה גרידי ולא נתנה לאף אחד..... כי למה להתחשב בעקרונות של מישהו אחר אם לך זה מפריע לחרבן? האישה הזו פשוט מתנהגת בצורה מכוערת כלפי אנשים שלא שותפים לדעתה ולא מהססת לפגוע.
 
טעות די גדולה, שבחרו את גק'י לנסוע לספרד.

אלו הפנים שאנחנו רוצים שמיליוני ספרדים יראו? אדם ללא אנגלית בסיסית,ודי עילג. אדם טוב מטבעו ומצחיק,אבל לא נראה לי שהוא יפתח שם. ידיעת השפה היא קריטית להעברת הומור,ולמרות שגק'י מצחיק גם בשפת גופו. אני בספק אם הוא באמת יהיה הוא שם. עמיר או עתי היו חייבים לטוס,
 

omer719

New member
../images/Emo6.gif

הם פשוט לא יתקשרו בכלל. שבוע הוא יהיה לבד
 

LiRs Lullaby

New member
למה לבד, הם צריכים לשיר ביחד!../images/Emo6.gif

הוא ממילא עושה את זה בבית כל הזמן לא?
 
זה לא רק האנגלית,אם עתי או עמיר היו נבחרים

היה יותר סיכוי למשהו רומנטי שם עם אחת הספרדיות. ויש שם הרבה ספרדיות צעירות. גם אספקט נוסף הוא אם עמיר היה טס,מעניין אם סיוון א היתה מתקרבת לעתי. שגק'י נוסע פחות מעניין איך נופר תקבל את זה,כי היא לא חשה אליו רגשות רומנטים.
 

דקל69

New member
פרידה עקשנית ומגזימה, זה בית האח ולא הבית

הפרטי שלה. לא מספיק היא רוצה לשלוט עכשיו היא דורשת ספר פרטי. זאת הפגנת כוחניות לשמה בכדי להראות חוזק בבית והתקפלות לצרכיה.
 
קרה שם משהו, היא בוכה בחדר.

כנראה היה עימות עם יורם שוב, אני משערת, לא בטוחה. שמעתי את עמיר מעודד את יורם במטבח
 
למעלה