סיוון דרור מגיעה להתארח בפורום האח

לי רצון

New member
עתי וסיוון ד.

אם היה הבחור נפגע ממך סיוון - טוב שהודחת, אם לא - אז חבל. שהרי איננו רוצים שיפספס את כל החווייה כמו שקרה לאיילה ויקרה ככל הנראה לסיוון ה.
 
לסיוון דרורר

דבר ראשוןן את יפה אעשש ומדהימהה חבל שהלכת ראשונה אבלל זה באמת לא נורא העיקר שנענת השאלה שלי זה מי היה הדייר הכי אהוב עלייך?
 
סיוון בנוגע ל-עתי

לדעתי לו נשארת בבית היה קורה משהו ביניכם. יש מצב שהיציאה מהבית דווקא עשתה לך טוב מבחינת הזוגיות הפרטית שלך . יש מצב שבתך תהא שלווה יותר בגלל הערות עוקצניות שודאי קיבלה מ"חברים". אז המסקנה היא שיצא לך טוב. בעיניי את בחורה אמיצה.
 
סיוון המאמי הלאומית

נעים מאוד מתוקה אני לא אשאל אותך שאלה אלא ארשום לך מין חמשיר יפה על השהייה שלך בבת האח הגדול אשמח שתגיבי אחרי הקריאה כך מתחיל החמשיר כמו שקיעה של שמש אחרי יום שכולו טוב כמו כוכב של ירח שמסרב לעזוב כך שום דבר מניע לא יגרום לי אותך פחות לאהוב את חביבה ומתוקה וכל מה שעשית באח הגדול היה אחלה ועשית כי את רצית ולא אמרו לך ומאחל לך בהצלחה בכל ובהמשך והמון אושר נחת בריאות
 

nofar109

New member
סיוונוש כפרעלייך כנסי

פתחו פייסבוק על שמך עם איזה 4000 חברים, הם אומרים שהם משפחה אבל לא נראה לי.. הפייסבוק הפרטי שלך הוא רק לחברים ומשפחה?
אם כן את מוזמנת לחזור לטוויטר :)
 

madamx1

New member
סיוון בא לי לתת לך חיבוק הכי קל לאנשים להשמיץ

כבחורה דתיה ודתיה מאד ,רוצה לאמר לך שכמה שדרכך אינה דרכי אני לא שופטת אותך. אפילו אני מחזיקה ממך על האומץ לעבור שינוי וכ"כ דרסטי. הטיפלה שצפיתי את הכי סיקרנת אותי התרשמתי שהיית אמיתית לטוב ולרע. את מורכבת,אינטלגנטית ,בעלת שיחה מכל המתמודדים . לטעמי גם הכי יפה. אנשים שמחשבנים איתך על נטישת ילדתך באים ממקום של להקניט חבל שהודחת שתצליח בספר ובכל מה שתרצי
 
סיוון את מהממת וכל מי שאומר לך אחרת -

שיתפוצץ :) מהפרק הראשון חשבתי שאת תגיעי ממש רחוק.. ממש עניינת אותי ונראית לי בחורה כיפית וקלילה אך עם זאת מעניינת ובעלת עומק.. ושלא נדבר על היופי הנדיר שלך! ממש התפלאתי שהודחת ראשונה אבל שתדעי שסימסתי לך ושיהיה לך המון הצלחה בהמשך!!!
 
מה היית עושה בהיום אחרת אחרי שראית את ששודר

כדי להישאר באח הגדול? ואיזה תגובות את מקבלת בחוץ? ואיך את מרגישה עם מה שעברת והראו ולכן הודחת? ת'כלס לא חושבת שהיית צריכה ללכת.
 
תודה רבה לסיון,באה וענתה באומץ ולעניין.

חבל שלא הספיקה לענות למס' מגיבים ובמיוחד לטלומרז שאני יודעת שמאד העריכה את הנוכחות שלה(של סיוון) בבית האח הגדול.
 

ima12

New member
סיון את מדהימה!!!!!!!! ../images/Emo24.gif

ואני בשוק שהודחת.........
 
היי סיוון,מה קורה ?!?!?!?!../images/Emo13.gif

חחח טוב מי נראה לך יגיע לגמר ? ומה את חושבת על ליאם ? את מי אהבת בעונה הקודמת ? חחח לילה טוב !
 

אריה31

Member
מנהל
אהלן סיון../images/Emo13.gif

קודם כל אני חייב לציין שאת שלוש העונות הראשונות של האח הגדול לא ראיתי בכלל! בעונה הזו החלטתי לראות במה מדובר ואני לא מצטער על כך, אני ממש נהנה עד עכשיו מהעונה אני כן מצטער שהודחת כל כך מוקדם כמו שכתבת פה לפני, את בן אדם מורכב שעבר המון שינויים ואני חושב שאנחנו הצופים וההפקה פספסנו ניסית אולי לחשוב למה ההפקה הראתה אותך כל כך מעט? גם בשידורים בערוץ 2 וגם באח הגדול לייב. בכל פעם שאני פותח את הערוץ רואים שם את עמיר וסיון אברהמי האם יכול להיות שסיון אברהמי בעצם לקחה ממך את התהילה? אני לא חושב שאת פחות יפה ממנה, אבל היא פשוט מושכת המון תשומת לב אודה ואומר שמי שהכי מוצא חן בעיני עד עכשיו זו ליאם. אני יודע שאתן לא חברות, אבל אשמח לדעת מה דעתך עליה? את בטוח מכירה אותה יותר מהצופים אגב, ליהיא בקו עלייה אצלי
תודה מראש על התשובה
אריה
 

אליק 31

New member
סיון יקרה, שאפו!

אחרי שקראתי את התגובות שלך, כאן בפורום, התרשמתי כי מדובר באשה מאד אינטליגנטית, רהוטה באופן מרשים, לא מתלהמת, עונה באדיבות אפילו לכותבים בלתי מנומסים, כל הכבוד, ובכן, אני חוזר בי מדבריי עלייך, לעיל, תמשיכי בהתנהלות שלך עם פתיחות בכל נושא, תהיי דוגמה לישראל השמרנית, שהיא עדיין בחיתוליה במובנים של נכונות לראות חריגים ויוצאי דופן, ישראלים שרק רוצים לראות את כ-ו-ל-ם- מתיישרים לפי קו מסויים, בלתי נראה.
 

מור א9

New member
הדבר הכי יפה שנכנס לאח הגדול אי פעם

זה באמת מה שאני חושב עלייך! ואגב...מפתיעה ביותר ההדחה שלך! יש לך מושג מה באמת הסיבה האמיתית שעומדת מאחוריה?
 
למעלה