סיוון דרור מגיעה להתארח בפורום האח

אלי קוסטנזה

המטרה היתה שיכירו אותי כדי שייקנו את הספרים שלי בשנים הקרובות :) זו האמת לאמיתה. ברור שרציתי מיליון, המינוס שלי בבנק חוגג בפארטי וגם באפטר פארטי. אני לא חושבת שכולם מודעים למצלמות, עובדה שדיברנו על דברים ממש לא נורמטיביים שעוררו סערות רבות. אלו שמודעים, משחקים משחק וזו גם אסטרטגיה, אז שיבושם להם.
 
אחלה מעריך את הכנות../images/Emo45.gif,חבל שלא דיברת על מה

שאת כותבת יותר בשהותך שם. לפחות היית מקדמת אותם קצת. גם בתוך הסערות,היו אנשים שם שפזלו,הגניבו מבט לראות אם יש אור אדום במצלמה,ואם היא בכיוון שלהם.
 
נוי

זו היתה שיחה שנעה ממשחק האמת או חובה, ואם היו שואלים אותי איזה בחור הייתי מנשקת זה היה אלעד, כי הכרתי את האופי שלו ואני נמשכת יותר לאופי ולא ליופי...זה היה ביום השני...היום 12 יום אחרי, אם היתה לי חובה לנשק מישהו זה היה או אלעד או עתי, כי הכרתי גם את האופי הנדיר של עתי.
 
שלום ...

שלום אני רציתי לשאול אייך היה לך להשתתף בתוכנית אח הגדול? ולמי הכי הכי התחברת מכולם?...
 

seymore butts

New member
שלות לסיוון

שלום סיוון, קודם כל קבלי תנחומיי על הדחתך מהבית. אני העדפתי שידיחו מישהי אחרת שהייתה הרבה פחות מעניינת ממך, חבל שלא כך. ולשאלותיי - 1. הצטיירת על המסך כבחורה מתירנית למדי. מה דעתך על כך שיציבו מצלמות גם בחדר האמבטיה ובשירותים ? היה מפריע לך שנצפה בך בעירום ? 2. מי היית רוצה שיזכה העונה ואת מי היית רוצה לראות מודח בפעם הבאה ? 3. בפברואר 2008 שודר בערוץ טלויזיה ציבורי בהולנד סרט הפורנו המפורסם בהיסטוריה "גרון עמוק" במלואו. קדם להקרנה ויכוח ציבורי נרחב, והיא כמובן תוזמנה לשעת לילה מאוחרת. הסרט אינו סתם סרט פורנו אלא נודעו לו השלכות רבות על התפתחות המהפיכה המינית בארה"ב ובעולם המערבי בשנות ה-70 והקדשתי לכך רשומה מפורטת בבלוג שלי בעבר (אשמח כמובן אם תבקרי בו - יש לינק בתחתית ההודעה הזו). מה דעתך על הקרנה דומה בערוץ ציבורי בישראל ?
 
SEYMORE BUTTS

לא חושבת שיש מקום בעירום. עירום זה כבר משהו פרטי מדי. יש הבדל בין לדבר על זה, לבין להשתמש בזה בשביל שיאהבו אותך (ע,ע דיירת אחרת בבית) לבין להסתובב בעירום. צריך להשאיר מקום לדימיון :) אם תהיה הקרנה דומה בארץ, אני אשמח להגיע. אני חושבת שסקס, מעבר למהות ההנאה שבו הוא נושא מרתק, בדיוק כמו שאני חושבת שרגשות הן נושא מרתק. אני מבטיחה לבקר בבלוג.
 

Princess Lotta

New member
סיון יקירה, לא השמצת מספיק את ליאם?

אני, את והיא למדנו ספרות אנגלית יחדיו באותה שנה. אולי את זוכרת אותי מהשיעורים של דוקטור יהב ואולי לא. מילא. תמיד חשבתי שאת בחורה נחמדה, בוטה מדי לטעמי אבל לא הכרנו לעומק. לא שזה מחייב אותך באיזו שהיא צורה אבל אני סבורה שאני מכירה את ליאם טוב ממך ויש בה יותר מפטמות עומדות. היא בחורה רגישה וחכמה להפליא ומספיק לקרוא דברים שכתבה כדי לדעת זאת. צורם לי שאת חוזרת וטוחנת ביקורת על השימוש של ליאם במיניות שלה , כשהיא דברה על עוד המון דברים אחרים ('החפירות' כך קראת להם) וכל חטאה היה ללכת בלי חזייה ( מי ישמע) ומצד שני את יוצאת פה על כל מי שמעיר על הבוטות המינית שלך. חלאס, רדי מליאם. תודה!
 

BLOSOM2

New member
ליאם משתמשת בחוכמה שלה באופן שלילי, והיא

רגישה רק לעצמה.
 

D h a l i a

New member
היא דווקא משתמשת בחוכמה שלה באופן חיובי

כל הזמן מפשרת ומרגיעה את האווירה הלוהטת, ודי בהצלחה.
 

Mierky

New member
היא לא הפסיקה לכתוב על ליאם כנראה היא מקנאה

בה . ליאם יותר חכמה יותר מוצלחת נראית יותר טוב...והיתה סטודנטית מצטיינת. ומה סיון מה יש לה להציע חוץ מלמצוץ רגלים ולשים סוכריות קופצות בפות?
 

דקל69

New member
סיון ד. נראית מצוין ולא צריכה לקנא באף אחת,

לא יודעת מה יש לה נגד ליאם, אולי הרגשה שהיא היתה צריכה ללכת לפניה. לא צריך להשוות בין השתיים ולסיון כנראה היה להציע יותר ממה שחשבנו, כמובן שאם היתה חוסכת את ההעדפות המיניות זה יכל לשחק לטובתה אבל היא כנראה לא היתה מודעת למילים ולזה שנשמע כל שיחה ומילה. התבטאות היתר נגד ליאם באמת לא היתה במקום ביחוד שליהיא חברתה גרועה מימנה ובלתי נסבלת אבל לכל אחד יש את העדפתו.
 

BLOSOM2

New member
מקנאה? הצחקת אותי. אני כותבת עליה הרבה כי אני

מתעבת אנשים רעים ומניפולטיבים. כול תכונה חיובית שאולי קיימת באנשים כאלה מתבטלת למול השלילי. ואתה רואה מי מקנאה במי - ליאם "מתה" מקינאה מסיון א. סיון נראית טוב יותר, מתוקה, חכמה, משכילה, לא חסר לה כלום, וההשמצות שלך עליה הן פשוט בושה, הליאם שלך היא הזולה (הלכה בבית בלי חזיה כדי לפתות את עמיר)חח.. גם זה לא עזר לה.
 

BLOSOM2

New member
היא משתמשת בחוכמה למניפולציות. לא שמישהו עם

קצת שכל בראשו ייפול בהן.
 

shanypearl

New member
סיוון דרור מלכה.

היוש רק שתדעי שצפיתי בתכנית בעיקר בגללך, חיפשתי אותך וקטעים איתך בערוץ 20, למרות שלא זכיתי לראות הרבה, נהניתי הרבה יותר מלראות אנשים כמוך על המסך מאשר אחרים. לפי דעתי הרמה שלך הרבה יותר גבוהה מרוב האנשים שמשתתפים בתוכנית, וכמה שיגידו שעוררת "פרובוקציות" (שלפי טעמי לא כאלה מטורפות) יש דברים "לא חינוכיים" ואימרות שהרבה יותר צריך לצנזר מאשר מה שהיה. בקיצור אני בעיקר מתבעסת על העובדה שכרגע אין לי פייבוריט.. בטוחה שתצליחי בהמשך:) שני
 
למעלה