סיוון דרור מגיעה להתארח בפורום האח

את מקסימה

אני באמת חושב שאת אחת מהאנשים הכי מענינים ובולטים שנכנסו לבית האח הגדול . אני חושב שכמעט ולא זכית לחשיפה במשדר המרכזי (אולי כפי שאמרת לא נכנסת כלל לחדר האח הגדול להציג את רגשותיך כלפי המתרחש). מאד אהבתי לראות את הדינמיקה שפיתחת עם כל בני הבית על רקע ההתרחשויות הרומנטיות בבית (עתי-סיוון א' -עמיר). יש רק דבר אחד שקצת הפריע לי . כל הזמן חשבתי כיצד ההופעה (המתירנית מינית) שלך באח הגדול משפיעה על בתך הקטנה (בת 7 ) בהתמודדות שלה מול חברת הילדים (שיכולים להיות אכזריים ביותר כלפי החריג).האם לקחת זאת בחשבון בבואך להיכנס לבית האח הגדול ? בכל נדמה היה (ויכול להיות שאני טועה) שאין קשר באמת חזק ואימהי בינך לבין ביתך (כמעט ולא הזכרת אותה בשיחותיך). האם זה קשור לכך שבתך הינה פרי עולמך הקודם שממנו את ברחת? בהצלחה בחיים. זה באמת לא סוף העולם לצאת מבית האח הגדול.
 
ספרדי כפול 2

עניתי על העניין עם הבת שלי בשאלות למעלה, אתה מוזמן להתרשם ולהיווכח שזה לא כמו שמציגים את זה :) תודה על האיחול. זה לא סוף העולם, זו ההתחלה שלו.
 
שאלה

קודם כל, לפי דעתי, לא היה מגיע לך לעוף ראשונה. אני נורא התחברתי אלייך. השאלה שלי היא כזו - אם יהיה טוויסט במשחק האח הגדול ויאפשרו במחצית העונה לכמה מודחים לחזור, האם היית חוזרת? ומה היית עושה שונה מהפעם הראשונה שלך בבית?
 
נטע מימי

לא יודעת אם הייתי חוזרת בשביל המשחק. הייתי חוזרת בשביל החברים... וגם אם לא הייתי מגיעה לגמר, לא איכפת לי, העיקר לבלות איתם עוד קצת :
 

Mierky

New member
אחרי שבוע ויומיים הם חברים?שעה אחרי שעזבת הם

כבר שכחו שהיית
 

D h a l i a

New member
סיוון יקרה, האם לא הבנת שהקהל הישראלי סולד

ממתירנות יתר? הרי רצית להישאר בתוכנית ולהמשיך הלאה. שלא לדבר על העובדה שלא הזכרת כמעט את בתך מיוזמתך. אם רוצים להצליח במשחק שבו הקהל הוא שמכריע, חייבים להתחשב בנורמות חברתיות. מדוע לא עשית זאת? זה הניתוק של הבועה התל אביבית? זה היה סיכון מחושב ומודע? מאוד מסקרן אותי לדעת את מחשבותייך בנושא.
 
דליה

עניתי על העניין עם גל, הבת שלי למעלה. אני לא אוהבת נורמות חברתיות, בגלל זה התקבלתי לתכנית לדעתי. אני לא אשתנה בשביל מיליון שקל. זו לא בועה תל אביבית, כי אני ממש לא תל אביבית... זה היה סיכון, אבל אין מצב שאפשר לשחק משחק לא אמיתי לאורך תקופה אז בשביל מה ללבוש מסכות?...
 

אילנה333

New member
סיון יקרה האם לקחת בחשבון את

גובה הלהבות שיופנו כלפיך מהקהל. הרי את ישראלית ומכירה את הביקורת הישראלית כלפי מיתרנות . כבר שכחת מה עשו לאיילה ? את האמת לקחת את זה בחשבון או שאת בהלם ?
 

loni rali

New member
האם את דו מינית?

והאם בן זוגך כועס על הקירבה הפיזית שהיתה לך עם עתיי ועל זה שאמרת שתהיה אורגיה באותו לילה של המסיבה והאלכוהול?
 
loni rali

אני לא דו מינית, אבל כיף לנשק בחורה מדי פעם. לא יזמתי את הנשיקה ואם הייתי רוצה, הייתי יוזמת עם מישהי אחרת. לא זכורה לי קרבה פיזית לעתי חוץ מלרקוד, כמו כל השאר. לגבי האורגיה-זה היה כל כך בצחוק, כל כך ברוח שטות כי האווירה היתה מאוד לוהטת בין כולם וזה די הפתיע שרק אחרי יום כולם מרגישים פתוחים כל כך. לא היתה לי כוונה לעשות שום אורגיה באמת. זה היה סתם ביטוי שמסמל על רמת החרמנות בבית.
 
מעניין שאת זוכרת שאמרת שאת רוצה אורגיה

אבל את הנשיקה שהיתה שתי דקות אחרי את לא זוכרת
 

loni rali

New member
היי סיוון יש לי שאלה בקשר לטיפוח בבית../images/Emo262.gif

איך את ושאר הבנות הורדתם שיערות בבית האח? זה לא משהו שהראו,ומצד שני איך אפשר לעשות את זה בפרטיות כשהאמבטיה לא פרטית רוב הזמן? בתור בחורה ,זה מאוד מעניין אותי.תודה!
 
טיפוח בבית

הורדנו שפם עם חוט, גבות עם פינצטה ושחי רגליים עם סכין גילוח בתוך המקלחון, או עם מכונת אפיליידי שקיבלנו כשביקשנו.
 

תומס277

New member
אהבתי את התשובות שלך

מעניין אותי לדעת מי את חושבת יגיע רחוק באח הגדול בלי קשר לדייר זה או אחר שהתחברת אליו
 
1.מה היתה המטרה הסופית שלך בתכל'ס בכניסה?

לתכנית, פרסום נטו?, המיליון?, עבודות בהמשך? או התשובה השגורה חוויה? חחח 2.את לא חושבת שרובכם שם-הדיירים כל כך מודעים למצלמות,לאיך לקחת פוקוס(מסתבר שאת פחות) לעונות קודמות ולמה שהצליח לאנשים שם?
 
למעלה