סיוון דרור מגיעה להתארח בפורום האח

בשמחה!

נכנסתי לקומונה של אלירז עם 2ניקים שונים חוץ משמי לאחר שנחסמתי ודבריי נמחקו. נחסמתי לאחר שבירכתי יום הולדת שמח וברכת מזל טוב. פעם ראשונה נחסמתי לאחר שבירכתי ברכת שנה טובה. הסיבה שנחסמתי כי כתבתי בפורום האח הגדול שג'קי לדעתי יותר אותנטי מאלירז. החוסמים לא התייחסו לכך שלפני כן כתבתי עד כמה ג'קי נגע ללבי ומיד הביא חיוך לפניי והדגשתי שלא ניתן להתחמק מההשוואה לאלירז. זכותך לעקוב אחרי ולהעביר מידע על התנהלותי,רק אנא עשה זאת בהגינותֱ!תגיד שמראש החלטת שאין לי מקום בקומונה והתססת רבים כנגדי.
 
תודה על המלצת הרופא המלומד..

זה שאני שומרת על זכויותיי לאחר נסיונות ההתססה שלך ואתה ממליץ טיפול,בעייה שלך-לא שלי. טוב שאני לא צריכה את אישורך או אישור אחרים היכן להתהלך ואת מי לאהוב וכמה. ועוד הייתי עדינה מולך כי התנהגת כלפיי באופן מכוער,למרות שבגדול אני מאמינה ותמיד האמנתי שאתה "סטייק" די חביב רק היית מאד לא הגון!
 
אילנה,בבקשה לא להמעיט בערכו של אלירז

ג'קי שונה מאלירז . מבחינתי גק'י שחקן ראשי באח 3 ,לקקן ,לא אמיתי פחדן ועוד...
 
לא המעטתי בערכו של אלירז,נהפוך הוא.

עדיין מותר לי להאמין שג'קי אותנטי יותר,מה שבינתיים ייתכן שיסתבר כטעות שלי.ימים יגידו. היה נראה לי שג'קי פחות מודע ומחושב בהתנהלותו,ייתכן שטעיתי.
 
איפה היית מתחילת העונה ../images/Emo8.gif

פתאום את מופיעה
את ואילנה יכולות להיות חברות טובות, אתן מתאימות אחת לשניה.
 
טלומרז

בכנות לא מתיפייפת, אני גם חושבת שאם הייתי שורדת את ההדחה הייתי נשארת עוד כמה שבועות. הייתי אני לחלוטין ואם זה שהוביל להדחה-סבבה. אני לא סובלת ממחסור בביטחון ואהבה ואחרי שעברתי מוות של אמא בגיל 10-הכל קטן עליי, כך שהדחה מבית האח הגדות זה פינאטס. אני באמת לא יודעת מה הסיפור הזה של נגה בפורום, הפעם הראשונה והאחרונה שכתבתי בפורום תפוז היתה בשנת 2004 ליום אחד וזהו :)נכנסתי לקישור, אבל עדיין לא הבנתי מה העניין... תודה על הפירגונים, שולחת סלסלת ריבת תותים בחזרה :)
 
למעלה