סיוון דרור מגיעה להתארח בפורום האח

מור

1. ברור שאני עוקבת, יש לי שם שגרירים אהובים ואני רוצה לראות איך הולך להם. 2. וואו.קשה. אני לא יכולה לתת שם אחד כי אני באמת באמת אוהבת את כל הגאנג. 3. ל-י-א-ם ויגאל תודה מתוקה :)
 

טלומרז

New member
סיון מקסימה, זה לא היה זמנך ללכת ../images/Emo201.gif

לדעתי אם היית שורדת את ההדחה הזאת קסמך היה נגלה לכולם. כנראה שהיית צריכה קצת יותר זמן חשיפה וזמן להתבשל במהלך התוכנית. אני רק מקווה שהיית את עצמך במהלך התוכנית ולא עשית שום דבר שאינו טבעי לך מתוך שיקול דעת מוטעה של מה שהקהל רוצה לראות. ועוד דבר- כנסי ללינק הבא ותקראי את ההודעה שהורידה לך הרבה נקודות החל מרגע כניסתך. אם את אכן נגה א2 שכתבה פה בפורום, אז יצאתי חומוס, אבל אם לא,דעי לך שהאדם שכתב את זה הרס לך המון, ומראש יצר רושם שלילי מוטעה נגדך. שיהיה לך המון בהצלחה בהמשך.
 
הנה קיבלת את התשובה

בזה שהורידו את השאלה שלי מראש הדף, בטח היא ראתה את זה וביקשה למחוק, מעניין למה
גם היא לא היתה חייבת לרשום מי היא (אאוטינג), רק לרשום אם היא מכירה את הפורום ורשמה פה בעבר. אני משערת שתוך כמה ימים "נגה א2" פתאום תופיע בפורום ואז נדע לבד.
 

Mierky

New member
הנה נגה הגיעה לחיפה מעניין מאוד שנכנסה עכשיו

באמת תזמון נוח. עכשיו תתחיל להשמיץ את ליאם ולהלל את ליהיא ופרידה.
 

טלומרז

New member
הזוי ברמות...

כך או כך, אהבתי אותה בתוכנית, ואני לא מצליחה לקשר בין סיון דרור מהאח הגדול לבין הטרול נגה א2 מהפורום.
 

טלומרז

New member
שימי לב שהיא כתבה שהיא לא לא נגה

תראי, לי חרה אך ורק העניין שמישהו גרם לה לנזק, ולדעתי אם היא לא נגה היא צריכה לעשות משהו בנידון, או לפחות לדעת מכך. אם היא נגה- כנראה שנעשה פה צדק פואטי. כך או כך- בתור סיון דרור מהתוכנית מאד אהבתי אותה.
 

טלומרז

New member
במקרה שאת לא נגה זה מה שקרה:

היתה פה מישהי בשם נגה, שדי ידועה לשמצה פה וכנראה שיש לה עוד הרבה ניקים נוספים. בין השאר היתה משמיצה ולועגת הרבה לאלירז. היא ניסתה לרמוז שהיא נכנסת לאח בתור מתמודדת בעונה הזאת. ברגע שנכנסת, כתבה פה בניק אחר שכביכול מכיר אותה, וטוען שסיון דרור היא נגה מהפורום. מהרגע הזה כבר היתה דעה שלילית לגביך בקרב גולשי הפורום, כי האמינו שאת אכן נגה א2 הידועה לשמצה. ולכן לדעתי נגרם לך נזק ע"י אותו גולש/ת שכתב/ה זאת. זהו, על רגל אחת. בכל מקרה בין אם את נגה או לא, חבל לי שהודחת, כי לא מיצית שם והיית מקסימה בעיני. תודה על הסלסלת תותים
 
לא נעשה כאן כל נזק!ועושה רושם שהבחורה באמת..

מדהימה ולך יש טביעת עין טובה. אני מחזירה את סיוון לאח הגדול(לא שואלת אותה;)ודרך אגב,נגה ממש לא נחשבת טרול,היא רק באה עם סגנון אחר לגמרי משלך או של אחרים.
 

טלומרז

New member
אילנה, תסתכלי על התגובות בשרשור שהבאתי,

ותביני אם נגרם נזק או לא. בכלל, תריצי חיפוש על ההודעות של נגה והתגובות אליה ותביני שאת במיעוט שלא חושב שהיא טרול.
 
למעלה