סיוון דרור מגיעה להתארח בפורום האח

מנטינה

New member
מדוע סיון דרור דיברה תמיד בלחישות

מה היה לה להסתיר ?? זה ממש לא טלווזיוני לדבר כך??
 
שאלה

שלום סיוון אין טעם לחפור מה הסיבה שהקהל בחר להוציא אותך ראשונה מהבית .{זה אומר המון !! וכדי לך לשנות גישה} הבעיה עם טיפוס כמוך כמו רוב קהל המצביעים היא שלא רואים בך אישה אמינה (לפי השקפתי), האם את מודעת לעצמך כאשר את בוחרת להיות בוגדנית ?{כשהבנות ראו בך חלק מקבוצה מתגבשת -ובחרת לספר לעמיר מה דעתן עליו} או שזאת ההתנהגות שלך בניגוד לרצונך ?
 
סיוון בור

אין לי מושג על מה את מדברת, אז אני לא ממש יודעת איך להתייחס. אני לא הייתי חלק משום קבוצה שמתגבשת, אני אינדיבידואל בתוך הבית שהכיר קודם את הבנות ואחר כך את הבנים והיה לי ה-ר-ב-ה יותר כיף עם הבנים וליהיא ופרידה...אני לא אמרתי לעמיר מה הן חושבות עליו, אלא מה כולנו חשבנו על כל אחד שנכנס לבית, כנראה שראית חלקי שיחה. חבל.
 
לסיון דרור - מאחר ואני מכירה אישית את הנפשות

או לפחות את חלקן יש לי כמה שאלות 1. כמה באמת עמיר מצא חן בעינייך? כי ראו את זה אם את תוהה מהיכן מגיעה השאלה. 2. איך החבר שלך בבית הגיב לכל השיחה ההזויה שלכם בנסט? להזכירך אחרי ששיבחת את החבר שלך אמרת לעמיר שתוך פחות מחודש או עד חודש תהיי מוכנה "לבשל סטייק" למישהו אחר. 3. מה היה הסיפור של להתחבר לסיון א. אבל מצד שני להרוס לה עם עמיר בשיחה בנסט ולהתרחק ממנה דווקא בשעות שהיא הכי מבולבלת וזה לא שלא היית איתה לפני כן בחבורה של ליאם, דנה וסיון א.?
 
תימני על הגת 2

סתם, התגעגעתי לזה, הרבה זמן לא עשיתי את בגלל המצלמות בתוך הבית, ואיך שיצאתי פרקתי את כל האדרנלין שבאצבע משולשת :)
 
טינקרבל24

1. עמיר מצא חן בעיניי כחבר טוב ותו לא. גם אם לא היה לי חבר בתכנית, לא הייתי רוצה איתו משהו רומנטי, כי אנחנו אש מדי ביחד. 2. חבר שלי מכיר את השיחות האלה גם עם הידידים שלי בבית וגם איתו היו לי שיחות כאלה לפני שנהיינו זוג, אני ממש לא אמרתי שאהיה מוכנה לבשל למישהו סטייק. ממש ממש לא! חבל שאי אפשר לראות את זה בש.ח כדי שתשמעי שוב. 3. להרוס לה עם עמיר? איפה את חיה? בשיחה עם עמיר דיברנו עליו, לא עליה והוא לא היה בטוח אם כדאי לו לפתוח ברומן בבית. לא אמרתי לו שום מילה רעה עליה חוץ מזה שהיא ילדה טובה בסך הכל וכל ההתלבטות "עתי או עמיר" נובעת מתמימות (כך חשבתי בהתחלה). התרחקתי ממנה מדנה ומליאם אחרי יום וחצי כי נשבר לי ה^%^ לשמוע חפירות על ,עם מי כדאי לי להיות, מה יהיה ובלה בלה בלה" אני חושבת שהיו-יו שהיה בינה לבין עתי ועמיר היה מזעזע ועם כל הפתיחות שלי, לא אהבתי את זה, אבל הבנתי שהיא מבולבלת וזכותה. אמרתי לה שכדאי לה לקחת צעד אחורה, היא אמרה שעשתה את זה ובחרה בעמיר, היא העדיפה את ההמלצות של דנה וליאם אז אין לי בשביל מה להילחם, במיוחד כשעמיר ועתי יותר חשובים לי ממנה.
 

gokussj2

New member
סיוון

אני מעריך אותך ואת נראית לי בחורה אינטליגנטית , רק בקטע של ליאם אני חושב שמיהרת להתרשם בצורה הלא נכונה , מקווה שתמשיכי לראות את האח הגדול ותעקבי אחרי מה שקורה אני בטוח שהרושם שלך עליה ישתנה , אני גם כן בהתחלה חשבתי שהיא משהו אחד ואחרי כמה ימים ראיתי אותה בכל מיני סיטואציות (שאת לא ראית כמובן זה היה בחדרים אחרים) והרושם ממנה השתנה לגמרי
 
איך זה הגיוני?

שעמיר מצא חן בעינייך רק כחבר טוב? האם לכל החברים הטובים שלך את מציעה לקשור למיטה ולענות מינית עד שהם נשארים עם ה-*** ביד? זה הרי ברור שפלירטטת איתו והוא הבין גם את הרמז כי ישר שאל אותך אם נראה לך שבעוד חודש תבשלי סטייק למישהו אחר ואת ענית "אין לדעת מה יקרה בעוד חודש" אם זו לא שיחת פלירטוט אז אני לא יודעת מהי שיחת פלירטוט. אולי בגלל זה חבר שלך לא אהב את מה שהוא שמע וראה ובגלל זה טון הדיבור שלו היה כזה מרוחק בטלפון כפי שאמרת בעצמך. לגבי שיחות החפירה עם ליאם ודנה אני מסכימה איתך גם לנו זה צורם כל החפירות האלה ובצדק התרחקת, הבעיה שמבחוץ זה נראה לא טוב לא שהתרחקת, אלא שבחרת ללכלך עליה, ואני אומרת ללכלך עליה לא בגלל מה שאמרת אלא מתוך ההקשר כלומר, יחד עם הפלירטוט עם עמיר, יחד עם התרברבות מה היית עושה לו, לומר שהוא החבר שלך ולא היא כשבתחילה זה היה ברור שאתן חברות גם אם החלטת להתרחק וזה בסדר, יחד עם ההמלצה לא לפגוע בעתי וללכת על סיון א. כי הוא יפגע זה נראה ומריח לא טוב ואני חושבת שבגלל זה הודחת, כי הקהל בבית לא אהב את הדיבור מאחורי הגב ואת הרגשת התחרותיות החתרנית, תוסיפי לזה את הדיבור המלוכלך למרות שלי הוא לא הפריע - האח הגדול זו לא תוכנית לילדים ומי שלא רוצה שלא יראה
 
החזרה בשאלה

שלום סיוון. האם החלטת לצאת בשאלה כי רצית לחיות חיים חילוניים, או כי הפסקת להאמין באלוהים? אם השני, מה גרם לך להפסיק להאמין?
 

andy181

New member
היי סיוון המקסימה- כמה שאלות:)

היי סיוון, קודם כל אני ממש מאוכזבת שהודחת לפי דעתי את בנאדם מקסים. לצערי, לא הספקת להראות לכל הצופים בבית את הקסם שלך. (וגם ערוץ 2 לא השכיל להראות אותך בכלל...). מקווה שלא תקחי ללב את הביקורת השלילית, לא חסרים בעולם הזה אנשים קטנים וקנאים. שלחתי לך הודעה בפייס, בשם האמיתי שלי (מור) מקווה שתקראי. עכשיו בנוגע לשאלות: 1. את מתכוונת להמשיך ולעקוב אחרי התוכנית? או שיהיה לך מוזר מדי להמשיך לצפות בלי להיות שם? 2. אני יודעת שהיה לך את ה- "גאנג" שלך, אבל מי מבין כולם היית רוצה שיזכה במילון? 3. איזה שני דיירים היית מעמידה להדחה? מאחלת לך המון הצלחה בהמשך, מחכה כבר לקנות את הספר שלך :) מור.
 

Mierky

New member
הבת שלך ראתה אותך בשידור?כשסיפרת מה את אוהבת

בסקס? האם את מסוגלת להסתכל על ההורים בכיתה בעיניים?
 
mierky

בפעם האחרונה שבדקתי-דיבורים על סקס לא מכניסים לכלא וזה לא פשע, אני מסתכלת לכולם בעיניים, תמיד.
 
איזה מגזימים אתם!!!

אז היא דיברה על סקס, סו פאקינג וואט?! אנחנו נמצאים באירן ולא סיפרו לי? די נו, תתבגרו ותתקדמו עם השנים, אנחנו כבר לא בשנות ה30, תודה לאל, אנחנו כבר יכולים לדבר על דברים שההורים שלנו לא דיברו עליהם, ובפתיחות ובכנות. אז יש לה בת..... אז זה אומר שלכל מי שיש ילדים, אסור לו לדבר על סקס, יותר לעולם? הבחורה לא בת 100, ועוד מותר לה להנות מהחיים, וכן, סקס זו אחלה דרך להנות מהחיים וזה לא הופך אותה לזולה. אז היא אוהבת דברים מסוימים בסקס, נו ו?? (כולנו אוהבים סקס ולכולנו יש פנטזיות - גיבור הוא מי שמסוגל לדבר על זה בקול רם).
 
למעלה