סיוון דרור מגיעה להתארח בפורום האח

clueless20

סחתיין על הנבואה שעוד שניה אני נכנסת לרומן עם עתי...את יכולה לנבא לי את העתיד בעוד כמה נושאים? לגבי הבת שלי-תתחילי לקרוא תגובות מעלייך לפני שאת שופטת. יש געגועים רגילים ויש געגועים הרסניים שאי אפשר לחיות יותר-לי היו געגועים רגילים, כמו לשאר הדיירים. אף אחד לא התייפח ורצה לצאת, אז למה ההתמקדות היא בגעגועים שלי?... רכלנית? אני? טו. או.קיי, אני כבר לא רוצה שתנבאי לי את העתיד כי את לא יודעת את האמת באמת.
 

lee68

New member
היא בצדק מנסה ללכלך על ליאם

ליאם פלצנית משעממת , מתנשאת והיא כבר אמרה פה אלף פעם שהיא לא חברה שלה.
 

Clueless20

New member
חח,חבל שלא יכלנו לחכות ולראות

כי את יכולה להגיד שלא היה קורה כלום אבל .... אבל את יכולה להגיד את זה כי לא הספיק לקרות לפני שיצאת ואני לא אמרתי שאת לא התגעגת לבת שלך ,אולי התגעגת אבל לא הראת את זה ואת לא צריכה להתגעגע ברמות מטורפת ,אבל להגיד ששואלים אותך שאת לא מתגעגעת,מה זה אומר? וכן את רכלנית ואני לא אומרת שאחרים גם לא היו רכלנים ,אבל בסדר ככה זה בבית ואנשים פה לא יכולים לעשות ממך היחידה שלא ריכלה ,כי כולם מרכלים על כולם אין מה לעשות ותאמיני לי שאני לא מנסה להיות נביאה ולא צריך להיות נביאה בשביל זה יש לי עיניים וחמודה ,זאת תכנית ריאלטי ,אז לא ציפית באמת שכולם ידעו את כל החיים שלך בפלשבק,מה שרואים זה מה יש ואף אחד לא יודע באמת כלום אפשר רק לחשוב לפי מה שרואים
 

amysh

New member
חבר'ה, חשבתם שאולי הדהחה היא מקרית?

מספיק שהיא קיבלה כמה סמסמים פחות והיא בחוץ. יכול להיות שהז בכלל לא מכוון וכל ההשערות כאן על מתיקנות מינית, עזבה את הבת שלה וכו'- כלל לא נכונות! מי אמר שההפשרים בסמסים גדול כ"כ? לכו תדעו, אולי ההפרש בין הסמס שהיא קיבלה לבין הסמס שהכי הרבה נשלחו היו עשרות בודדות וזה סתם מקרי.
 

dindan84

New member
סיון חמודה-בניגוד לשאר מאוד חיבבתי אותך

אין לי שאלה, כולם כבר כתבו הכל.רציתי לאחל לך שתסיקי את מסקנותיך ותצליחי בהמשך דרכך מאוד אהבתי אותך על המסך ולצערי הלכת מוקדם מדי. בטוחה שהיה לך עוד המון מה להראות מסתבר שכולנו רוצים לראות אשקן וסקס אך עדיין אנו חברה מאוד שמרנית שאין למתירנות מקום בתוכנו ולכן, חבל שלא הראית הצדדים הטובים שאני בטוחה שיש בך.לי את תחסרי
 

דון200

New member
היי סיוון התאומות לא עשו לכם חור בראש?

כי לנו כן. להיא ביקשה שישאירו אותך ובכל זאת לא הייתה השפעה על הקהל האם ניתן להסיק מכך שגם היא חלשה בחוץ?
 
דון200

התאומות מתוקות אמיתיות, הן היו הגלגל"צ המזרחי של הבית ושברו את השקט, לי הן לא הפריעו והיה לי כיף לשיר ולרקוד איתן. יש דיירים שזה עשה להם חור בראש. אני לא יודעת אם היא חלשה או לא, אני מקווה שלא כי הבנאדם הכי כייפי שיש.
 

דון200

New member
אולי לך הם לא הפריעו כי לא ישבת איתם אבל בערו

בערוץ 20 הראו אותם שעות במקום לראות את השיחות המעניינות שהיו לך.
 
סיוון יש משהו שאת מתחרטת שעשית? כמו הנשיקה עם

עם סיוון אני אישית לא רואה בזה משהו רע אני חלק מעולם הגייז אבל מה עם הילדה שלך האם היא קיבלה תגובות בבית הספר העלבות או שהכנת אותה לזה בכל אופן את אדם מקסים ובהצחלה בחיים
 
ינשופה של הביוקר

הבת שלי יודעת שאני מנשקת גם בנות בלי קשר לתכנית כי אני מחנכת אותה להכיר את כל סוגי האנשים ולקבל גם לסביות וגם תשוקה קלה לבנות. אין בזה שום רע ולא נאמרו לה דברים בבית ספר, אם יגידו-תאמיני לי שהיא תדע לענות, יש לה פה דעתני וחריף. אני לא מתחרטת על הנשיקה עצמה, אלא על הפרטנרית לנשיקה.
 

GI JOE

New member
אוהבת את הפתיחות שלך סיון . כמה צביעות יש ...

בעולמנו . מתוך פחד, יש צורך מתמיד לדכא והגביל את חופש הפרט ולכפות עליו מוסר מלאכותי ...אני שמחה שיש אנשים עם עצמאות מנטלית כמוך .
 
למעלה