סיוון דרור מגיעה להתארח בפורום האח

אילנה

היתה לי אמירה מאוד משמעותית. אני הראשונה שניגשה אל פרידה ואמרה לה בפנים שזה לא וויכוח בינה לבין יורם אלא בינה לבין כל הדיירים. כולם פחדו מפרידה ואני שהחשבתי אותה כחברה אמיתית מצאתי לנכון לומר לה בפנים כי גם בין החברות שלי בבית יש מחלוקות ולא בא לי שהיא תשמע אחר מאחורי הגב. אמרתי לה שלדעתי זה לא מכובד וכו' וכו' ולמרות שחזרתי בשאלה זה טאבו, היא נשארה בשלה ואני מכבדת אותה על זה ולא שופטת. היא אישה מבוגרת שעברה הרבה ואולי מנקודת המבט שלה זה בסדר. אם היה גלגל הצלה, לא בטוח שהייתי נכנסת, אני נהנית לראות את ההתנהלות בערוץ 20 ומחכה לחבק את החברים שלי משם שוב.
 

כירורג

New member
2 שאלות לסיון התותחית

דבר ראשון אני חייב לומר שהופתעתי מההדחה שלך ואני חושב שהצופים רק יפסידו כי את אחת היחידות שם שיצרה עניין אמיתי ולא רק משחקים למצלמה. חבל שיצאת מהבית כל כך מהר. ועכשיו לשאלות: 1. את הצהרת בכניסה שיש לך חבר ואת לא חושבת לפתח קשר רומנטי בבית האח. אבל מיד עם כניסתך לבית והנשיקה עם סיון והדיבורים שלך על סקס היה ברור שאת לא הולכת לחיות מאה ימים בלי מזמוזים. השאלה שלי היא אם היית נשארת בבית לדעתך היה מתפתח קשר רומנטי שלך עם אחד הדיירים? ואם כן, עם מי? 2. מה לדעתך הבעיה של סיוון אברהמי שבגללה היא מצטיירת בחוץ כסמרטוט של עמיר? היא באמת כזו חסרת בטחון או שהסיטואציה בלבלה אותה? ולמה הפסקת בימים האחרונים שלך בבית לנסות לעזור לה?
 
כירורג

תודה. 1. הנשיקה עם סיון היתה מתוך שכרות ולא בחירה, תיכננתי לעשות גמילה בתכנית, צריך את זה פעם ב...לא?... גם בחיים אני עושה גמילה של חודשים לפעמים כדי לחזור ולהעריך את האינטימיות והמגע מחדש. אם לא היה לי חבר בתכנית, יש מצב שהיה מתפתח משהו עם עתי, דבר שהפתיע אותי מאוד. 2. סיון עדיין בקטע של "באד גייז", אני חושבת שהיא חסרת יכולת לקבל החלטות ושהיא צריכה שיחליטו בשבילה. הפסקתי לעזור לה כי ראיתי שהיא מעדיפה את העצות של יועצות אחיתופל, אז בשביל מה להתאמץ. אני הצעתי לה לקחת פסק זמן מהכל ולחשוב טוב טוב טוב איך זה נראה בתוך הבית ואיך מבחוץ אחרי יום וחצי של משחק. זו העצה הכי טובה שיכולתי לתת לה.
 
אהלן סיוון - הנה הסיבה להדחתך

את היית שקטה - ו ה י ח י ד ה שלא ריכלה בבית על אף אחד עד עכשיו. כמו בעונה הראשונה והשניה שימי לב שהשקטים יוצאים ראשונים מהבית. אל תחפרי בעצמך למצא תשובה- התשובה היא שבטלביזיה מחפשים אקשן - ואת מקסימה מידי וכנה מידי עם עצמך מכדי להיות מי שאת לא. אהבתי את האופי שלך מאוד - אל תשתני, נ.ב תתעלמי מכל מיני מתוסכלים פה מאחרי מקלדת, אנשים ריקים. ביי
 

אליק 31

New member
סיון הכניסה לחבורה סגנון של שוק, אנו בישראל

מייחלים כבר לאות יום שבו ההתנהגות שלנו לא תהיה צעקנית, אחרי 62 שנות מדינה, מותר לנו להתבטא באנדרסטייטמנט, לנהוג בנימוס ובהתחשבות בזולת, סיון הכריזה לפני היבחרה לאח הגדול, כי יש לה פה גדול לפתוח על מי שיעז לפגוע בה, ואני שואל: למה ההתלהמות? האין ההכרזה זאת מעידה יותר מכל על תחושה מסויימת של נחיתות?
 
אליק 31

כמו שראית- לא פתחתי פה על אף אחד, או שאני טועה?...אני מנסה ליישב מחלוקות בשקט, בצד אחד על אחד. אם היה משהו שבאמת היה עובר כל גבול-היית שומע אותי, לפחות תכתוב את הדברים כמו שהם.
 
laVita

ליאם לא היתה חברה שלי, זה שבהתחלה נוצר בינינו דיאלוג כי שנינו מחיפה ואפילו גרות ברחוב מקביל-זה סבבה, אבל אחרי יום הבנתי שהיא לא הטיפוס שלי ואם באמת ראית ערוץ 20, יכולת לראות שאני לא מסתובבת איתה או פונה אליה אלא אם כן היא פונה אליי, לכן זכותי המלאה לדבר עליה. על החברים שלי לא ליכלכתי ולא אלכלכך, אבל אם היא לא בנאדם קרוב אליי-אין לי על מה להתנצל אם נשמעתי לא אוהדת את ההתנהגות שלה במיוחד.
 
ולא למדתן גם באותו קורס ספרות-אנגלית?

או שדביוק מישהי סיימה סמסטר? מה שחורה לאנשים מסויימים שפתחת בסערה יחד עם חבורת הפלצנים התל-אביבים סוג של בונדינג. להשערתי אחרי המסיבה היתה לך שיחה עם האח,שיחת לאן והלאה. שבו נפל לך האסימון שחבורת הפקאצות-דנה,ליאם,סיוון המוח רק מרעות לך להמשך המשחק. עשית התהפכות ועברת לליהיא אלעד,עתי שלא ממש עניינו אותך בהתחלה. דרך אגב עמיר ממש לא מצטייר אחרת ממה שהוא. ראינו אותו בזויות שונות שאפילו את בתוך הבית לא ראית,כי אין לך 4 מצלמות. הבן אדם פוזה אחת שלמה,נזהר לא לצאת סער,אבל בסופו של תהליך ייצא גרוע ממנו.
 
אלי קוסטנזה

למדנו באותו חוג, לא הכרנו. לא היתה לי שיחת לאן והלאה. ממש לא. נפל לי האסימון אחרי יום וחצי שחבורת הבנות משעממת אותי והתחברתי לאלעד, ליהיא, לי עוז ועתי. נכון, בהתחלה עתי לא עניין אותי כי לא יצא לי לדבר איתו ומראה חיצוני לא קובע בשבילי, אבל ברגע שהתחלתי להכיר את האופי שלו...זה היה זה והוא שבה אותי בקסמו. עמיר לא פוזה באמת, הוא רגיש וטוב לב מבפנים, אבל בגלל כל מיני דברים שעבר בחיים, הוא התחספס. אני מקווה שיראו את זה גם במצלמות ולא רק בשיחות נפש אל תוך הלילה.
 

BLOSOM2

New member
אבל את לא חושבת שהוא מנצל את סיון א. בשביל

המשחק? אני מתרשמת שהקשר שלהם הוא חד-צדדי.
 

Clueless20

New member
איך היא לא הייתה חברה שלך?

איך צוחקים ככה עם בן אדם ומתייחסים אליו כאילו הוא חבר שלך ותקעו אותך איתה בחליפה של הסיאמי וראיתי איך הייתם במשימה הזאת וראיתי שאחרי זה התרחקת ממנה,אבל זה היה נראה שכן אהבת אותה בהתחלה,אבל טוב ...כנראה שדברים לא תמיד כפי שהם נראים גם שהם נראים הכי ברורים כשמש ,אנשים משנים דעות ורגשות בשנייה
 

Clueless20

New member
גם אני חושבת שהיא הייתה מקסימה אבל...

זה גם לא אומר שהיא יכולה ,מצד אחד עוד שנייה להכנס לרומן עם עתי ,בעוד היא אומרת שהגבר שמחכה לה בבית הוא אהובה הנצחי וגם לא להזכיר את הבת שלה כמעט ולהגיד שהיא לא מתגעגעת לשום דבר בבית ,ולהיות מקסימה מצד שני. והיא הייתה הרכלנית הכי גדולה בבית עם כל הכבוד . נכון שקשה לחיות בבית אחד עם כאלו חתיכים ולא להמשך ולפתח דברים אבל כנראה שהיא הייתה צריכה לחשוב על זה לפני שהיא נכנסה ואם "החמצן " שלה בסדר עם זה ,שיהיה לה בכיף....
 
../images/Emo88.gif לשבת מאחרי מסך ולשפוט אחר מאוד קל ונוח

האישה הפגינה כנות גדולה מאוד בכך שאפשרה לעצמה להיות מי שהיא, אנשים כאן מתאהבים והולכים שולל אחרי דמויות שמגלמות תפקיד, מודעים לעצמם ומאוד מחושבים בכל צעד. לגבי מה שהיא עושה או לא עושה בחיי הזוגיות שלה זה בינה לבין הפרטנר שלה בלבד, כל מי שבא לשפוט בחירות שהיא עשתה שופט רק את עצמו וחבל. אותי היא מאוד הקסימה. בעיקר האופי השקט והנשי שלה.
 

Clueless20

New member
היא באה לתכנית ריאלטי

אז זה הכי לא בינה לבין הפרטנר שלה ותכנית ריאלטי זה ה-מקום לשפוט אנשים לפי מה שאנחנו רואים כי אני לא חברה שלה ואני לא מכירה אותה ולא הייתי איתה בגן . אני רואה דברים לפי איך שאני רואה אותם ומה שאנשים מראים זה מה שהם בדרך כלל ופה לא צריך יותר כדי לשפוט אותה .... ומצטערת ,אבל אתה מדבר כאילו אתה מכיר אותה ,ואתה לא יודע עלייה כלום ,אז אל תמהר גם לחשוב שהיא כאזת כנה לפי מה שאתה חושב ,כי אתה ראית אותה בטלויזיה בדיוק כמוני . אולי היא מי שהיא ,אבל פעם אחרונה שבדקתי שאת כאזת קרובה לבגוד בחבר שלך שרק לפני שנייה אמרת שאת מאוהבת בו בטירוף ,את לא הבן אדם הכי אמין שיש ולא תהיי אהובה במיוחד . אולי היא מודעת לעצמה ,אבל היא עשתה טעות בלבוא לתכנית ראלטי "שבעלה לעתיד" מחכה לה בבית
 

Mierky

New member
סיון יקרה שאלה

האם הבת שלך כבר ניסתה עם הסוכריות הקופצניות?
 

lolibror

New member
מדובר בילדה בת 7 ואת מגעילה. מנהלים- למחוק../images/Emo128.gif

את לא חייבת לאהוב את סיוון אבל תשמרי את המחשבות המתועבות שלך לעצמך ואל תערבי ילדים. איכס.
 
mierky

כשהיא תהיה בת 20, אני אמליץ על זה זה. זה הקשר בינינו, פתיחות וקבלה אינסופית.
 
למעלה