סיוון דרור מגיעה להתארח בפורום האח

אתי1210

New member
סיוון אבות אכלו בוסר ושיני בנים תקהינה

ובמקרה שלך, שיני בנות תקהינה. נכון עכשיו את בשלב בו את רואה רק את עצמך ולא חס וחלילה את בתך. את חושבת שלמעשייך לא יהיו השפעה על התנהגות בתך בעתיד, כתוצאה מריקושטים שהיא עלולה לחטוף, וכידוע ילדים יכולים להיות אכזריים. בעתיד ואני מבטיחה לך - את תצטערי על צורת ההתנהגות שלך. חבל שאת מתבטאה בצורה כזו. כמו שאמרת עברת הרבה בחיים - חבל שעם התנהגותך את עוד תעברי.
 
אהלן סיון,ברוכה הבאה../images/Emo140.gif

אני מודה שלא עקבתי באדיקות אחרי התכנית ולא הצלחתי לעקוב אחרי התנהלותך ובכ"ז נראה לי שהיית קצת בגדר נעלם שם,מלבד נושא המתירנות המינית שהקרנת. האם יש משהו שהיית עושה בדיעבד אחרת? האם נראה לך שזמן מסך רב יותר בתכנית המרכזית היה משנה את פני התמונה? האם לאמונתך,התפתחות הקשר עם עתי היתה משנה את פני התמונה והאם הקשר לא נוצר מעט מאוחר מדי? אם הבנתי נכון קילחת כל יום את אלעד ואכן הוא קיבל קשה את עזיבתך(או שעזרת לו להתקלח)שמעתי גם שהיית שם מעין פסיכולוגית לרביםמבני הבית, האם לתחושתך ייתכן שההתנהלות הזו שלך לא הודגשה מספיק לקהל הצופים? האם לקחת בחשבון שייתכן שהחברה שלנו שמרנית וייתכן שישפטו אותך בחומרה רבה יותר מבחורה ללא ילדים וללא קשר זוגי מוצהר? מוזמנת למסור לבתך החמודה חיבוק גדול לאחר שכ"כ קיוויתי שמבטיכם יצטלבו בכניסתך לבית כאשר כולנו רואים אותה על המסך הגדול וברור לי שהתרגשת מדיי כדי להבחין בכך. שיהיה שבוע טוב ובהצלחה בכל אשר תפני בעתיד
 
אילנה המקסימה

אני אתחיל בדבר הכי חשוב-הבת שלי. ביקשתי מהמשפחה שלא יבואו לפתיחה כי זה רחוק וקר והעדפתי לא להוציא אותה בלילה, בקור, לכם כשנכנסתי לא הייתי מודעת לזה שהם נמצאים בקהל ולא חיפשתי בכלל מישהו מהם. כל מה שהתמקדתי בו היה לא לדרוך על השמלה ותוסיפי לזה את הזרקורים, הקהל והמעמד... מצד אחד אני קוראת ,שקטה מדי, מצד שני ,פרובוקטיבית". נכון, אני כזאת. אני לא מתערבת ומלתלהמת אלא אם כן זה משהו שמפוצץ לי את הוורידים, אני את הפתרונות שלי עושה בשקט בצד עם הבנאדם אחד על אחד. אולי זו היתה טעות שגם בתוך הבית המשכתי להתנהג כמו בחוץ ולא עשיתי שואו של פיוס או מריבה בשביל המצלמות, אולי. אלעד הנשמה המתוקה היה חבר טוב וקרוב והיה לי העונג לעזור לו, וכן, אני חושבת שאנשים בחרו לפתוח בפניי דברים אישיים כי אני בנאדם פתוח וזה כנראה נותן לאנשים לגיטימציה להיפתח גם הם. אם זה הודגש או לא ולמה? אין לי מושג, אבל בפרקים הראשונים אני מבינה שצריך להתמקד במשימות ובאקשן ובוויכחוים שיהיה עניין לקהל. אני שמחה שהייתי אני ונשארתי אני וגם אם הגעלתי\עיצבנתי אנשים-לגיטימי. לא באתי בשביל לרצות את כולם. יש לי מספיק אנשים בבית ובתוך בית האח הגדול שיודעים מי אני ואוהבים את זה כמו שזה. שיהיה שבוע מעולה גם לך!
 

זהר77

New member
1. האם לקחת בחשבון את הפגיעה שתגרם לבתך

וההשלכות שתהיינה לה עקב השתתפותך בתכנית? 2. האם הבנת משהו באמירה של הציבור לגבייך (הדחתך ראשונה) ? 3. האם תעשי איזה חשבון נפש עם עצמך לגבי האמירה הזו?
 

רעות5000

New member
היי סיוון../images/Emo13.gif../images/Emo140.gif

מה קורה?? ההדחה שלך הייתה מוקדמת לטעמי . את היית אחת הדיירות המעניינות בבית.. ולשאלות: 1.למה אסור היה עליכם לדבר על העונות הקודמות? 2.עדיין מוקדם אבל מי את מהמרת שיגיע לגמר? 3.מי את רוצה שיגיע לגמר? 4.האם את מתכוונת לנצל את 15 הדקות? המשך יום נפלא ולא לקחת ללב את מה שכותבים ושואלים אותך פה
 
רעות5000

תודה על הכנות. 1. אין לי מושג :) 2. נראה לי שאלעד, ג'קי ועתי יגיעו בטוח. 3. מקווה שעתי, אלעד, לי עוז, ליהיא , פרידה ועמיר.
 
זהר77

על איזו פגיעה את מדברת? האהבה שלי ושל הבת שלי לא תיפגע בחיים, בטח לא בגלל שאמא של פתוחה במיניות! מה אני רוצחת? אנסתי? גנבתי? על מה בדיוק אני נשפטת?!!! ממתי זה רע לאהוב סקס?!! וכן, אני מדברת על בלי בושה כי אני בחורה שמדברת על ה-כ-ל בפתיחות, לא רק על זה! גם ילדים שאמא שלהם לא השתתפה באח הגדול חשופים לאש כי ככה זה אצל ילדים. בינתיים היא לא חטפה ריקושטים לא כשהייתי בבית ולא בחוץ, אז תודה על הדאגה. הדחתי הראשונה היתה נפילה בין הכיסאות, ההפרשים היו צמודים ולצערי יצאתי, זה לא בגלל דברים שאמרתי או עשיתי, אני בטוחה מזה. ליאם היתה הרבה יותר בוטה וגסה ממני, הרבה יותר ונשארה. חשבון נפש? אני עושה כל יום בסוף היום, לגבי האח הגדול אין לי חשבון נפש על איך שהצטיירתי, בכלל לא.
 

amysh

New member
למה את חושבת שהודחת?

אם בכלל אפשר לשים את האצבע על סיבה מסוימת. ורציתי להגיד לך שמאוד אהבתי אותך, היית הכי פחות מצבועה, אמיתית, נעימה וחמודה. חבל שזה נגמר כ"כ מהר!
 
amysh

אין לי מושג למה, כתבתי למעלה כמה השערות :) אני שמחה שאהבת ושראית בי באמת את מי שאני בלי לשפוט. מוחאת לך כפיים.
 

amysh

New member
תודה. את מקסימה אמיתית, גם מקריאת תשובותיך פה

תתעלמי מכל המלעיזים למיניהם (כינית אותם כך בצדק). הרבה בהצלחה בהמשך. לא נורא אם יצאת מהבית (אני אישית לא מבינה איך אפשר להסתגר במקום אחד למשך כ"כ הרבה זמן, הייתי מטפסת על הקירות) ותתנחמי בזה שנחסכה ממך המשימה הנוכחית המעיקה (לישון בחוץ, גוועלד...)
 

BLOSOM2

New member
גם אני הצטערתי שעזבת והתפלאתי שהדיחו

דווקא אותך. אני ראיתי בך אחת מהאיכותיים יותר בבית. חכמה, אכפתית, כייפית, מעניינת, טובה. וגם אני כמו אמיש, דעתי עלייך התחזקה כשקראתי חלק מתשובותייך כאן.
 

BLOSOM2

New member
אבל יש לי שאלה. אם את כ"כ אוהבת את עתי וידעת

שהוא ממש נדלק על סיון א. אז למה לא כיוונת את סיוון א. לכיוון של עתי? הבנתי ממך שעמיר אמר לך שהוא לא מעוניין בסיון א. (את רק לא רוצה להגיד את זה במפורש) ושהיה אכפת לך מעמיר יותר מאשר מסיון א., אבל מעתי כן היה אכפת לך מאוד. אז מדוע?
 

BLOSOM2

New member
ועוד שאלה. לקראת סוף השהות שלך בבית, אמרת

לליהיא אני חושבת, שאחד הבנים (עד כמה שהבנתי) ניסה איזה משהו איתך (לא ממש שמעתי) ושהוא מניאק. למי התכוונת? לעמיר? ומה בדיוק היה?
 
../images/Emo140.gif סיוון

למרות המתרנות שלך. בכל זאת היה בך משהו ששמר על פאסון .. גם הנשיקה ההזויה שלך עם סיוון שהייתה בעיניי הצגה ולא בגלל שרצית לחיות את החשק. וזה באותו הזמן .. אלה יותר בגלל המצלמות .. שמעתי על הוידויים שלך
ובכל זאת משיחות בודדות שלך .. כמו זאת עם עתי על האנשים שם ..הצטיירת בעיניי כבחורה אנטילגנטית. שדי קראת את המפה..
השאלה שלי היא .. האם אחרי שראית את האנשים שם ?! לא נעלבת ששיבצו אותך איתם בבית האח?.. ולמה את חושבת שבכל זאת התקבלת לתוכנית ?
 
בת מאמינה

מתה עלייך. קלעת בול למי שאני-מתירנית עם פאסון :) הנשיקה עם סיון היתה ברגע של שכרות, אם הייתי סחית זה לא היה קורה, לא בגלל שאני לא מנשקת בנות אלא בגלל שאני לא בקטע של סיון. לא נעלבתי ששיבצו אותי. כל אחד שם, כמעט כולם, שונה ומיוחד בדרך שלו, יש לטובה ויש לרעה. אני שמחה שהאנשים שאליהם הכי התחברתי הם בעיניי הכי טובים שיש... קיבלו אותי כי אני בנאדם מורכב.נקודה. :)
 

ממממיק

New member
סיון יש לי כמה שאלות אליך/tapuzforum/images/Emo140.gif

קודם כל אני חייבת להגיד שאני לא חושבת שזה השלב בו היית צריכה להיות מודחת,אך זה קרה והשאלה שלי אם ידוע לך כבר בערך מה יכולות להיות הסיבות לכך? שאלתי השנייה היא כזאת,לפי מה שראיתי התחברת שם עם כולם,אבל בטוח היו כאלה שבחברתם הרגשת הכי נוח,מי הם?לפחות 3 אנשים. וגם נורא מעניין אותי לדעת מה את חושבת על דנה?בכנות. תודה לך מראש על התייחסותך לשאלות./tapuzforum/images/Emo20.gif
 
מממיק

עניתי למעלה על השערותיי לגבי ההדחה :) התחברתי כמעט לכולם, אבל בעיקר לעתי, ליהיא, אלעד, לי עוז, פרידה ועמיר. לעתי, ליהיא ולי היה כינוי לחבורה הקטנה שלנו BLOOD והם היו האמת שלי בבית. דנה אישה אסרטיבית שאוהבת לעורר וויכוחים, בהתחלה ממש חיבבתי אותה, בהמשך קצת פחות אהבתי את ההתנהלות ולכן התרחקתי מבחורת דנה-ליאם-סיון. כמה אפשר לדבר על "אני מפחדת להשמין, בא לי שוקולד לא בא לי שוקולד".
 
עוד שאלה לסיוון..

האם אינך חושבת שדווקא לך יכלה להיות אמירה מאד משמעותית בנושא ספר התנך?אולי דווקא את יכולת לסייע במציאת פתרון המקובל על כולם ואולי האמירה שלך היתה יכולה להעניק לך הצבעות נוספות? אם היה מעין גלגל הצלה והיית חוזרת לתכנית,האם את מאמינה שהיית משנה תדמית/התנהלות?תודה שוב
 
למעלה