סיוון דרור מגיעה להתארח בפורום האח

BLOSOM2

New member
וואי, איך אני גאה בעצמי. מה שסיון ד. אומרת

בסעיף 3 זה בדיוק מה שאמרתי. וגם אני חושבת שליהיא נהדרת. אין לה פשוט את התנאים בבית שאופיה יבוא לידי ביטוי. היא גם אמרה את זה: שבחוץ היא לא מפסיקה לצחוק.
 
עפה על החיים

תכל'ס, אין לי מושג למה עפתי. הופתעתי מאוד כי יש דיירים אחרים שלדעתי היו צריכים ללכת לפניי, נסתרות הן דרכי הס.מ.ס. יש לי ילדה בת 7, נדירה ומהממת. אני לא לסבית, גם לא דו, נשיקה עם בחורה זה לא ביג דיל. במקרה של סיון לא אני יזמתי את זה וגם לא זכרתי שזה קרה (יותר מדי ערק) עד שראיתי את זה באולפן לאחר שהודחתי. אם היו נותנים לי לבחור, הייתי מנשקת את ליהיא בלבד.
 

Tapudy

New member
וואו, כמה שיכורים הייתם במסיבה הזאת?

גם סיוון טענה שהיא שכחה שהיא טיפסה על עמיר.
 
לא באמת אכלתי את זה שהיא טענה שהיא שכחה את זה

וגם לא האמנתי לעמיר שאמר שהוא לא זוכר שהתנשק איתה בחדר ארונות.
 
ל ו ל ו האחת

נשבעת לך בספר חוקים של האח הגדול שלא זכרתי את זה. רק כשישבתי באולפן בחוץ וראיתי את התקציר, ראיתי את זה. אני לא מתביישת בזה, למרות שהייתי מעדיפה לנשק מישהי אחרת ולא את סיון.
 
אלכוהול

נכנסנו לבית אחרי כמעט 10 ימי בידוד, ואז היתה נפילת מתח כי נכנסו והתחילה התכנית. יום אחרי קיבלנו שתיה, לא מוגזמת וזה היה המקום שלנו להתפרק כי הציפיה והלחץ זה משהו מ-ט-ו-ר-ף!!! רובנו היו שיכורים, אולי טיפה יותר מדי, וכן, אני לא זכרתי שסיון נישקה אותי (ראיתי את זה רק כשיצאתי מהבית) וסיון א לא זכרה שטיפסה על עמיר. קורה. למי זה לא קרה מתישהו במסיבה כשהוא שתה יותר מדי?... אני בדרך כלל לא שותה הרבה כדי לא לצאת משליטה, אבל עם כל המתח שנצבר, כנראה היתה לזה השפעה.
 

loni rali

New member
בנשיקה,מי אמרה על מי "אבל היא מהממת"?

את על אברהמי או היא עלייך? עד עכשיו לא הבנתי את זה חחח
 
LONI RALI

לא זכרתי את הנשיקה, איך אני אזכור מי אמר למי?... :) אני צריכה לראות את זה שוב.
 

BLOSOM2

New member
אברהמי אמרה, ואז דרור ענתה "גם היא". שתיהן

מסתבר היו שיכורות לגמרי.
 

Clueless20

New member
אני אגיד לך

סיוון א. אמרה עלייה קודם שהיא ראתה אותה ואז סיוון ד. החזירה לה ,גם את מהממת ,חחח,בקיצור היממו אחת את השנייה
 

xoxo34

New member
סיוון היית מקסימה (את עדיין)

אני חושבת רק שמה ששידרת בתכנית זה שאין לך גבולות ואנשים לא אהבו את זה. כנראה שגם לא הראו אותך שאת מתגעגעת לילדה שלך וזה צרם. אני שמעתי חלק מהשיחות שלך והתרשמתי שאת בחורה חכמה עם הרבה ידע ועומק וחבל שזה לא הודגש בתכנית. יותר מדי ערק כנראה. מאחלת לך בהצלחה בהמשך. ענית יפה גם לכל השאלות בפורום. ביוווווווששששששש!
 

אתי1210

New member
סיוון - מדוע לא הזכרת את בתך?

התנהגת כמישהי שעושה הכל כדי להתפס כרווקה משוחררת ומתירנית. מדוע? לדעתי זה מה שגרם לאנשים לא לרצות לבחור בך. מה את חושבת. אני בכל מקרה מאחלת לבתך שתמצאי בלבך את הדרך לאמהות דבר שיטיב עם שתיכן,
 
אתי1210

לא עשיתי שומדבר בכוונת תחילה להיתפס כזו או אחרת. זו מי שאני גם בחוץ עם החברים והחברות שלי שיודעים שאני אובר-פתוחה. אני יודעת שזה נתפס מתירני מדי, אבל בשבילי זה לא וזה מה שחשוב לי. אני לא חושבת שאם אני תפוסה אני לא צריכה להיות משוחררת, והמתירנות נובעת מזה שמגיע לי ליהנות מהחיים, סבלתי ועברתי מספיק. הכל נאמר ברוח טובה ובכיף, לא בשביל שיגידו "וואי, איזו מגניבה". הביטחון העצמי שלי מספיק ביותר בשביל שגם אם אומרים "איזו שרלילה" זה לא יזיז לי כי אני יודעת מי אני ומה אני, אז כל המלעיזים למיניהם, תפסיקו עם ההתחסדות ותקבלו גם אנשים פתוחים. אם זה מה שגרם לאנשים לא בחור בי-אין לי בעיה עם זה, אני את האנשים שלי מהאח הגדול אקח לכל החיים, הם שווים יותר ממיליון.
 
צר לי - אבל הנסיון מלמד שאף אחד לא ישמור

על קשר אם כי נראה לי שאת בן אדם מעניין וכן יווצרו לך הזדמנויות חדשות
 
יא לא מתרשם אחד

איך שהחברים שלי מהבית יוצאים, אנחנו סוגרים את עצמנו שוב! אם זה לא קורה אני חייבת לך FOOT מסאז'!!!
 
למעלה