סיוון דרור מגיעה להתארח בפורום האח

ארדואן

אז יש אנשים שיותר קנאים לפרטיות שלהם ויש כאלה שיותר פתוחים לפרטיות שלהם. אני פתוחה. נקודה. מי שלא מוצא חן בעיניו שלא יקשיב. נקודה. אומרים שיש כמה סוגי אינטיליגנציה-מרחבית, רגשית וכו' וכו'...אני טוענת שיש גם אינטיליגנציה מינית, שזה אומר שיש לבן אדם מסוגלות לדבר על סקס כנושא, ולא כרצון לומר "אני הכי טובה במיטה" כמו דיירות אחרת שהשתמשה בסקס בשביל לקנות קהל והלכה עם פטמות עומדות כל הזמן. את עם ישראל מעניין החפירות של ליאם? כל עם ישראל אוהב את הסטנד אפ של לי עוז? כל עם ישראל נהנה מהשירים של התאומות? לא, נכון? אז יש כאלו שנהנו מדבריי ויש שלא.
 

ארדואן

New member
אם אני נגד משהו, זה לא הופך דבר אחר לטוב

מיניות בוטה וחשופה על גבול הפורנו לעיני הקהל הצופה, לא נראית לי. יש כאלה שבעיניהם זה, ואין לי בעיה עם זה, אלא שמקומי אינו ביניהם. אם הייתי היחיד, מילא, אבל הבנתי לפי התגובות שזה מפריע לרוב הציבור. מסכים איתך, א ב ל.... מה הקשר בין זה לבין סטנד אפ גרוע של מישהו, זמרים זייפנים, או חפירות שעושות כאב ראש?? כל דבר לגופו של עניין וכל דבר שאינו נראה לי אני מדבר נגדו וזה לא הופך את הדבר האחר לטוב יותר. וכבר אמרתי, אני מתמקד בחשיפה הבוטה ולא במיניות עצמה שדווקא כתבתי שאני בעדה וללא גבולות כל עוד זה מקובל על שני הצדדים וכאשר היא נעשית בפרטיות. "מי שלא מוצא חן בעיניו שלא יקשיב", נמצא באותו מישור של הסגנון החשוף הבוטה: ברור שלא אקשיב אם לא ימצא חן בעיני, אבל חשבתי שאנו משוחחים כאנשים אינטליגנטים וכבני תרבות, אבל נו, מילא, אם זה הסגנון, נראה לי שכאן אפסיק. וברשותך, עוד מילה... אינטליגנציה מינית לדעתי מעידה על הפתיחות וההבנה בין גבר לאישה שמבינים את צרכיו של האחד את השניה ומוכנים לבוא זה לקראת זו, ולא כפי שאת מתארת - מיניות בוטה לעיני כל. את יכולה לקרוא לזה שמרנות, אבל אני לא חושב כך. ממש רחוק משמרנות לפחות במיניות. מאחל לך המון הצלחה בהמשך
 
סיוון, יש גם מה שנקרא אינטילגנציה פסיכופטית.

תנשמי עמוק, לא כל תכונה שקיימת באדם משתייכת לאינטילגנציה.
 

ארדואן

New member
חחחח נכון, לא כל תכונה ../images/Emo8.gif

הנסיון לשייך כל תכונה לאינטליגנציה מסוימת, זו סתם פלצנות. מי שאין לו הסבר מניח את הדעת, מתחיל לחרטט ומתכסה במושג אינטליגנציה כאילו זה יציל אותו וישפר את התדמית שלו
 

lee68

New member
עם ישראל בהחלט לא נהנה מהחפירות של ליאם

תודח ליאם המעצבנת והפלצנית. פרידה המלכה
 

BLOSOM2

New member
אתם רואים? אמרתי לכם שזה שליאם הלכה בלי חזיה

זה אחד מהטקטיקות המניפולטיביות שהיא נקטה בהן.
 
אהבתי את הסגנון והצלחתי לקבל גם את סגנונה של

..סיוון.מסתבר שכפי שתיארתי לעצמי אתם שני בניאדם שונים הבנויים מרבדים שונים ועדיין יש מקום רחב לשניכם ביקום הזה
 

אתי1210

New member
ארדואן אני כל כך מסכימה עם דברייך

היא מגנה על כל האמירות הזולות שלך בהתנשאות ומאשימה את מי שגינה את מעשייה בחוסר אינטלגנציה. מה שמוכיח שהיא בעצמה אינה מספיק אינלגנטית כדי להבין את חומרת מעשייה ואת השלכתם והשפעתם השלילית על התדמית שלה. טוענת שאכפת לה מבתה? אך יחד עם זאת לא היה אכפת לה שבתה תשמע בין אם באופן ישיר מהטלויזיה ובין דרך ילדים אחרים מבית ספרה, על סוג האמא שיש לה. ולכך יכולים להיות ביטויים אכזריים של ילדים לעבר ילדים אחרים, ובמקרה הזה לעבר בתה. היכן האינטלגנציה שלה וההבנה שלה לכך? עצוב מאד. בשבילה ובעיקר בשביל בתה.
 

ארדואן

New member
../images/Emo45.gif כשלא רואים אף אחד ממטר, שלא יתפלאו

שהתוצאות בסוף כל כך עגומות.
 
כדי שלא תהיי מוטרדת :)

1. היחסים שלי ושל גל מושלמים, כשיצאתי חיפשתי אותה, לא שמעו את זה, כל הדרך מהמדרגות של הבית לאולפן. אני חושבת שהגעגועים אליה הוא דבר כל כך ברור מאליו!!! אז עניתי למה ששאלו אותי, באתי למשחק של 4 חודשים ויצאתי מוקדם מדי אז מן הסתם צעקתי שאני רוצה לחזור, יחד עם זאת, זה לא סותר את הגעגועים למופלאה שלי. 2. עמיר נהיה חבר טוב, אם להיקשר נקרא להיצמד-שיהיה. גם בחוץ אני מחבקת את ידידים שלי כי אני בחורה שמפגינה רגש גם דרך מגע, לא כל מגע צריך להתפרש כמשהו מיני. עתי היה האמת שלי בתוך הבית, נקשרנו מאוד וכשרציתי שפיות קיבלתי את זה ממנו. התחבקנו והתלטפנו כדי להרגיש חום ואהבה בתוך כל הטירוף, לא בשביל משחק מקדים ואני לא חושבת שיש בזה משהו רע. אני חושבת שבגלל שעמיר ועתי נתפסים כחתיכים של הבית, ישר משתמע שנצמדנו בשביל שיקרה משהו, וזה רחוק מהמציאות. אם הייתי מלטפת ומתחבקת עם ג'קי ויואב לא היו כאלה דיבורים. ומה עם אלעד שהייתי עושה לו נעימים ומסאז'ים? למה הוא לא הוזכר פה?... 3. את רואה את זה כסכסנות? חבל. אמרתי לשלושתם שדיברתי עם השניים האחרים, כך שזה לא מאחורי הגב. לא אמרתי מעולם "הוא אמר לי ככה", "היא אמרה לי ככה", להיפך, הקשבתי וניסיתי לכוון אותם באופן הכי אובייקטיבי שיש ואם תיזכרי טוב, מה שאמרתי לשלושתם זה "קחו ת'זמן, אנחנו רק 3 ימים פה". מי דיברו על סיון א' מאחורי הגב היו ה"חברות שלה", לא אני וכשראיתי את זה התרחקתי מהן והתחברתי לליהיא המדהימה שהפכה לחברת אמת.
 

Mierky

New member
צר לי אבל לא מאמינה לך לשום מילה

האמת שזכותך למרוח כאן
 
למעלה