סיוון דרור מגיעה להתארח בפורום האח

winner

זה לא נעשה כי היא היתה חברה קרובה בהכרח, אלא בגלל שראיתי את דנה וליאם מנסות להחליט בשבילה וזה חרה לי.
 

BLOSOM2

New member
זה לא יפה. אם עמיר אמר שהוא לא רוצה אותה היית

צריכה להגיד לה. היא רק תיפגע (ולא רק במשחק).
 
סיוון חבל לי שעזבת בבקשה תעני על שאלה

מה את חושבת על עתי עכשיו? היית זורמת איתו אם היית פנויה? כי בהתחלה אמרת שעמיר בהרבה יותר עושה לך את זה.. תודה
 

Yaelush23

New member
על זה אני חושבת שכל מי שעוקב יכול לענות...

בימים האחרונים מתפתח בינה ולבין עתי משהו,והוא הודה בזה ולפני שעה גם דנה ציינה את זה.. ואני בטוחה ב100% שעתי לחש לה משהו באוזן כשהם נפרדו..
 

Clueless20

New member
כן,לא ראיתי שהוא הודה בזה..אבל גם נראה לי

אבל טוב לפחות עכשיו היא לא תוכל לבגוד בחבר שלה ,היא תוכל לבגוד בו בחוץ,"חיה את החשק" על חשבון חבר שלה שהיא עשתה קעקוע איתו?
 
היי היי תרגיעו עם הבגידות

לא בגדתי באף אחד. עתי ואני התחברנו בנפש, הוא בנאדם נדיר והאהבה שחלקנו היתה מתוך רצון לחוש חום ואהבה, החיבוקים שלנו היו חיזוק אחד לשניה והמילים היו מוטיבציה להרים את המצב רוח. אני יודעת שדברים שרואים משם לא רואים מכאן וזה סבבה, מי שיודע את האמת יודע וזה מה שחשוב לי.
 
מזכיר לי המשפט שלך סיוון את המשפט של איילה

שהיא יצאה מהאח-"דברים שרואים משם לא רואים מכאן" חחחחחח
 

Clueless20

New member
חום ואהבה שנראו קצת יותר

רואים אצל אנשים במבטים שלהם את המשיכה ויש הבדל דק בין לרצות חום ואהבה לבין לבגוד ובסדר ,מצאת בו מקום של אהבה גברית בבית ,רק מעניין אם זה יכל להגיע להיות יותר מזה עם הזמן. ורואים נגיעות כאלו וזה לא היה רק חיבוקים ומילים עם מוטיבציה ואפילו חיבוק יכול להראות הרבה יותר מחיבוק
 

YASMIN1232

New member
האם את סיוון זו נגה2 שהייתה כותבת בפורום הזה?

תשובה כנה בבקשה
 
עתי ועמיר

מבחינה חיצונית, על היום הראשון, אף אחד לא עשה לי את זה. אני בחורה שנמשכת לאופי ולא ליופי. לא אמרתי שעמיר עושה לי את יותר, אלא שהוא בחור שהייתי "מתעללת בו מינית" (בצחוק כמובן) כי הוא מושך אש. לגבי עתי-חשבתי שהוא ילד טוב ירושלים (תרתי משמע) וגם לו אמרתי שהוא הפתיע אותי כי חשבתי שהוא יפה אך רגיל. עם הזמן גיליתי כמה הוא נדיר באופיו והתחברנו ברמות נפשיות. אני אוהבת אותו מאוד ומקווה לחבק אותו במרץ.
 

BLOSOM2

New member
זה גורם לי עוד יותר להצטער על סיון א. הם יכלו

להיות זוג נהדר.
 

eloquent1

New member
באמת נדיר באופיו ה : צבוע,רכלן,גיזען ,טיפש

הכל במסווה של עלק "ילד טוב ירושלים", הוא הראה לך מה שהוא רצה להראות ולזלזל באינטילגנציה של הצופים שהוא איזה תמימים וטוב לב.
 

privetdancer

New member
מה שמטריד אותי בסיוון

1. מה היחסים בינה לבין בתה. כשיצאה מהבית הייתי בטוחה שתשאל היכן הילדה, ותאמר כי התגעגעה אליה.במקום זאת היא בחרה לצעוק כי היא רוצה לחזור לבית האח הגדול. בתור אמא אני מוצאת זאת תמוה בלשון המעטה! 2. היא העידה על עצמה כי היא רוצה להתחתן עם החבר שלה ויחד עם זאת נדבקה כל הזמן הן לעמיר בתחילה והן לעתיי אח"כ כולל ליטופים וחיבוקים ונישוקים. מה החבר שלה אמור לחשוב? 3. לי היא הצטיירה כסכסכנית,כשדיברה ללא הפסק עם אמיר על סיוון א. מאחורי גבה וגם עם עם עתיי.לסיוון היא לא סיפרה על תוכן השיחות ועל מה שמשתמע מכך.אז למה הציגה עצמה כחברה לסיוון א.? ניראה שאינסטקטיבית סיוון א. קלטה שהיא מדברת מאחורי גבה וניצמדה לדנה ואילו סיוון ד. ניצמדה לליהי.
 

Ninaz

New member
הבת שלה לא ממש מעניינת אותה היא עבורה "תאונה"

אמא שמגדירה את בתה כתאונה לא ראויה להיות אמא. אשה/אמא שמספרת על הגירויים המינים שלה בפומבי לא ראויה להיות בשידור חי בבית האח הגדול. אמא שאומרת שלא מתגעגעת לבתה היא אמא נוראית.
 
למה ככה לדבר? היא לא שאלה על הבת שלה כי

ידעה שהיא לא בשידור , נכון היא רצתה לחזור לוילה כי אמרה כל הזמן שיש לבת שלה טיפול טוב אצל משפחתה הקרובה .
 
את בטוחה שראית האח הגדול?

תאונה? אני אמרתי?! הבת שלי הגיעה לעולם מבחירה ומרצון שלי להיות אמא צעירה! אמא שלי נפטרה כשהייתי בת 10, ורק רציתי את הרגש הזה של אמא-בת. גל היא הדבר הכי טוב שקרה לי בחיים! איך את לא מתביישת להכניס מילים לפה והגיד שאמרתי תאונה. כשנכנסתי להיריון הייתי נשואה, אז על איזו תאונה את מדברת?!! אישה\אמא שמדברת על הגירויים המיניים שלה בפומבי היא אישה\אמא שבטוחה במי שהיא, גם במיניות. מי שלא אינטיליגנט מספיק רואה את זה באופן שלילי, מי שכן ומכיר אותי יודע שזה בפאן ובפתיחות. ושוב-לא אמרתי שאני מתגעגעת! אמרתי, כמו שדנה אמרה ולה יש 2 ילדים, שיש געגועים אבל הם עדיין לא הרסניים. כנראה שראית חצאי דברים, פעם הבאה לפני שאת שופטת תקשיבי לכל הסיפור.
 

ארדואן

New member
אינטליגנציה ומיניות

מי שלא אינטיליגנט מספיק רואה את זה באופן שלילי??? מוזר מאוד
לא הבנתי ומעולם גם לא שמעתי על קשר בין דיבור בוטה וחשוף לבין אינטליגנציה. יכול להיות שהתבלבלת בין צניעות ושמירה על פרטיות אינטימית לבין דיבור חשוף על גירויים מיניים וכל כך ציוריים שאינו משאיר שום מקום לדימיון? אם לא נמצאים באקט מיני, מדוע לדבר כל כך בפרוטרוט על כך, אם לא כדי לגרות? פורנו לשמו. אני לא חושב שהגירויים המיניים שלי או של מישהו/מישהי, צריכים לעניין את כל עם ישראל ועוד בפריים טיים, מלבד האשה איתה אני רוצה ליהנות ואיתה אהיה פתוח ואף רצוי להיות כך עד כמה ששנינו מסכימים. אולי אצלי זה נובע מכך שגירוי מיני אינו בהמתי או פיזי בלבד אלא הרבה יותר נעלה מכך, וכאשה דתית לשעבר, ודאי שמעת על כך. על מותר האדם מן הבהמה שמעת? וכל זה אינו קשור לדת, כי אני לא דתי, ואני בטוח שיש המון חילוניים שיסכימו איתי. ואל תחשבי שאין לי הומור... מספיק להציץ בשמי המיוחד
 
למעלה