סיוון דרור מגיעה להתארח בפורום האח

על זה אני יכול לענות לך יותר מסיוון ד.

חבר טוב שלי הוא חבר של ג'קי מהיום יום הם מבלים ומכירים מהעבודה, והוא אמר לי שג'קי בתוכנית בדיוק כמו שהוא במציאות, ניסיתי להגיד לו שאין מצב ושהוא נראה קצת תמים ומתוק מדי והוא אמר לי, ככה הוא במציאות.
 
ג'קי

ג'קי ממש לא צבוע, הוא ילד מתוק וטוב לב שיודע שצריך לתת שואו וכל הכבוד לו על המודעות הזאת לדבר למצלמות ולעשות דאחקות שפונות לכולם. הוא מצחיק באופן טבעי ואני מקווה שיילך לו במשחק.
 
חח,איך אפשר לדבר על טבעיות? ועל מודעות

לדבר אל המצלמות באותו הקשר? שחקנים מדברים למצלמות,אנשים לא. גק'י אחלה,אבל הוא מבין את המשחק,ואת הדרך למיליון.
 
מן הסתם,

שתראה מול הפנים שלך מצלמות 24 שעות מתוך שיעמום תדבר אליהם גם מבלי לשים לב. אז כן, אפשר לדבר על טבעיות ועל מודעות לדבר אל המצלמות באותו הקשר.
 
אבל זו כל המטרה של האח,להיות כמה שיותר אתה.

להיות האתה ביום ,האתה בלילה האתה בצהריים. חוץ ממנחם בן בעונה שלו שעשה את הדיבור למצלמות בסטייל האופייני לו, ובחן האופייני לו. לא ראיתי אף אחד אחר שהצליח כך. כל המטרה לא לדבר אל המצלמות,אלא לדבר אל האנשים. זה תכנית של ניסוי חברתי,ולא אודישן מתמשך מול המצלמה.
 
מה הקשר??

מאיפ אתה מביא את זה שהוא עושה משחק? תקלוט, זה הבן אדם, וזהו. למה כל הזמן להגיד שזה לא הוא ושהוא משחק כדי להגיע לגמר?
 
בירה נשר.

מה את מעריצת גק'י? לא זכור לי שאני כל הזמן כותב על גק'י,יכול להיות שנהפכתי לסנילי בלי ידיעתי? חחח ראיתי אתמול קטע מסריח שלו על יגאל,ואיך שהוא דיבר על לקחת פוקוס,מצלמות,כריזמה מה כריזמה. הוא לא עושה הצגה,הרבה ממה שהוא מציג זה הוא, אבל הוא בהחלט לא טיפש כמו שהוא משחק אותה לפעמים,הוא מקצין תכונות שהא חושב שילכו טוב אצל הקהל בחוץ. והוא למד את העונה ה2,כמו אחריםשם,והוא מיישם דברים ממנה-הרצון האובססיבי בזוגיות בסגנון-אלירז ואלין.=נופר והוא. והדיבור התכוף במטבעות לשון.-בובליל,אלירז,ארז. אבל כמו שכבר אמרתי פה,הוא חביב עליי,אבל התברר לי שהוא לא הכי טבעי. בכלל העונה הזו מתאפיינת באי-טבעיות,מודעות רבה לעצמם ולמצלמות.
 

לי רצון

New member
יסלחו לי כולם אבל לי ג'קי נראה מתוסבך מינית

וזוגית עד כדי סכנה והלוואי שאני טועה
 

ORLYCOHE

New member
את לא טועה!!! על גבול מטריד מינית

הוא לא יודע מה זה לא!!! הוא לא מבין מה המשמעות של לא
 

D h a l i a

New member
היא לא אמרה שאין לה בן זוג

היא רק ביקשה שלא יזכירו זאת בתעודת זהות שלה. כנראה לא רצתה שהקהל "יכעס", אם יהיה לה רומן בפנים.
 
חבר

ההפקה ידעה שיש לי חבר, היתה לי תמונה שלו בתוך הבית מתחת לכרית ודיברתי עליו ואליו...
 

w i n n e r r r

New member
ברצוני להפנות שאלה אל גברת דרור.

אני מתאר לעצמי שאת רואה בסיוון אברהמי סוג של "חברה" ואני מתאר לעצמי שהבנת מעמיר שהוא אינו מעוניין בה מלבד ברובד המיני לא חשבת שהיא עלולה להיפגע מכך בהמשך למה לא הבהרת לה את זה?
 

סמירנו23

New member
עמיר לא יודע מה הוא רוצה מסיון וכולם פה

יודעים...חחחחחח תקראו מה אתם כותבים לפני שאתה שולחים זה פתטי... עמיר לא יודע אם בא לו לא בא לו...ואתם יודעים שהוא רוצה בקטע מיני בלבד???. אין שכל אין דאגות
 

w i n n e r r r

New member
כנראה פיספסת

את הקטע שהיא שאלה אותו אם יש פה מישהי שאתה יכול לאהוב?הוא אמר חד וחלק אף אחת בהכי אמיתיות שיכולה להיות ואנשים פה יכולים להעיד ובלי קשר רואים לפי שפת הגוף וההתייחסות שלו אליה שאין לו שום כוונה להישאר איתה... ואם אפשר למחוק לה גם את ההודעה המיותרת שלה אז בכיף..
 
סיון א

לא ראיתי בסיון אברהמי חברה, היא היתה דיירת שחיבבתי. החברות שלי היו ליהיא ופרידה והחברים שלי היו עתי, אלעד, עמיר וליעוז. נמה שהבנתי מעמיר נשאר ביני לבינו כי אני לא אלך ואדבר עליו מאחורי הגב, הוא חבר. מצד שני, ריחמתי עליה קצת כי היא נתפסה בעיניי כתמימה והסברתי לה שלדעתי היא צריכה לקחת קצת טיים-אוף לפני שהיא בכלל בוחרת עם מי להיות כי זו רק תחילת המשחק. עמיר היה יותר חשוב לי ממנה, ולכן שמרתי את דבריו איתי.
 

w i n n e r r r

New member
אז מצטער כי לא ראיתי

"מצד שני, ריחמתי עליה קצת כי היא נתפסה בעיניי כתמימה והסברתי לה שלדעתי היא צריכה לקחת קצת טיים-אוף לפני שהיא בכלל בוחרת עם מי להיות כי זו רק תחילת המשחק. עמיר היה יותר חשוב לי ממנה, ולכן שמרתי את דבריו איתי." אני לא ראיתי שפנית אליה ואמרת לה את זה(הקטע של הטיים אוף)אם זה נעשה זה יפה מצדך בכל מקרה הבחורה הולכת להיפגע ואת יודעת את זה....
 
למעלה