סיוון דרור מגיעה להתארח בפורום האח

omer719

New member
../images/Emo41.gif סיוון דרור מגיעה להתארח בפורום האח../images/Emo70.gif ../images/Emo41.gif

יום שני, 20.12, בשעה 16:00 בצהרים סיוון דרור, המודחת הראשונה מבית האח הגדול מגיעה לפורום לענות על כל השאלות שלנו
סיוון דרור, בת 28 מחיפה, "שפרה קורנפלד ועינב בובליל מייצגות את הפיצול שיש בתוכה, היא מסננת כרונית, משתדלת לחיות את החשק בכל רגע ומגדירה את עצמה כחיפאית פטריוטית". בבית הספקנו לראות ולהכיר ממנה לא מעט ואחחרי שהיא בילתה 11 ימים בבית האח הגדול, זה הזמן שלנו לשאול את השאלות שמעניינות אותנו - איך עברה עליה החוויה? איך זה להיות שם עם האנשים האלה? למי יא התחברה הכי הרבה? עם מי היא לדעתה תשמור על קשר? מי לדעתה יגיע רחוק ומי היא הייתה רוצה שיגיע רחוק? למה הקהל לדעתה לא אהב אותה? וכמובן - איך הייתה הנשיקה עם סיוון אברהמי (סתםסתם
)? אז נבקש כמובן לשתף פעולה, לשמור על שפה נאותה, ולפני כתיבת שאלות להסתכל על חוקיי האירוח שלנו ולשים לב לעיניין. שיהיה אירוח נעים ופורה
 

omer719

New member
../images/Emo27.gif חוקיי האירוח ../images/Emo13.gif

# לפני הכל - שימרו על שפה נאותה. הודעות פוגעניות יימחקו באופן מיידי מהשירשור. # שימו לב שלא לשאול שאלות חודרניות/ פרטיות מידי שלא יהיה למודח נעים לענות עליהם. אתם מוזמנים לשאול מה שבא לכם, כל עוד זה עומד בסטנדרט מסויים של כבוד. # לשרשר לפה אך ורק שאלות, לא סתם דיעות על האירוח או על המתארח/ת, בשביל זה יש לנו שירשורים אחרים. זהו זה, אני בטוח שכולנו כאן בשביל להינות מהנוכחות של סיוון, וכמובן - תודה ענקית לה על שהסכימה להגיע לפה לענות לשאלות שלנו
 
שאלה - עמיר אמר שמעדיף אותך - ולא שידרו את זה

הי סיוון עמיר אמר לך שהוא לא רציני כלפי סיוון א', והוא גם אמר לדנה שהוא לא רואב פוטנציאל לקשר רציני בבית ושום דבר מזה לא שודר, מה תגובתך?
 
לא שודר...

הרבה שיחות בבית לא שודרו. אני מניחה שבפרקים הראשונים רצו להתמקד במשימות, בצחוקים וברומנים מתפתחים... ביני לבין עמיר נוצרה חברות טובה וקרובה, לא מעבר, אולי אם היו משדרים את זה, זה היה הורס את המשך ההשתלשלות עם סיון א'. אני מקווה בשבילו שהרומן יתפתח לכיוון חיובי כי מגיע לו, כמה שהוא נתפס שתלטן וצקן הוא בחור רגיש ומתחשב.
 

svtar25

Well-known member
מערכות יחסים

שלום סיוון, קודם כל ברצוני להביעה הערכה לאומץ שלך להשתתף בתוכנית ריאלטי ולהיחשף לקהל הרחב. כאמא שנאלצה לנסועה לשליחות מטעם העבודה, אני לא חושבת שיש למשיהו זכות לשפוט אותך. מאז שהתחילה התוכנית אני נוסעת בתחבורה ציבורית ומתבוננת על אנשים, וחשבת שזה ממש לא קל להיסתדר עם אנשים זרים. אנני למשל לא מסוגלת לנסוע ללילה אחד לבית של קרובי משפחה, שלא לדבר על אנשים זרים. קל לאנשים מהצד לבוא ולשפוט. האמת שאת מאוד דומה במראה החיצוני לאחותי הקטנה. כאשר אני למדתי ממך המון דברים, את משדרת משהו רגוע ומחשמל. כאשר אני מסתכלת על סיוונושקה ( סיוון אברהמי) אני נדהמת עד כמה אנחנו דומות בחוסר החלטיות, ואפילו במאה החיצוני. אני מרגישה שסיוון אברהמי חסרת ביטחון, שאין לה חברים אמיתיים בבית, שחוץ ממך כל הבנות קנאיות ומגעילות. ( חוץ מי ליהי אולי). האמת שאני מאוד דואגת לה, בחיי אני לא מבינה למה אני כל כך, אבל כל כך אוהבת את הבחוה הזו? ואני חוששת לגביה, מה יקרה בחיים האישיים שלה אחרי שהיא תצא מהבית? האם את חושבת שיחזירו אותך לבית אח הגדול בתור דיירת, שתוכלי להתחרות מחדש? מן גלגל הצלה? לסיכום כאישה בוגרת שחוותה דברים, אמא לילדה בת שנתיים, הייתי רוצה ללמוד ממך. להיות חברה שלך, ולהבין כיצד אפשר להנות מ... ולא רק לבצע זאת מתוך חובה
 
תילמדי ממנה להתנשק עם בחורה ובחור לעיניי העם

אחרי 3 ימים שהכירה אותם את פאתטית
 
SVATAR25 ורון מאילת

אני מעדיפה לא לדבר על סיון א כי היא עדיין בבית ואני לא יכולה לדבר בשמה. אני כן חושבת שהיא מיהרה לקבל החלטות, אבל מימד הזמן בתוך הבית שונה מבחוץ ו-3 ימים זה כמו 3 שבועות... הבת שלי בת 7, והדבר העיקרי שאת יכולה ללמוד ממני זה ללכת עם האמת שלך, גם אם זה אומר לאבד משפחה לתקופה מסויימת...בסוף הם יחזרו כשיבינו שאת מאושרת. הסוד שלי הוא להיות מאושרת בחלקי כדי שהבת שלי תקבל אושר שמוקרן ממני... סיון א התנשקה איתי ועם עמיר באותו יום, אי אפשר לשפוט אותה על זה, במיוחד לא אחרי אלכוהול.
 

BLOSOM2

New member
דנה שאלה את עמיר בהתחלה את מי הוא מעדיף

והוא אמר "אף אחת" וכששאלה אותו שוב אמר: "התפוסה" - סיון ד.
 

יונתנסקי

Well-known member
עומר, כשקובעים חוקים, יש לעמוד מאחוריהם.

במהלך הערב, עברתי על מקצת השאלות ששאלו את סיון, והיו כאן שאלות נוטפות רוע, ציניות ופוגענות אישית, באורחת ובילדתה. לא היה מקום לצנזר חלק מהרישעות, שמעידה על השואלים יותר מאשר על הנשאלת, שנאלצה להיכנס למיגננות יותר מפעם אחת ? היא אורחת , ולא נחקרת במשטרה, והיה צריך "להתנהג אליה בהתאם."
 

Clueless20

New member
היא לא אורחת בטוק שואו

היא אורחת שכל עם ישראל ראה אותה חיה בתכנית ריאלטי ולכל אחד יש זכות להגיד מה שבא לו ולחשוב מה שבא לו ואם היא הגיעה לכאן ,אני מתארת לעצמי שזה בגלל שהיא מודעת לתגובות "נוטפות רוע " עלייה והיא הייתה צריכה לדעת למה היא נכנסת ולא לצפות לא לחיבוקים ונשיקות מכלו כיוון .
 

יונתנסקי

Well-known member
באמת באמת שאני לא מתייפיפת, אבל רוע הוא רוע

ולא משנה אם זה כלפי אורח בטוק שואו, או מישהי אחרת - פליטת האח הגדול. אני הייייתי מתה אם היו "מדברים" אלי כך. (טוב, לכן, כנראה, לא הלכתי לאח הגדול....). מה שחבל זה שאחד ממנהלי הפורום לא ענה, כי שאלתי הופנתה בעצם אליו. מה את כחבר/ת פורום יכולה כבר לעשות, מה גם שדעתך ודעתי שונות בעניין הבוטות. בעצם אני סתם מנהלת דו-שיח עם עצמי, כי לא אחת כבר חשבתי שרמת הדיון הפעם בפורום ("קקי והשתינה", "השתינה וקקי", זה מה שקלטתי ברפרוף קליל), היא בהחלט בגובה של דיירי העונה באח הגדול. כנראה שיהיה קשה לשחזר את העונה הראשונה שהיתה ב- 2008. לעומת החבר'ה הנמצאים שם עכשיו - עינב בובליל היא מאור הגולה. (סתם, דיברתי לעצמי.....
)
 

davidlev0255

New member
2 שאלות: (1) למה היא קיצונית בהתנהגותה

זורקת אבנים בשבת ופרובוקטיבית (2) למה היא עזבה את ביתה הקטנה? ועוד ל 100 יום כמתוכנן
 
2 תשובות

זריקת האבנים היתה בתקופת גיל ההתבגרות כשהייתי דתיה, רכב שעבר בשבת בכביש שסגור בשבת נתפס בעינינו כחילול וזה מה שעשינו כילדים. הפרובוקטיביות לא נובעת מרצון לצומי, למרות שקראתי שחושבים כך. מבחינתי זו לא פרובוקטיביות, אני אומרת ועושה את מה שיש לי בראש ובלב וכל עוד זה לא פוגע באך אחד סביבי, אני לא רואה בזה משהו רע. יש כאלו שיחשבו שאני פוגעת בעצמי בגלל הפתיחות, אבל קשה לי לשמור דברים בבטן. אני לא אחת שרוצה לרצות את כולם, רק את אלו שאני רוצה שיאהבו אותי ולכן, אלו שחושבים שאני פרובוקטיבית לשווא, לא מכירים אותי באמת, אז אין לי למה להתייחס. לא עזבתי את הבת שלי ברחובות, היא נשארה בבית עם משחפה חמה ואוהבת. אני לא האמא הראשונה שנכנסה לתכנית. דיברתי עליה וכל לילה כשנכנסתי למיטה לקחתי את התמונה שלה ועשיתי את טקס ה"לילה טוב" שלנו, זה לא שודר וחבל, לא בשביל אהדת הקהל-אלא בשביל שהיא תדע שהתגעגעתי.
 

svtar25

Well-known member
מערכות ייחסים בבית אח הגדול

שלוםס סיוון, קודם כל ברצוני להביעה הערכה לאומץ שלך להשתתף בתוכנית ריאלטי ולהיחשף לקהל הרחב. כאמא שנאלצה לנסועה לשליחות מטעם העבודה, אני לא חושבת שיש למשיהו זכות לשפוט אותך. מאז שהתחילה התוכנית אני נוסעת בתחבורה ציבורית ומתבוננת על אנשים, וחשבת שזה ממש לא קל להיסתדר עם אנשים זרים. אנני למשל לא מסוגלת לנסוע ללילה אחד לבית של קרובי משפחה, שלא לדבר על אנשים זרים. קל לאנשים מהצד לבוא ולשפוט. האמת שאת מאוד דומה במראה החיצוני לאחותי הקטנה. כאשר אני למדתי ממך המון דברים, את משדרת משהו רגוע ומחשמל. כאשר אני מסתכלת על סיוונושקה ( סיוון אברהמי) אני נדהמת עד כמה אנחנו דומות בחוסר החלטיות, ואפילו במאה החיצוני. אני מרגישה שסיוון אברהמי חסרת ביטחון, שאין לה חברים אמיתיים בבית, שחוץ ממך כל הבנות קנאיות ומגעילות. ( חוץ מי ליהי אולי). האמת שאני מאוד דואגת לה, בחיי אני לא מבינה למה אני כל כך, אבל כל כך אוהבת את הבחוה הזו? ואני חוששת לגביה, מה יקרה בחיים האישיים שלה אחרי שהיא תצא מהבית?
 
הבת שלי

ראי תגובה מעלייך. הבת שלי הי ה-כ-ל בשבילי. הזכרתי והשווצתי בתמונות שלה, דיברתי עליה, על המבריקות שלה וכל לילה פניתי לתמונות שלה שהונחו על השולחן לידי.
 

עידמןן

New member
שאלה 1 יש לי ואשמח לקבל תשובה:

האם ג'קו הוא צבוע או אדם אמיתי לדעתך? שבוע טוב!
 
למעלה