היי לכם.....:)

רותי167

Well-known member
התמונה היא של אלין אז זה לא מביך,אם זאת

הייתה של איילה החברות כאן היו נהנות ומגיעות לסיפוק מכמות ההשמצות. זה רק מחזק את המה שנכתב על התמונות מהעבר,לא תמימות ולא נעליים,מטרה,יעד,דריכה,רמיסה כל מה שנקרה בדרך.
 

חני156

New member
בכלל לא מביך נהפוך הוא...מהממת

אז מה כל התמונות דוגמנות של המובילות בארץ הן מביכות??? וזו דוגמנות!!! עם צלם מס' 1 בתחום להבדיל מתמונות משגל בלייב TV יש מקצוע (אלין) וייש מציאות ... לא צריך להגיד מי לא?
 

לור7

New member
זו אותה אלין

שטסה למקלחת מהפאדיחה כשאלירז העיר לה על אורך החצאית וזו אותה אלין שבכתה ונפגעה כששוב אלירז העיר לה שאין לה חזיה ורואים הכל.. וזו אותה אלין שנכסה לאח בהיסטריה וצרחה על זה שהיא מרגישה מושפלת כשהיא צריכה לעמוד בבגד גוף כשזורקים עליה מים. זו בדיוק אותה אלין, ששיחקה אותה תמימה וביישנית ליד אלירז וכדי להתחבב על הציבור.. אבל כמו שאומרים...אי אפשר לשחק לאורך זמן..בסוף המסיכות יורדות. לפחות איילה לא שיחקה אותה...מה שראינו אז, רואים גם היום. אותן תמונות, אותן פוזות רק עם מישהו שהחליף את סער.
 

לא סלב

New member
אלירז העיר לה שאין לה חזיה ?

אז מה הוא יעיר למאיה? שמרוב עצים לא רואים את היער
 

לור7

New member
למה נראה לך שאלירז יעיר למאיה?

אלירז לא בא לתקן אף אחת והקשר שהיה לו עם אלין לא דומה ליחסי עבודה. גם את הערה הזאת לאלין הוא עשה בדרך עדינה וזה היה ליד פותנה וגואל עם זכרוני לא מטעה אותי. גם אלין לא התכוונה שמשהו יחשף לה אבל יצאה סיטואציה קצת לא נעימה וזה מה שקרה. אתה מחפש אותו עם זכוכית מגדלת אה?
 

לא סלב

New member
זה גובל בהטרדה מינית

להגיד לבחורה שהיא לא לובשת חזיה מה איכפת לו ומה הוא מציץ לה
 

לור7

New member
מי מציץ מה מציץ?! אתה דפוק או מה?

אם לא ראית את הקטע אז אל תדבר שטויות טוב? אלין שכבה על המיטה של פותנה ואלירז היה מולה..העין קולטת אם רוצים או לא רוצים.. אתה נסחף חבל"ז!!
 

רותי167

Well-known member
נכון מאוד לור7,המסכות שלה יורדות עכשיו

רק שיש קבוצה שזיהתה אותה ואת התנהגותה למרות המסכות.
 

לור7

New member
המשחק נגמר והמסיכות ירדו.

תמימה היא לא. היא נצמדה לאדם הכי נכון במשחק וזה היה הרווח שלה...היא גם ידעה לזהות את זה.
 

נעמה196

New member
לור לור,יש כאלה שחושבים שאלין אלילה וקדושה

כשהיא ממש לא כזאת. אלין נצמדה לאלירז כי היא ידעה שהוא אהוב בחוץ,אלין הגיעה לגמר רק בזכותו,אלין לא היתה שווה בלעדי אלירז,לא חכמה ולא היה בה שום דבר מרתק ,אלירז העלה אותה למעלה ועכשיו אין אפילו קשר ,השתן עלה לה לראש.
 

חני156

New member
ואת חושבת שאיילה אלילה אז מה את שונה???

והיא ממש לא כזאת!!! שמיים וארץ איילה הגיעה לאן שהגיעה רק בגלל "הזוגיות" עם סער והעריכה שהציגה טלנובלה לא קיימת לצופים ב22 לא חכמה,לא אצילה,גורנישט... אם אלין הגיעה לגמר בחסד כמו שאת טוענת... אז היא כבר הייתה נשכחת לא? אבל המדיה אוהבת אותה ומתגמלת אותה בעבודות
וזו עובדה!!! ובסוכנות שהבינה את מעלותיה הרבות
 
חני ל נ-עמה הזאת אין הרבה שכל ../images/Emo6.gif

כל מה שכתבת נכון ... עכשיו תסבירי לי בבקשה חני אלין..... חכמה או לא חכמה.?......
מצד אחד כותבת העמה... שאלין ידעה שאלירז חזק בחוץ.... בהתחשב בזה שהיא הייתה בבית כמו כולם... ולפי ההגיון של העמה היא חכמה לא? . מה שלא הסכילה לעשות האשפה. .. היא התחברה למי שלא חזק. בסופו של דבר במבחן התוצאה ... אלין הייתה בגמר
ואיילה לא
ובמבחן התוצאה לפי ההגיון של העמה.. אלין יותר חכמה .. היא שחקה נכון יותר מתוחקמת יותר... ידעה עם מי להתחבר = יותר חכמה מאשפה
 

amia1

New member
חני ובת אתן מתוקות אמיתיות...../images/Emo140.gif

ככל שהנסיכה שלנו תצליח יותר ככה הקנאה תגבר אין מה לעשות.. בעוד שאלין מצליחה ומתקדמת מקבלת שערים על העיתונים החשובים ביותר,מקבלת עבודות בלי סוף והצעות האלילה שלהן כל מה שעושה זה להצטלם בפפראצי מוזמן מתמזמזת בחוף הים,אפילו לגיא פינס נמאס מהזוג המאוס הזה...לא נורא שימשיכו לאכול את הלב ! אלין
קסומה ואנחנו אוהבים אותה מכל ה
 

חני156

New member
תודה לך ../images/Emo140.gif

אני ובת מקימות חברה "הוצאה לאור" ספר על האח הגדול
 

s7m42

New member
היי!

העיקר שאת בסדר אנחנן ממשיכים לעקוב אחרייך שיהיה בהצלחה
 

amia1

New member
כמה שהיא יפה../images/Emo230.gifואיזה זוג מקסים../images/Emo23.gif

 
למעלה