תמיר האס:על הראיון של סער לגלובס.

רק תזכיר לכולם שהם דורשים מעל 1000 רוצחים

בינהם הכבדים ביותר. תמשיך להזכיר שהם גם לא מוכנים להגליית הרוצחים הכבדים אל מחוץ לגדה ואפילו מסרבים לרכזם בעזה. בסופו של דבר,גלעד שליט חייב להיות מוחזר במחיר סביר ואפילו מופקע.אבל לא בכל מחיר.
 

ואזנה

New member
אתה צודק אבל גם הוא צודק

"המחיר" עושה את העיסקה לשחרור שליט כמעט בלתי אפשרית. יחד עם זאת, הבחור מאיר נקודה למחשבה - תראה איך מסביבך אנשים עסוקים באורגיית הבלים מוחלטת, סוגדים לדמויות סתמיות, מטקבקים מאות פעמים ביום, נלחמים עד טיפת זיעתם האחרונה על הבלי הבלים. לא אגלגל עיניים לשמיים, גם אני צפיתי ונהניתי מהאח הגדול אבל מכאן ועד לטירוף שאוחז בחלק מהאנשים כאן המרחק רב ועצום. יש שם בחוץ עוד כמה עניינים חשובים יותר מאלירז או אלין או סער או איילה .....
 
צודק בהחלט חחחחחחחחחחחחחחחחח

" תראה איך מסביבך אנשים עסוקים באורגיית הבלים מוחלטת, סוגדים לדמויות סתמיות, מטקבקים מאות פעמים ביום, נלחמים עד טיפת זיעתם האחרונה על הבלי הבלים." = וזאנה בהתגלמותו על כל ניקיו המדומים שחי בפורום יומם ולילה ואפילו לא מצליח לעזוב אותו למרות כל האיומים ש"הנה , אני הולך" !!! מכור אובססיבי ומטורף לאלירז ולכל הקשור בו וחי בפורום באופן שיכול להיות מוסבר רק ב2 דרכים: אדם שנמצא בבית או סגור במוסד כלשהו וכל היום נמצא בגישה למחשב ולפרוום הזה שמשקף את האובססיה שלו. או - אדם שמשלמים לו כסף בשביל להיות כאן 24 שעות ביממה.
 
את זה שללתי כי

לשלוח מספר הודעות מטורף כזה מפלאפון כל יום וכל היום זה כבר מעבר לטירוף , זה מטורלל ברמות קשות.
 

TOXIC29

New member
איגרא רמה =אשה כלבבי

רוצה רעלים ומיני מאפה במחירי סוף עונה ? כדאי לך אני עושה מכירה פומבית בגר'ז כל הקודם זוכה
 
אתה טועה.אם נעמוד על המחיר נשיג עסקה טובה.

אפשר בהחלט לעשות דברים שונים במקביל. יש חיילים שהיו בבוקר בתרגיל גדודי ובערב סימסו בהתלהבות לאלירז. אנשים אוהבים את אלירז ומזדהים עם אישיותו.זה מתבטא גם בכמה טוקבקים תומכים. בין זה לבין להגיד שזה מרכז חייהם יש מרחק עצום.
 
אתה צריך להבין...

בגלל שאלירז הוא מרכז חייו והווייתו של וזאנה וכל היום שלו מוקדש לכתיבה כאן כבר הרבה מאוד זמן ותמיד רק על אלירז , הוא גם מאמין שאצל אחרים זה ככה. סתם איש מסכן.
 
מה לעשות וואזנה מתפרנס מיכך נפשית !!,,,,,

אחרת איך אפשר להסביר את 'ההתמדה' (האובססיביות ) שלו לקריאת ההודעות בפורום ולתגובות האינפנטיליות שלו.
 

lolibror

New member
וזאנוש, אם נחבר את כל המילים שכתבתי בפורום

מתחילת העונה ועד רגע זה, המספר לא יתקרב אפילו למספר המילים שכתבת בכמה מההודעות שלך, שעל חיבורן שקדת שעות על גבי שעות.
 
זה ברור שאת כל הבולשיט שהוא כותב, הוא לוקח

ומעתיק אותם ממאמרים, חחחחחחחחחח משחק אותה חכם גדול, שהוא בעצם לא כזה.
 
עלק אתה כותב בניק אחד, אתה בעצמך אובסיסיבי

שכותב תחת אלף ניקים, כאשר כל פעם אתה נכנס תחת כינוי אחר. הרי ידוע שהוא מסתובב סביב הפורום 24 שעות בשלל ניקים, כאשר כל פעם הוא נכנס תחת ניק אחר. משחק אותה יודע הכול ומבין בהכול, כאשר כל מה שהוא כותב זה ממאמרים או שאומרים לו מה לכתוב. וא-זנה+ ואז-זנה= אלף ואזנות. אנחנו כותבים תחת ניק אחד, ולא כמוך שפותח אלף ניקים כדי לכתוב כל מיני שטויות ולחזור על אותם הדברים.
 
כל מה שואזנה אומר ותנסו להקשיב לדבריו פעם

שכדאי להפגין את אותה רצינות לנושא שוליים כמו "האח הגדול" ולתעל את אנרגיית העשייה הזאת לנושאים ועיניינים יותר חשובים ורציניים. תנסו פעם להקשיב ולהסכים במקום לפגוע וללגלג. אין אחד שיחלוק על הקביעה שהפורום עוסק בנושאי שוליים המשפט החותם נכון מאוד - יש שם בחוץ עוד כמה עניינים חשובים יותר מאלירז או אלין או סער או איילה ..... אפשר להסכים ולא להרגיש "מנוצחים"
 
למעלה