תמיר האס:על הראיון של סער לגלובס.

lolibror

New member
את טיפה'לה מגזימה

את באמת מרגישה שנגרם לך נזק מהצפייה באלירז? אם כן... אז אני ממש לא יכולה לעזור לך. עכשיו, הבת שלי אפילו לא יודעת מי זה אלירז, היא עוד לא בת 8, אבל גם אם היא כן הייתה יודעת מי הוא, אני ממש לא הייתי חוששת! ואת יודעת... אני לא רוצה להרגיז אותך אבל אני חייבת להגיד שבעיני ההתנהלות של סער ואיילה הרבה יותר מזיקה לילדים שצפו בהם, כפי שהם הציגו את עצמם במשחק. אני מוכנה לקבל את האפשרות שאיילה שיחקה תפקיד ושבחיי היום יום היא אישה צעירה ומקסימה. אבל אם הבת שלי הייתה אוהדת בחורה שהתנהלה כפי שאיילה התנהלה, או-אז הייתי דואגת ואני אומרת לך את זה בשיא הכנות. על סער אני בכלל לא רוצה לדבר כדי לא לפגוע בך, אני יודעת שאת מרגישה אחרת. גם אם אלירז לא לטעמך וגם אם הוא לא מתנהל כמו בתרבות שאת מעוניינת בה אני עדיין לא חושבת שהוא מזיק. אבל אפשר להסכים שלא להסכים
 

האחות 2

New member
מסכימה איתך,שביתי גם לא תינהג כמו איילה !

לזה אני לא דואגת כי הן שונות.אבל מידי פעם הרגיזה אותי התנהלותו של אלירז לא פחות ממנה. ואת צודקת שלעיתים קשה היה לי לראות את צורת כפיותה של איילה ביחסה לסער ובעיקר במקרה האמבטיה צרם לי שאולי נוער צופה בכך למרות השעה . ואת לא פוגעת ברגשותי לגבי סער אלא בו בלבד! ולגבי אלירז אני סקפטית אם כל התנהגותו לא היתה אלא הצגת יחיד כדי להגיע בכל מקרה לפרס הנכסף !
 

lolibror

New member
את יודעת... שהתחיל המשחק, הוצגו בפנינו

(כמה היו בהתחלה?) 20 בני אדם שאין לנו מושג לגביהם. לקח לי ולאחרים יומיים שלושה כדי למצוא ביניהם מישהו שניתן לחבב/להזדהות/לשנוא/לאהב/לכעוס/להידחות וכו'. את אלירז כמעט ולא ראיתי בהתחלה. אגב, אין לי וכוח איתך בכך שגם לי אין לי ספק שאלירז, כמו אחרים, שיחק בחלק מהזמן תפקיד שהאמין שיביא אותו יותר רחוק במשחק. בעיני זה היה יותר מלגיטימי. ככה זה גם בחיים. רק שבחיים אנחנו לא מול מצלמות 24/7 וגם לא מקבלים פרס על התנהגות טובה או גינוי ציבורי על התנהגות לא ראויה. אנחנו מקבלים חיזוקים חיוביים או כתף קרה. ובגלל זה, האח הגדול הוא משחק! משחק, יקירתי! משחק שחלק מהצופים הזדהו עם הדמויות שמשחקות בתוכו. אם בכל פעם שאמרתי "הי מותק" לשכנה מעצבנת או לקולגה מאוסה הייתי מקבלת פרס... היו לי מדפים עמוסים בפיצ'יפקעס!
וגם לך! אבל אותנו לא מצלמים. בחלק מהזמן אלירז שיחק. "החליק קצוות" ושייף כמה מהשפיצים שבאשיות שלו. בדיוק כמו בחיים. רק בחיים אף אחד לא רואה אותי או אותך, ממלמלות בזעם "איזה שמוק" כשנדמה לנו שאפ'חד לא שומע אותנו. אלירז הוא לא מושלם. גם לא קרוב לכך. אם היה מושלם הוא לא היה מגיע רחוק במשחק כי מי שמנסה לשמור על פאסון בכוח, סופו שהפאסון הזה יתפורר והתוצאה מאוד לא נעימה לעין. ראינו זאת אצל איילה. מי שמנסה לשחק אותה "גבר מסוקס ומלח הארץ" סופו שגם זה יתפרק לו ואת זה ראינו אצל סער. במקרה שלו התוצאה היתה הרסנית לגביו. אני מאמינה ומקווה שאיילה תשתקם ותחזור להיות כמו שהיא העידה על עצמה - "אני בחורה שמחה". סער הוא סימן שאלה גדול בעיני. עד כה הוא רק עשה שטויות ודיבר שטויות.
 

האחות 2

New member
זהו משחק ש"השחקנים" בו הם בני אדם אמיתיים !

שלא כפי ששחקן מקבל מלל שעליו ללמוד אותו בעל פה. פה את רואה את האנשים האמיתיים. חלקם משחקים כדי להגיע עד הסוף אפילו שעליהם לספוג בדרך כל מיני דברים שבחייהם הרגילים לא היו מבליגים ,אפילו לא תמורת פרס. ואחד מהם הוא סער שלא הציג אלא את עצמו והאמת שלו לאורך כל הדרך ,גם אם לעיתים לא היתה נעימה לדיירים ולצופים. כאן לדעתי צריך לקבל פרס ,מי שהציג את עצמו נטו! ודווקא בגלל שלדעתך דיבר שטויות , הם דעותיו וזאת האמת שלו . (למרות שעדין אני לא מבינה באילו "שטויות " מדובר.) גם שיפרה ניבחרה בגלל העיקביות שלה בדעותיה ואפילו שהיו נגד קהל הצופים שתמך בבוביל ובכל זאת זכתה(אפילו שרצתה לעזוב לאחר הדחת צבר) כך שלא בכל מחיר רצתה לקטוף את הפרס, אבל אישיותה האצילית כנראה דיברה יותר לקהל רחב לעומת לשונו הישרה והכנה של סער שלא תמיד נעמה לכולם, וזה מה שעשה את ההבדל בין סער לשיפרה למשל.
 

balbala5

New member
זה לא הדבר היחיד ולא האחרון שלעולם לא תביני !

במה בדיוק יש לסער להשתחצן ? הבן אדם עילג , חסר מוח , שקרן פתלוגי , וכשארז החמיא לו הוא היה מבטל בנימה של בבקשה ארז אל תפסיק תן לי עוד ! ואגב מעניין שברגע שארז יצא מבית האח הגדול הוא כבר לא בקשר עם סער.
 
נסיך? חחח נסיך הביצה המצחינה. אין בו שום טיפת

קלאסה, אמינות או טיב. סתם בוגד שקרן
 
איילה וטומי

מאקו מאשרת איילה וטומי זוג מחר אפשר ליראות אותם בנמל 3 בהופעה של אביהו.
 

leer57

New member
בלעתי צפרדע עדיין לא נסיך,עוד אחת עדיין לא..

נסיך תעשי טובה תשחררי אותי מיזה יש לי כאב בטן ועדיין אין נסיך
 
לא נכון. הפתגם הנ"ל שייך דווקא בטעם וריח ממש

אך לא בדעות ונקודות מבט על אנשים - שעל זה בהחלט ניתן להתווכח.
 

2binlove

New member
../images/Emo243.gifגלעד שליט - המפסיד של האח הגדול../images/Emo243.gif

התכנית משכה יותר תשומת לב מאשר גלעד שיושב בשבי כבר 1382 ימים.. קליפ שהכנתי לכבודו בתקווה גדולה שיחזור במהרה.. להפיץ! http://www.flix.co.il/tapuz/showVideo.asp?m=3579199
 
למעלה