תמיר האס:על הראיון של סער לגלובס.

../images/Emo45.gif ובפרט זו לא התעלות - כשאתה מבין שאם לא

תתנצל, תצא גרוע הרבה יותר מבחינה תדמיתית.
 
על פניו גם כאן את צודקת

אך מאחר שלאחר ההתנצלות של אלירז המשיך עוד בגישתו הסלחנית כלפי סער, ובפרט שבעוד הרבה מקרים ראיתיו מחפש שלום, אני יכול להאמין שגם במקרה זה התנצלותו כנה, ולא "שיחק" אותה לצרכי תדמית.
 
זה אומר שלא ייתכן שבן אדם ישחק את עצמו במשך

כל כך הרבה זמן משחק כל כך מוצלח, ומכאן אני מסיק שהוא אמיתי.
 
מדינתנו דמוקרטית. ולך יש זכות להסתייג מדברי

כשם שלי יש זכות לתמוך בו ולראותו כאמיתי.
 
תיקון נוסף: ומה שהכי מרגיז - שאילו שחצנותו

הייתה מוצדקת מעט - או אז הוא היה נסבל. אך גם זה לא, ו(בין השאר) לכן הוא נהפך בעיני לאדם בלתי נסבל ממש.
 

lolibror

New member
סער הוא מסוג הבחורים שבנות חכמות

עומדות על טיבן מהר מאוד. אבל סער לא מכוון לחכמות... הוא מכוון לבנות אותן יוכל להוליך שולל בחזה חשוף וחרוך משיזוף יתר ובאמירות ריקות מתוכן. בנות שמתרשמות מגברים שמקטינים אותן בחזרה לגודל של תינ-תינוקת חסרת אונים ועושים זאת על ידי אינטונציה גברית, מיליטנטית ומבטלת. אני עד היום לא מבינה איך כל מי שטען שהוא אוהב את איילה לא שלף אותה משם וגרר אותה בועטת וצועקת בחזרה לביתה. אבל מי שאוהב את איילה, כמו איילה עצמה, מתרשם מהבזקים של צלמי פפראצי ומראיונות שוליים בני 30 שניות. הדבר הכי טוב שקרה לאיילה זה שסער לא רצה אותה.
 
לגבי המשפט האחרון - מסכים עם כל מילה!!!

גם לבי השאר, אך בעיקר על המשפט האחרון...
 
מצחיק אותי תמיד התבניות ששמים כאן.

סער הוא סער,איילה היא איילה..חוכמה בנויה ממס' רבדים. כל אדם ובת אדם הם יישות עצמאית ועצמונית בפני עצמה. לכל אדם ובת אדם יכולות להיות מס' תכונות שונות..לעתים אף תכונות שעשויות איכשהו לסתור אחת את השנייה. אדם הוא עולם ומלואו ואין איזה סטראוטיפ שניתן לקבוע בוודאות שזהו הייצוג האולטימטיבי לסוג אדם מסויים. יש מס' תכונות אופי..אחת יכולה להיות דומה(לא זהה..)לאדם מסויים ותכונה אחרת יכולה להיות דומה לתכונות של אדם אחר. תבניות בעיניי יוצרות הכללות ופעמים רבות אי הסכמות(שזה אחלה)עד כדי מלחמות עולם(שזה חבל ולרב מיותר). סורי על רצינות היתר מה שנקרא חפירות בע"מ
 

lolibror

New member
חפירות זה אחלה ../images/Emo13.gif ועכשיו תורי! אז תראי,

אני בטוחה שסער הוא מכלול ואני בטוחה שיש מי שהוא טוב לו. יש לו חברים ואני מניחה שהם אוהבים אותו. גם אני ראיתי בו חן מסויים בהתחלה אבל החן הזה היטשטש על ידי הכוחניות שלו. ראיתי בו גם דברים אחרים, אל תחשבי שלא. אני ילדה גדולה ואני יודעת שאנשים הם לא ססמאות. ראיתי פגיעות וחולשה וחרדה וחוסר ביטחון עצמי. אבל ראיתי גם דרך מאוד לא ראויה להתמודד עם כל אלו. ואני מסתכלת על שתי הבחורות האחרונות בחייו ובשתיהן הוא בגד בשידור חי. את שתיהן הוא השפיל תוך כדי שהוא מחייך. זו השורה התחתונה שלי על סער... מצטערת. בלהט המשחק ממש תיעבתי אותו. היום הרוחות נרגעו והוא כבר לא "בזוי" בעיני ולא "עבריין". בעיני הוא נורא סתם. נורא נורא סתם. סתם גבר תל אביבי, סתם מטרוסקסואל מגולח, מודע לצורה החיצונית שלו באופן מגוחך, כמעט נשי, בעל ידע כללי בינוני, בעל אינטליגנציה ממוצעת, נטול הומור עצמי, מפונק, לא ישר. אולי זו היתה דמות שבחר לשחק והיא התפקששה לו, ובחיים האמיתיים הוא אחר.
 
למעלה