תמיר האס:על הראיון של סער לגלובס.

../images/Emo9.gifלהעריץ אותי? .... עד כאן!

אשמח אם תעריצי אותי במידה ואהיה ב'אח הגדול' 3... אך גם אז לא ממש 'להעריץ' אלא בעיקר לתמוךו ו/או לאהוד...
 

to be1

New member
פינג פונג,כנראה שלא צריכים להיות אינטלגנטים ל

להבין . אני לא מבאי הפורום השוכנים כאן וקוראת את דבריך כך שאין הכרות מוקדמת כאן. ומי אתה וכ"ו.. וכבר ל]י הודעה ספציפית זו שלך נראה ניכר שאתה סולד מאלירז או סתם לא מעריך ובמי אתה מצודד. וגם אם לכאורה כוונתך בהודעה זו או אחרת להיות כוללני ולהסביר דבר מה.. אתה טוב מאוד מחדיר בברורות ולעיתים לו את אשר אתה רוצה להשפריץ כארס לכול עבר. את אינך סתם חובב "האח הגדול" או אוהב לערוך מחקרים או להשתתף בדיון. אתה בפירוש בדרכך שלך מעביר לכול קורא ארס והסבר מלווה במילים גבוהות והסברים כביכול מלומדים למה אלירז-לא. אז אולי גם זו דמגוגיה. ושוב. אני ביתי בפורום רק בזמן התוכנית. ואיני מכירה את הנפשות הפועלות כאן בפורום. ולא יושבת וקוראת .. ורק מהצצה להודעה זו שלך. הבנתי מי הנפש הפועלת=אתה. ואגב בכותרת התמימה שלך כביכול,ןלמה תמימה כזו רק דוגמא ל למה משפט כזה דמגוגי, קבעת עובדה=התוכנית כשלון. אז מה אתה בא ל "מת על אלירז" שהוא נטה לקבוע עובדה שסער שחצן?! וכאחת שראת את שלושת העונות,ה סיבה לאי נצחון של זה או אחר בכול אחת מן העונות היא= חטא היוהרה. שסער גם חטא בא לא פעם
 

lolibror

New member
לעשות קופי-פייסט לערך מוויקיפדה - זו דמגוגיה.

לחשוב שבזה הסתיים הדיון - זו דמגוגיה. גם להידחף לשיחה של שני אנשים ולתקוע מילה אחת בלי הסבר - זו דמגוגיה. "מת על אלירז" הוא אולי היחיד פה שיש לו סבלנות לענות על כל טיעון ולהסביר את עצמו באופן רהוט, בלי ציניות ובלי התחכמויות מיותרות.
 

צופה2020

New member
מת על אלירז - תודה על הייצוג המדהים שלך.

מבחינתי אתה מורשה לרשום ה צ י ב ו ר. אתה, אני ועוד רבים , כן זה ציבור וזו לא דמגוגיה. אך נ י ג מ ר...........הדיון ואני מודה.
 

lolibror

New member
אתה דווקא כן עונה לי, וגם ענית לי בעבר. ולכן

לכתוב בכותרת " ‫וזה מסביר מדוע אני עונה לתגובותיו ולך לא‬" = דמגוגיה.
 

lolibror

New member
מעניין אותי לדעת:

1) לבחור (אלירז שדה) אין מה להציע - לא כישרון,לא השכלה, לא יחוד, לא אינטיליגנציה וגם לא כריזמה (בימתית או ציבורית) = דמגוגיה או טיעון מבוסס על עובדות? 2) בתור בדיחה הוא בהחלט מצליח = דמגוגיה או טיעון מבוסס על עובדות? 3) רק זה מה שחסר לנו, ללמוד ערכים מאלירז ואלין = דמגוגיה או טיעון מבוסס על עובדות? 4) אלירז - שיא השפל התרבותי של ישראל = דמגוגיה או טיעון מבוסס על עובדות? 5) אלירז בא מכלום ויחזור להיות כלום = דמגוגיה או טיעון מבוסס על עובדות? 6) תוכניתו היא גרועה מביכה ומעוררת גועל = דמגוגיה או טיעון מבוסס על עובדות? זהו בינתיים.
 

lolibror

New member
ואם התשובה היא "טיעון המבוסס על עובדות"

נא להציג את העובדות, כי עד עכשיו זה לא קרה.
 

רקלוש

New member
lolibror שאפו...כל הכבוד לסבלנות ולאורך הרוח

הם חושבים שמישהוא מתרשם מהדמגוגיה והפרופוגנדההזולה עם הקופי פייסט מויקפדיה.. ומשווקים אותה בעטיפה אינטלקטואלית עלק... כל בר דעת מבין ויודע שמדובר בקומץ או באדם חולני מאד....
 

lolibror

New member
בדיוק! תודה רבה! ולכן, פינג פינג פינג יקירי

אתה בדיוק כמו כולנו, משתתף בפורום שנשען על בני אדם אשר מביעים את דעתם. לא יותר מזה. יומרני מצדך לחשוב שאתה זה שמציג עובדות ו/או נתונים יבשים, ומי שעונה לך הוא" דמגוג" במקרה הרע, או סתם "משוחד" במקרה הטוב. אף אחד פה לא נביא, ובינתיים אנחנו יודעים בוודאות רק שני דברים: 1) אלירז ניצח באח הגדול בהפרש עצום. 2) בינתיים הוא מבוקש.
 
לפעמים אני שואל את עצמי

אם אין אלה המנהלים בעצמם בניקים שונים שמזבלים פה בשכל כדי לעשות רושם שיש איזה מציאות חליפית שמתאימה לשטויותש נכתבות כאן אני רואה שבינתיים כל האיכות נעלמה מכאן לגמרי ונשאר 2 טרולים במיליון ניקים שכותבים תכל'ס בדיוק אותו דבר כל היום וכם היום . הטיעונים שהעתקת כאן כל כך תלושיםמהמציאות שמפחיד לחשוב שיש עוד אידיוטים בורים שמאמינים בהם. לאלירז יש כישרון ועומק וייחודיות ואינטליגנציה וסופר כריזמה להציע רק לאנשים שגדולים מספיק בשביל להכיל את כל אלה, בטוח לא לחבורת א]סים נוסח סער ואיילה. אלירז מסמל את כל הערכים שעם ישראל היה צמא להם, לעומת סער ואיילה שסימלו את התפרקות עולם הערכים המוחלט אל מולר ריקנות ונפיחות עצמית , שיטחיות ורדידות מחשבתית וחוסר מודעות עצמית מוחלט. אפס ערכים במעטה פטריוטיות מעושה ועלובה שיכולה לעבוד רק על בורים וטיפשים . אכן, איילה וסער הם שפל תרבותי ישראלי שלא היה כדוגמתו, אנשים שכל תרבותם היא מי נכנס ליותר מועדונים וכמה כסף יש להם , אנשים שהבועה הפנימית שלהם כל כך ריקה ומעוררת רחמים שכל הנוצץ בחוץ הופך לאפר ועפר ברגע שהם פותחים את הפה שלהם. אלה אנשים שבאים המכלום הכי גדול : כלם ערכי, כלום שכולו דמגוגיה וחשיבות עצמית עפ יכולת ניתוח אפסית לחלוטין הןם בקריאת אנשים והן בקריאת עצמם. מי שתומך בכל אלה ונעלמת מעיניו הגדולה והעומק של אליו ואלירז הוא אדם אומלל ומסכן בדיוק כמו מי שהוא מעריץ וזה שיש לו עשרות ניקים בתפוז לא ישנו את פני המציאות שגילתה לנו שעם ישראל עדיין הצליח לבחור במה שנכון וטוב.
 

lolibror

New member
אני מקווה שלא התכוונת אלי... אני אוהדת אלירז

פשוט הזכרתי לפינג פונג פינג כמה מהדברים ש*הוא* כתב על אלירז. חוץ מזה כל מה שכתבת -
 
ברור שלא../images/Emo24.gif../images/Emo24.gif../images/Emo24.gif

את ו"מת על אלירז" הם שני האנשים שיהחידים שמייצגים עם שלם מאחוריכם בעוד עלובי הנפש בעלי מליון הניקים מייתגים את המיעוט השדוף והאומלל שכמו בכל העולם- עושה הכי הרבה רעש ועושה הכל בשביל שיאמינו שיש לו כח כלשהו בלי לראות כמה עלוב ומטופש הוא יוצא.
 

lolibror

New member
../images/Emo24.gif../images/Emo24.gif../images/Emo24.gif../images/Emo24.gif../images/Emo24.gif

 
למעלה