התכנית החדשה של אלירז

כן,,,,ובאמת השיחות היו מאוד אינטלקטואליות

ברמות,,,,,,, בחייאת, רוב השיחות היו על סער ואיילה, רוב השיחות היו על שטויות, כן ישכבו כפיות לא ישכבו כפיות, נו באמת אלירז תפס לו שם את אלין ואיתה יכל לעשות כל מה שרצה.
 

laVita

New member
תוכנית ראשונה..ואגב בשביל תוכנית ראשונה זה

היה מרגש...
 
אם היה 'ערוץ אלירז' בתשלום זה היה הגיוני

ציטוט מתוכן ההודעה:"לדעתי זאת צריכה להיות תכנית נטו שלו בלי הפרעות זרות. רק הוא והמעריצים" ובהמשך: "זה מה שאנחנו אוהבים וזה מה שאנחנו רוצים לראות. קשר בלתי אמצעי..אנחנו והוא." ערוץ 24 ניסגר למעריצי אלירז בלבד? היתה תוכנית חמודה מאוד, הוא היה לחוץ קצת וקרן פלס עזרה לו מאוד והיתה מתוקה. היתה מוזיקה סבבה. היתה תוכנית יפה מאוד. הדבר היחיד שהייתי מצמצמת אלה הפרסומות אבל זו כמובן משאלה מופרכת
 
דיבוק זה לא מילה, מיוסרת הבחורה!

ואת יודעת מה לויטה???שום מסווה ושום נעליים אלירז, אלין, איילה, או סער, מעניינים לי את הת....!!!אני לא צריכה להיות בשום מסווה, לא רואה אותם או אותך ממטר, יסתומה!
 
דיברתי על התכנית ולא על הערוץ.

לא ברור למה הסקת שהערוץ צריך להיסגר עבור אלירז. מה הקשר? זאת התכנית שלו ואך ורק שלו. זה מה שהקהל ביקש וזה מה שנותנים לו. זה נחמד שהוא מארח אמנים אבל אין צורך שהם יענו במקומו למאזינים מרגשים כמו המאזינה אתמול. את/אתה באמת חושב שלסיפור שהמאזינה סיפרה אתמול - קרן פלס הייתה צריכה להשתלט ולהגיב? אני דווקא מאוד רציתי לשמוע את התגובה של אלירז לזה, אבל קרן לא נתנה לו הזדמנות וחבל. ושוב, התייחסתי לתכנית שלו ולא לערוץ בכללותו, אז ההערה שלך הייתה ממש לא במקום.
 
אני מסכימה שמה שמושך צופים לתוכנית זה אלירז

לדעתי קרן ניסתה לעזור לו, אני יכולה להבין שגם הפריעה. הוא עצמו אמר שהזמן לכל צופה שעולה לשידור קצר ובין פרסומות לקליפים כמעט שאין לו זמן להעמיק בתשובות. אני מסכימה איתך שפורמט התוכנית במתכונת הזו לא מוצלח כלכך. היה באמת עדיף לתת לו תוכנית במתכונת של שיחות עם מאזינים (או צופים) בלי כל ההפרעות - זה היה גם יותר מעניין בעיני. אני מתנצלת אם נפגעת מתגובתי - לא היתה כל כוונה כזו
בשורה התחתונה אנחנו מסכימות שהיתה עדיפה תוכנית רק של אלירז שמדבר עם צופים.
 

A r e t h a

New member
אחלה תוכנית, רק לא הבנתי למה יש להם אוזניות??

למה אוזניות? הם לא ברדיו? מה הם חושבים שהצופים אדיוטים? דברים כאלו יכולים להטריף אותי! בכל אופן אלירז מקסים, מתוק והנאה צרופה לראות אותו מנחה תוכנית, קרן פלס הייתה אכולת קנאה מהמחמאות שאלירז קיבל, גם זו הייתה הנאה לראות! Go Eliraz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kapara on you
 

laVita

New member
זה חמוד בעיני האוזניות..משרה אווירה אינטימית

באולפן...
 
אמרו שאולי תשודר ברדיו, אם מישהו יודע אחרת

בבקשה תעדכנו ואם זה משודר אז באיזה תדר?
 
יהיה יותר רייטינג,הרבה אנשים לא ידעו שהתחיל

התוכנית היא שיחת היום, יש אנשים שלא ידעו שהתחיל כבר ומהיום יתחילו לצפות. באופן אישי מאוד נהניתי. אלירז התרגש והיה חמוד מאוד. למרות ההתרגשות הוא צלח את זה יפה ביותר. אין מה לעשות - יש לו אנרגיות נהדרות. נעים מאוד לראות ולשמוע אותו. אני דווקא חושבת שקרן הייתה טובה. היא פירגנה לו מאוד והייתה חמודה. נכון שקצת השתלטה על השיחה, אבל גם היא התרגשה ולא מורגלת בפורמט הזה. גם השיר שלה מדהים ובמיוחד הקליפ, מומלץ מאוד "כל היתר חולף" מרגש ביותר.
 
ברגע שמתחיל שיר במזרחית כולם מזפזפים החוצה

אז אין ממש סיכוי לרייטינג. בכלל הפורמט עם שירים משובצים - אפילו אם הם יפים - לא מתאים מספיק לרתק למסך, הוא מתאים לרדיו. אלירז היה מצוין, הוא איש שיחה נהדר, כמו שכבר ידענו. פחות גיפופים זה בהחלט רצוי, הוא מנשק כל כך הרבה בשבוע האחרון ונותן כל כך הרבה כיפים ומרגיש שהוא כל כך צריך להודות כל הזמן, שזה כבר רפלקס מותנה אצלו. בבית האח הגדול זה לא היה ככה, ואני מניחה שהוא יירד מזה במהירות. אישית אשמח גם לפחות "כפרה" ו"נשמה" כי אף פעם לא סבלתי את צורת ההתבטאות הזאת, אם כי מפיו זה אפילו די חינני. בכל זאת, זה מוריד את הדיבור וכדאי שיפסיק עם זה.
 
מזפזפים וחוזרים, כי היה גיא פינס עם אלירז חחח

אני דווקא אוהבת מוסיקה מכל הסגנונות, גם מזרחי. יש זמרים ספציפיים שאני לא סובלת, כמו קובי פרץ, למשל. הבחירות אתמול היו די יפות. וחלק מהן בכלל מאזינות ביקשו. ובאמת אתמול מההתחלה בגיא פינס אמרו שיהיה אייטם עם אלירז. בסוף זה היה סתם על האירוח שלו בתוכנית הספורט, עם זהבי והקוף גסי הרוח. היום אין לאלירז תחרות.
 

Shame in you

New member
דווקא אתמול הרוב לא היה מזרחי, לא?

וזה בכל מקרה בקשות של מאזינים
 

s7m42

New member
הייתה לה איזושהי ציניות שהתעלמתי ממנה

ורק אחרי שקראתי את הביקורת נזכרתי בה
 
למעלה