התכנית החדשה של אלירז

התכנית החדשה של אלירז

הייתה אחלה תכנית, התכנית הזאת תפורה עליו וגאון מי שהשכיל להבין את זה כל כך מהר ותפר לו תכנית שבדיוק מתאימה למידות שלו. ההערה היחידה לדעתי היא רק הזמן הקצר שדחקו בן לזרז את המאזינים למהר לדבר וחבל. קרן פלס הייתה סבבה רוב הזמן, אבל לא אהבתי את זה שכמה פעמים היא החליטה לענות במקומו, במיוחד כשהאשה שהתקשרה כ"כ ריגשה אותו שאמרה שעזר לה לצאת מהדיכאון. במקום לתת לו את האפשרות להגיב - (מה שהוא בטח היה עושה בצורה מרגשת, כי ראו עליו שהתרגש), קרן השתלטה ודחקה בה. לדעתי דווקא אין מקום לכל האמנים האלה שרוצים להציג שירים חדשים על גב התכנית שלו - לדעתי זאת צריכה להיות תכנית נטו שלו בלי הפרעות זרות. רק הוא והמעריצים. זה מה שאנחנו אוהבים וזה מה שאנחנו רוצים לראות. קשר בלתי אמצעי..אנחנו והוא.
 

laVita

New member
ממש גאון. תוכנית אינטימית תפורה למידותיו

שאפו למפיקים ולאלה שאוחזים לאלירז את היד. תודה
 

laVita

New member
אגב אני חושבת שיש מקום לאמנים. היה מגניב

היה מגניב לראות את קרן וזה נתן לו להפתח יותר... ולמה לא לקדם את עצמם? זה ערוץ המוזיקה... קרן הייתה מדהימה והוא היה מקסים איתה.. יש מקום לעוד אמנים.. ובעזרת השם התוכנית תמשך לתקופה יותר ארוכה. תודה שוב להפקה.
 
קרן פלס לדעתי ממש מקסימה!! אני מת עליה!!!

לא במקרה נפגשו שני אנשים שאני כ"כ אוהב אותם..... אבל למרות הכל, את כל אחד אני אוהב בסגנונו...
 

מיק101

New member
היה מקסים אמיתי - אלירז שאנחנו מכירים ואוהבים

זו היתה תכנית פיילוט ויחסית, עברה יפה במיוחד כשמדובר באדם שעד היום לא היה לו שום קשר לתקשורת/הנחיית תכנית... לדעתי, צריך יותר זמן לתכנית כזו כשאנשים מתקשרים ורוצים לדבר... פלוס אמן אורח פלוס מוזיקה.... אלירז, כהרגלו, אוטנטי לחלוטין והיה כיף... אני נהניתי והתרגשתי, בשבילו ובשבילי...
 
צודק.

התכנית צריכה יותר זמן משעה. במיוחד אם רוצים שאלירז גם יגיש שירים גם ידבר עם מעריצים וגם יארח זמרים. אולי עם הזמן השעה תיהפך לשעתיים.
 

s7m42

New member
../images/Emo45.gif התוכנית בדיוק בשבילו ../images/Emo13.gif

גם לדעתי היה צריך להאריך קצת את השיחות ולהוריד מהזמן של השירים או השיחה עם קרן... קרן קצת עזרה לו להיפתח ולהרגיש בנוח, אבל לדעתי היה אפשר להביא אותה לפחות זמן
 
להוריד מהזמן של השירים?../images/Emo2.gifמה אנחנו

בתוכנית רדיו של ג'וג'ו אבוטבול???מזכירה ערוץ 24 הוא ערוץ מוזיקה, חבל שמכניסים עכשיו כל כך הרבה מלל לערוץ, הפך למשעמם!!!
 

s7m42

New member
מזכירה אנחנו בפורום האח הגדול

לא בפורום טרולים על שלל צורותיהם
 

JasPoint

New member
דווקא קרן עזרה לו לצאת קצת מהלחץ

והיא הייתה ממש מקסימה. "ההידחפויות" שלה היו חמודות ביותר. בקשר לתוכנית לא היה לו יותר מידי מקום להיות אלירז שאנחנו מכירים, אבל בכל זאת עבר נחמד אחרי שהוא השתחרר קצת והשירים גם היו טובים. אגב היום בגיא פינס היה אייטם עוין משהו על אלירז, אחרי כ"כ הרבה אייטמים מפרגנים. ככה זה שפתאום אלירז באותה שעת שידור מול גיא פינס... ותודה לממיר המקליט שאיפשר לי לראות את שתי התוכניות.
 
נכון מאוד - קרן פלס עזרה לו והיתה מקסימה

גם ההתערבות שלה בשיחות שלו עזרה לתוכנית לזרום והיתה חמודה וחיובית
 

מייליי

New member
קרן פלס הרגיזה אותי ........

ההערות המיותרות , העובדה שקטעה את דבריו והשתלטה . לא לעניין . רוצה לשיר ? תשירי בכייף אך תפני את הבמה ותתקדמי
חמודה ....
 
מנחם בן מרגיז, אורנה דץ מרגיזה, עכשיו קרן

פלס?????תגידי מיילי את אמיתית???מעכשיו עם זה צריך להתמודד אדון אלירז, לא רוצה להתמודד סבבה שייקח את הכסף וברח לחו"ל, בחייאת ראבק "קרן פלס" מרגיזה עאלק!
 

מייליי

New member
בפעם האחרונה שבדקתי , מיששתי ועברתי על כולי

כן אמיתית , אף איבר לא מפלסטיק
חוצמיזה מתי אמרתי שאורנה דץ מרגיזה ? אה נכון אמרתי וגם משה דצ והכיבשה שושנה .... וזהבי עצבני .... ועוד ועוד... מה תעשי לי ???
 

lotaria

Well-known member
הבעיה היחידה בתכנית היא קוצר הזמן.אנחנו

זוכרים באח הגדול את השיחות הארוכות שלו עם גואל ואלין ואחרים. הוא לאט לאט בונה את הנושא.מקלף קליפה אחרי קליפה ואז היינו שומעים את הפנינים האמיתיות בשיחה איתו. בתכנית הזו השיחות קצרות. אין עומק. זה לא מתאים לאלירז.חבל.ודבר שני.שעה לא מספיק. בין השירים והפרסומות ושיחה עם אורח הלכה השעה.שיחות עם אנשים זה תפור בדיוק על אלירז אבל לתת לו את הזמן.
 
למעלה