מחר זה קורה!

i c u 2

New member
ארז אתה מלך ../images/Emo47.gif

ארז, הבית משעמם בלעדיך, היה צחוקים רצח כשהיית שם, כל הפרצופים, שיחות מצלמה, שותפים סמוים וכו'. מצד אחד טוב שיצאת עכשיו כי קיבלת במה לא קטנה {ראיון, יציאה מכובדת וכו'} ומצד שני חבל שאתה לא בחמישיה - גועל חופר במוח. מי יתקן שם ת'אנשים בימים הקרובים?
 

devar

New member
לארז

ארז, אני קיוויותי וניסיתי לעשות הכל בשביל שתזכה. אתה בן אדם מדהים, התחברתי אליך מאוד. למדתי ממך המון. אני לא רוצה לפרט אבל גם לי יש קשיים ואני כל הזמן חושב עליך ועל איך אתה מתמודד עם הקשיים שלך וזה נותן לי המון כוח. אני ממש גאה בך ואני חושב שבלי שום ספק, הגיע לך לזכות באח. אני מאחל לך שתצליח בכל מה שתעשה, ואני בטוח בזה - אתה עושה הכל מהנשמה. אל תתייחס לדברים הפוגעים שיש באינטרנט, האנשים הבאמת שווים יודעים מה אתה שווה.
 
אני מקווה שאלירז לא יזכה

אם הוא בחר להעיף אותך ולא את פותנה-אז שפותנה תזכה ולא אף אחד מהאחרים.
 

afik111

New member
שאלה לארז בנוגע ללקות השמיעה

שלום ארז, השאלה שלי היא לגבי לקות השמיעה שלך: הבנתי שאתה מגדיר עצמך ככבד שמיעה ולא כחרש. אם כך, מדוע אינך מרכיב מכשירי שמיעה?
 
שלום לארז באנרגיות חיוביות:)

קודם כל מה נשמע? דבר שני רצתי להגיד לך שממש יפה אייך הצלחת להשתלב לאנשים בבית , ולהיות חלק ממהם . רואים שאתה רגיש ובן אדם טוב קצת קוקוליקו אבל זה בסדר, זה משהשאיר אותך האמת להיות גם משוגע וככה אהובו והתחברו כי היה מצחיק:) רצתי לגעת קודם מה חושב על דיירי הבית? אייך התיחחסו עלייך שם? למה לא התחברת לגואל ולאין מה הפריע לך? רצתי גם שאול מרו באירוח של אסי וארז שהיית על כדורים מה זה כדורי שינה או אחרים(לא חייב לענות יודעת שאישי) ובנימה זאת רצתי לומר ממש בהלם שאתה לא בגמר חשבתי שאחרי הלכו כי לך יותר מגיע היית דמות ממש מרכזית שם . בהצלחה במיצאות .
 

orenkn1

New member
לארז הסוציומט חסר האינטואיציות ../images/Emo163.gif

כמה שאלות: 1. האם לדעתך הייתי מגיע למקום השישי אם לא היית חרש? 2. האם אתה מודע להתנהגות הביזארית שלך? 3. האם אתה חושב שחירשות חלקית מצדיקה התנהגות סוציומטית כמו שהראית בבית? 4. מה התוכניות שלך לעתיד?
 

X raz X

New member
../images/Emo47.gifלארז התותח !!! שאלה קטנה ../images/Emo13.gif../images/Emo47.gif

קודם כל, היית מדהים באח הגדול היית דמות מאוד בולטת מצחיקה ותמיד עם אנרגיות חיוביות !!!
)אתה בן אדם מדהים זה מאוד היה מפתיע שאתה עזבת את הבית ולא גואל שאלה: 1.אחרי ששסער אמר עוד בתחילת התוכנית שיש לו בעיה לראות אותך בגלל שאתה חירש וקשה לו לראות את זה,ואתה בחדר האח הגדול מאוד נעלבת וגם אמרת שיסתכל על עצמו קודם. היום שהיית בערוץ הילדים אמרת שהוא אחד מהאנשים שמגיע לו לזכות ... אחרי כל מה שהוא אמר עליך מדוע פתאום שינית את דעתך כלפיו ?
תודה ושיהיה לך המון המון בהצלחה!
 

razop90

New member
../images/Emo243.gif../images/Emo239.gif../images/Emo240.gifשלום ארז!

אהבתי נורא לראות אותך באח הגדול, ומאוד התאכזבתי שגואל נשאר במקומך...כי לא ממש מגיע לו להיות בגמר[לא ממש?!! בכלל לא מגיע לו!!!] בכל מקרה, ראית את החיקוי שלך בארץ נהדרת? ואם כן, אז מה דעתך? תודה מראש! רז.
 

ruthi26

New member
ארז היקר../images/Emo140.gif

|ארז היקר
לא ראיתי מההתחלה את תכנית "האח הגדול", אך מהרגע שהתחלתי לצפות, הפכת להיות הפייבוריט שלי.. אני מאמינה גדולה כמוך באנרגיות חיוביות, ואין לי ספק שאילולא היו לך אנרגיות חיוביות, ואמונה בקוסמוס, לא היית שורד במקום כמו "האח הגדול" ולו יום אחד.. אני מצטערת מאוד שפרשת, וכמובן בלית ברירה. אך לדעתי את הניצחון שלך ניצחת, והוכחת לכולם שגם אם אתה חריג, אתה יכול לחיות עם אנשים אחרים ובחברה רגילה. יישר=כח, ואשמח מאוד לשמוע שאתה תורם ומסייע עם האנרגיות הנפלאות שיש לך, בעולם הדומם וגם בעולם השומעים, על מנת שיבינו שאדם שלא שומע אינו אדם "מפגר" (מקווה שלא ימחקו, מפני שזה מאוד חשוב). הוא אדם ככל האדם, רק שיש לו מגבלה של שמיעה... ולדעתי צריך להיות מסר מיוחד במיוחד ממך, כשאתה כל כך מוכר כעת. מאחלת לך את כל האושר שבעולם, שתמצא את עצמך בכל אשר תרצה ותגשים את כל משאלותיך לטובה
רותי
 

Purple Mushroom

New member
מקווה שלא פספסתי את האירוח.

לארז, לא ראיתי האח הגדול ( כביכול אין לי טלויזיה בבית). אבל קראתי עליך, וראיתי לאחרונה בפליקס את שידור וידיאו ההדחה. אתה נמנה עם אוכלוסיית ליקויי שמיעה ודיבור, שהיא גם אוכלוסיה מיוחדת עם צרכים מיוחדים. ישנה בישראל, קהילה מאוד מיוחדת וגדולה ( כ 100 אלף איש
), של פגועי נפש, מתמודדים, כל אחד מיוחד בדרכו שלו , ומהווה מיקרו קוסמוס של החברה הישראלית, והעולמית אפילו. האם אתה חושב שיש מקום בעונה הבאה של האח הגדול, לנציג גם מהאוכלוסיה הזאת, בעלת צרכים מיוחדים? (השאלה גם מופנת לקברניטי ערוץ 2, וחברת שידורי "קשת" ), וד"ש לבמאי רם נהרי,(להתראות מחר במועדון) והחברה שם למעלה ב"קשת" . אלון ארד , מרכז תל-אביב
=] ...
 

זהבית51

New member
ארז . אהבתי לראות אותך. אבל היו רגעים שפגעת

בעצמיך בלי להרגיש אפילו. החיבור שלך לסער ואיילה לא היה בזמן, ולא היה נכון. סער ואיילה לא היו חלק מהבית . הם הסתגרו לבד בחדר אחד ושכחו שבבית , ובמשחק מסוג כזה צריך לישון עם כולם , להיות עם כולם...... איכזבת אותי ארזץץ
 

האומן 10

New member
ארז דרזנר שלום רב. לא שאלה ..איחולים ותקווה.

ארז שלום ראשית קיוויתי כי אתה תנצח בגמר כי לך באמת הכי מגיע הכסף. אבל במחשבה שניה בכל זאת יצאת המנצח של התכנית. כי עכשיו הבמה שלך לבד בעוד שבשבוע הבא המנצח יצא עם כל הארבעה. . לך אני מאחל לעשות יותר ממליון בהכנסות כי לליקויי שמיעה יש פחות הצעות עבודה ויותר הפליה במדינה. ואתה הוכחת כי המגבלה היא שלנו לא שלך. הלוואי ותצליח בכל מה שתעשה. חברים יש רק בהסתדרות רק שתדע מכל העלוקות שהולכים ליפול עליך.
 

לי818

New member
לארז היקר - תודה רבה על -

על כל מה שלימדת אותנו - על התמודדות מדהימה עם קשיים, על אומץ, על התמדה, ובכלל באופן כללי תודה שהראת לנו איזה אדם מוכשר, כובש, אופטימי, חיובי ורגיש אתה. אתה כוכב אמיתי. ואני חייבת לציין שהקשר שלך עם אלירז היה מקסים בעיני, משני הצדדים. אלירז באמת אוהב אותך ואני שמחה שגם אתה אוהב אותו ומאחל לו טובות. המון הצלחה בכל אשר תפנה - אני בטוחה שתהיה לך הצלחה רבה. תמשיך ללכת בדרכך המקסימה והפוזיטיבית, ולשמש דוגמה מדהימה ללקויי שמיעה אחרים (וגם לאנשים בעלי קשיים אחרים) - ולהראות לכולם שהשמיים הם הגבול. אוהבים אותך.
 

חיוש20

New member
ארז!

האם אתה מצטער שהיית בצד של סער?ועל זה שהעמדת את אלירז להדחה
 
למעלה