מחר זה קורה!

ניצנץ63

Well-known member
קוראים לך ארז? מן הסתם לא, אז אל תסתום לי את

הפה, למרות שזה אופייני למעריצי סער וחבורתו לסתום פיות לאנשים...
 
כל הכבוד לך ארז, היית מתמודד ראוי ביותר!!

אני חושב שאנשים היו שאננים מדי כי גואל היה מאד לא אהוד על הצופים וכולם היו בטוחים שאתה תישאר והוא יודח. אתה מדבר מאד ברור וקורא שפתיים היטב, ממש כל הכבוד. התפלאתי לשמוע אותך מדבר אפילו אנגלית. מדוע לא דיברת בשפת הסימנים בשיחות הבוקר שלך? אני שמעתי אותן, אבל חשבתי שגם לחרשים מגיע. האם לדעתך ההפקה התחשבה בחרשות שלך? האם לדעתך היו צריכים לצרף מתרגמת לשפת הסימנים בתחתית המסך בזמן השידור? אם כן, האם הצעתם להם את זה? עלה והצלח!
 
ארז דה דרזנר אתה מקסים בעיני ויש גם שאלה

כאחד שהעמיד את גו-אל בעיקביות להדחה, איך הצלחת לקלוט מי זה גואל כלכך מוקדם ולפני כולם? אהבתי מאוד לצפות בך והיית מרגש
ו-
 

רקלוש

New member
קודם כל נתחיל בזה שהלוואי והרבה גברים בישראל

היו מתלבשים כמוך.. מאד אהבתי את המלתחה המהממת שלך ו את הסטיילינג ואת טוב הטעם שלך והדימיון הרב שלך...אתה מתלבש כל כך אירופאי עם קלאס.. כל הכבוד!!! 2. תודה לך על ה-show הנפלא שנתת לנו ארז היית מקבים רגיש מצחיק אני רציתי אותך במקום השני ומאד התאכזבתי והתעצבתי שהודחת דקה לפני הגמר כי לך היה מגיע יותר מאשר לסער. 3. אני מאחלת לך הצלחה בעולם האמיתי ואני בטוחה שאתה תקבל הרבה קמפיניים כי מגיע לך. ושוב תודה ארז אתה מקסים הרגישות שלך שבתה אותי.
 

רקלוש

New member
../images/Emo41.gif תדע לך שאלירז מאד אהב אותך והיה איתך

אמיתי לאורך כל הדרך ושאהב אותך באמת!!!
 
ארז ברצוני לדעת למה אתה חושב שמגיע לסער......

ארז ברצוני לדעת למה אתה חושב שמגיע לסער לזכות יותר מאשר למתמודדים האחרים? וגם להגיד לך שאני, בתור אחד עם מגבלה , מעריץ אותך, הפכת למודל לחיקוי ואתה הזוכה האמיתי
 

dream82

New member
גם אני רוצה לדעת את זה

שאלתי כאן לא פעם, למה מגיע לסער המיליון? ולמה בכלל מגיע לו להיות בגמר?
 

balbala5

New member
ארז שאלה...

האם כבר סיפרו לך שסער ותומר ניצלו את החרשות שלך באופן ציני ושתלו אצלך מידע מוטעה על מה שבאמת קורה בבית??? ואם כן מה דעתך עכשיו על שניהם ???
 
לארז היקר והנכבד שאלה לי אליך

ראשית רוצה להביע את רגשותי וגם את הכזבתי שלא נשארת לגמר כי אתה ראוי היית להשאר אך כאישה מאמינה שהכל זה מלמעלה וכמו שאתה אומר "ויהיי מה" אני מאמינה שהכל זה לטובה אני אישית היית רוצה לשאול אותך או יותר נכון לקבל טיפים ממך 1- איך זה שהשפה שלך כה עשירה ומעודנת למרות המגבלה(הרי מעולם לא שמעת) ובנוסף אתה גם שר לפי הקצף איך אתה עושה זאת? 2- למי התחברת הכי הרבה(בלי קשר למחנות) מהדיירים בבית ומי אכזב אותך גם כשלא חשפת זאת תודה לתשובתיך ורצה לאמר לך שאהבתי והערצתי אותך ובטוחה שתגיע עוד רחוק מהאח הגדול
 

avishag8

New member
שלום ארז ../images/Emo47.gif

כאב לי מאוד שהודחת
,הייתי בטוחה שתגיע לגמר ושתזכה. אתה אדם מיוחד במינו,שנתן הרבה צבע ועניין לעונה ..כאב לי למחרת לצפות בערוץ ולא לראות אותך ,מכין את ארוחת הבוקר המפורסמת..שאהיה לך בהצלחה ואני בטוחה שעוד נשמע מימך
כל הכבוד ארז
 
ארז אתה ../images/Emo47.gif

מבחינתי אתה הזוכה האמיתי של התוכנית
הודחת בשגגה. שיהיה לך ים של אהבה והצלחה
 

aviril

New member
ארז, אלין אמרה שהיא שמחה שלפחות לקראת הסוף ..

יצא לכם לדבר...היית נחמד ומשעשע ,עברת תהליך עצום.. בתחילת התקופה חשבתי שאתה רובוט אוטיסט (כך גם העדת על עצמך) בעיקר בגלל שלא הבנת עד כמה אלין היא מיוחדת ורגישה (ולא צבועה ואינטרסנטית כמו כמה מהדיירים האחרים) והעמדת אותה פעם אחר פעם להדחה. לקראת הסוף הצגת פנים מאד אנושיים והצטערתי על שהודחת ולא הגעת לגמר. חוץ מאלין שהיא נערה ממש יוצאת דופן במעלותיה, היית בשורה התחתונה הדייר המועדף עלי..
 

janik6

New member
למה אלין לא הדיחה אותו פעם אחרי פעם?

דווקא הוא ניסה להתקרב אליה אבל הטיפשה הזאת מכל בוקר טוב שלו קפצה כמו איזו פסיכית בטענה שכאילו הוא מזכיר את אבא שלה במקום להכיר אותו כאדם בפני עצמו כמו כל דייר אחר.
 

lolibror

New member
2 שאלות../images/Emo140.gif אחת רצינית ואחת מפולניה../images/Emo6.gif

וגם: הצטערתי שהודחת ביום שבת. קיוויתי שסער יודח כי אני חושבת שהגיע לך לפחות להיות בגמר ולהשתתף בחגיגות עם שאר הפיינליסטים. 2 שאלות: 1) מדוע בחרת שלא להשתמש במכשיר שמיעה? זה מעניין אותי כי אני מכירה חרשים נוספים, שכמוך, בוחרים לא להיעזר במכשיר ואף בוחרים לא לעבור ניתוח שתל. אני מוצאת שיש צדק בכך שהם אומרים שעל אנשים שומעים ללמוד שפת סימנים כפי שלקויי שמיעה למדו לקרוא שפתיים. מה עמדתך בנושא? 2) מה עם חתונההההה???? מיכל מקסימה! יפה, עדינה, אצילית. יאללה טבעת!
 
ארז אתה חייב לקרוא את זה

ששמעתי שהודחת רציתי לבכות! זה ברור שזה מכור חזרו הSMSים ולא התאים להם שתשאר כנראה כי זה ידוע שהיית זוכה במיליון מה דעתך על זה? חולה עלייך אחשלי! ואללהעישי
 
למעלה