מחר זה קורה!

מיק50

New member
ארז נשמה, אהבתי אותך היית מקסים

אתה היחיד בבית שקלטת את גואל הנחש בעל המסיכות אתה היחיד שהיית הכי אמיתי עם עצמך ועם כולם. אני לא מאמינה עדיין שאתה בחוץ ולא גואל המגעיל. שיהיה לך רק טוב וחיים מאושרים עם מיכל (היא מקסימה) וגם אני חיפאית גאה כמוך (גרה לא רחוק ממך) קבל חיבוק והכל באנרגיות חיוביות
 

ש י ק י XD

New member
ארז היקר! בבקשה בבקשה תיכנס!../images/Emo243.gif

ארז !אתה לא מאמין כמה שנהננו לראות אותך על המסך ! ולראות אותך כל בוקר עושה ספורט ומדבר אלינו, ואתה פשוט מלך ! אני הייתי בטוחה שאתה תזכה, מתחילת התוכנית חשבתי שאתה. אתה פשוט מלך - מ-ל-ך. והגיע לך לזכות! אבל עם כל מה שאני אומרת היו לך גם קצת טעויות, שגרמו אפילו לי כבר להתאכזב ממך , אתה לא הבנת מי היו באמת החברים שלך לאורך כל התוכנית ומי לא היו. ואני חושבת שזה אחד הדברים שבגללו יצאת מהבית. אבל חוצמזה, אתה פשוט מלך וזה לא שזכית לא אומר כלום , את המסר שרצית להעביר העברת לנו ואין עלייך :)
 
../images/Emo23.gif היי ארז! הייתי המומה כשהודחת

אף אחד לא ציפה לזה, היה ברור לכולם שגואל הנכלולי בעל חיוך הג'וקר (כמו שהגדרת את זה) עף. אהבתי לשמוע את שיחות הבוקר הנחמדות שלך, אבל הצטערת שאינך נפתח יותר ומספר לנו על רגשותיך ועל מחשבותיך על הדיירים האחרים. (אולי אינך יודע, אבל כולם דיברו שם על כולם כל הזמן בלי הפסק, וגואל יותר מכולם) אני מצרפת לך קליפ שהתחבב עלי במיוחד: אלירז מועך לארז את הפרצוף ביד דינוזאורית. הנה התמלול: אלירז מגיע ומתיישב: אוףףף, אני מיציתי את דינו לפי דעתי. ארז: זה בטח (לא ברור), זה מלחיץ את הראש שלך, חזק. אלירז: נאנח, די.... אין לי כוח. ארז: חם בפנים? אלירז: אתה רגיל, כמו כל יום. ארז: כן בטח. אלירז: (משהו שנשמע כמו "אתה טס") ארז: יורם. אלירז: חנון קוּפֶּה. (לובש שוב את הראש) ארז: כן. חנון. ארז בודק לאלירז את הבטן: מה זה, ספוג? אלירז: מממ. ארז: אתה נראה מצחיק. אלירז צוחק ופושט ידיים: מה אני אעשה? ארז רוכן אל אלירז: זה פשוט אתה באופי, אתה מצחיק, אתה בנאדם מצחיק, אתה לא יודע כמה אתה מצחיק אותנו, או שאתה באמת מודע לזה, אתה מאד מצחיק, זה יוצא ממך. (אלירז עושה תנועות בידיים) ארז: בערך? (אלירז מועך לארז את הפרצוף, מוחץ לו את האף, מעיף לו את המשקפיים, מורח לו את העיניים, וארז מתמכר למעיכות בחיוך אוהב.) (ארז מרכיב שוב את המשקפיים) זה נראה כמו המשקפיים של זאב רווח, עם השיבולות האלה? שמגדילות עיניים? -סוף- פה יש עוד הרבה סרטונים מתוך בית האח הגדול, וגם כאן, הכל באדיבות הניק "התמכרות".
 

Lady in red2

New member
היי ארז ../images/Emo13.gif

ממש הצטערתי שעזבת והגיע לך להגיע לגמר... הפייבוריטים שלי בתוכנית היו אתה ואלירז - תרמתם המון ובלעדיכם התוכנית הייתה נראית אחרת לגמרי. אז לפני השאלות רציתי להגיד שהיית נהדר... ריגשת אותנו לא מעט (למשל בארוחה עם החברה), הצחקת אותנו ובכלל הוספת המון צבע בבית. אתה מרגש, שחקן מצויין (כמו במשימה של השוטרים וגנבים), מקסים וחתיך.
אה, וגם רקדן מעולה
כמה שאלות: 1. מה דעתך על החיקוי שעשו לך בארץ נהדרת? 2. אלירז - נראה במהלך התוכנית שאתה אוהב אותו, לכן היה מפתיע שלפתע העמדת אותו להדחה. האם קרה משהו ספציפי באותו שבוע שגרם להעמדה להדחה הזאת? השיחה שלכם אחרי שהוא ידע, הייתה מאוד מרגשת ובאמת ראו עליך שאתה מתחרט על כך מכל הלב. הבכי שלך שבר אותי.
באותו נושא - האם אתה מצטער שהקרבה אליו לא הייתה גדולה יותר? פשוט אהבתי את הקשר ביניכם...
3. אלין - אותה שאלה לגביה - האם אתה מצטער שלא הייתה יותר קרבה ביניכם? השיחות האחרונות שלך איתה בבית היו מאוד מרגשות... הראת שהבנת שלא שפטת אותה נכון במהלך התוכנית (ואכן אלין היא חמודה אמיתית). 4. מה היה הכי כיף בבית? 5. לאחר החשיפה הזאת, האם היית רוצה להשאר בתחום הבידור? להשתתף בסדרות/סרטים? זהו... מקווה שעוד נשמע ממך בעתיד, ומאחלת לך כל טוב.
 

Lady in red2

New member
תיקון - ראיתי שענית למעלה על אלירז ואלין

כלומר על שאלות 2-3. לכן אשמח לקבל תשובות לשאר השאלות, ורק אציין שהתגעגעתי לראות אותך על המסך.
כבר במסיבת פורים בבית האח הגדול הרגשתי בחסרונך... אז שוב - אני מקווה שנראה עוד ממך בעתיד.
 

webguy

New member
סהר לפוטנה לא מחליף מצעים .. ../images/Emo13.gif

כמובן בגלל שהם של איילה ...
 
../images/Emo37.gifלארז המדהים../images/Emo23.gif../images/Emo27.gif

ארז אתה גדול!
אנחנו, הקהל בבית נסחפנו איתך עם כל בכי, עם כל צחוק, עם כל חיוך ועם כל מבט שלך, הזדהנו איתך ואהבנו אותך מאוד. אתה בחור חכם, מיוחד, רגיש ועם לב זהב. הוספת המון צבע לתוכנית, חבל לנו מאוד שלא הגעת לגמר, זו היתה ההדחה הכי מבאסת. ללא ספק, לך הגיע לזכות! חשוב לי שתדע שסער באמת אהב אותך מאוד! הוא תמיד אמר עליך מילים יפות ושיבח אותך. אל תתייחס לכל האמירות פה.. סער תמיד היה לצידך, הגן עליך ותמך בך לאורך כל הדרך וראה בך את הארז המדהים והרגיש שהרבה מהדיירים לא הצליחו לראות או להכיר. אני מקווה שתשארו חברים טובים גם לאחר התוכנית. בהצלחה בהמשך, אוהבת מאוד, ויהי מה!!
 
ארז, שאלה חשובה: קראנו בעיתון ש"האח הגדול"

אילץ אותך להצביע להדחת אלירז. קראנו שהתכוונת להדיח כהרגלך את גואל, אבל יורם זק לחץ עליך לספק נימוקים ועברתם כמה אנשים עד שלבסוף איכשהו הצלחת להקריץ תירוץ להדחת אלירז, שבכלל לא התכוונת אליו. למה לא אמרת לאלירז שזה מה שקרה? הרי אחד הכללים הכי בסיסיים הוא שאסור להפקה להתערב בבחירות של הדיירים. אבל אתה אמרת רק "יש לי בעיה, יש לי בעיה" ובכית, למה לא אמרת לו את האמת - שאילצו אותך!
 
אני לא מאמינה על הכתבה הזאת!!! עכשיו ברור למה

ארז הודח והעריכה של הפרקים האחרונים התעלמה ממנו לגמרי!! ארז אתה יכול להיות סמוך ובטוח עכשיו שאם לא היתה התערבות של ההפקה אתה היית זוכה. וואלה אישי.
 

קולית 1

New member
איך נטמעה בך ההרגשה שנוצר קשר

מיוחד בינך לבין סער? לא הבנת למה הוא בכלל מדבר איתך? האם אתה חושב שסער יזכור אותך שנייה אחת לאחר שיצאת מהבית? לא למדת להכיר את סער? חבל, לא הצלחת לעמוד על טיבם של הדיירים בבית, לכן דעותיך עליהם היו שגויות לחלוטין. אבל, מה שרואים מפה לא רואים משם. לפעמים צריך לצאת מהבועה ולהסתכל מלמעלה. אש, התמונה נראית הרבה יותר ברורה. תלמד!
 

רקלוש

New member
ארז תדע שאלירז אהב אותך ותמך בך לאורך כל הדרך

תסמס 22222222222222 עבורו כי רק לו מגיע לזכות ואתה מקסים!!!
 

דינה122

New member
אלירז תמך באר?שקר*

אתם יודעים שארז לקוי שמיעה אבל לא עיוור והוא ראה את הצעקות של אלירז [בטלויזיה] וההאשמות שלו שלא איכפת לארז מאף אחד אלא מעצמו! ראתם איך ארז היה מופתע כשראה את הצורה שאלירז דיבר את הוורידים הנפוחים ואת העיניים האדומות מזעם!אל תנסו לסבן את ארז !הוא לא טיפש ויש לו דיעה עצמאית!אולי אפשר לסבן את אלין.בספק!רק סער4-4-4-4-4-4-4-4-4-4-4-4-4-4-סער למקום ראשון!!!
 

רקלוש

New member
אלירז היה גבר והתנהג איתו באנושיות וחברות

בניגוד לסער ואילה שהתייחסו אליו כמוגבל...
 
אלירז לא העמיד את ארז להדחה לכל אורך התכנית

חוץ מהפעם האחרונה וגם אז הוא עשה זאת בלב כבד והסביר שפשוט שאר הדיירים קרובים אליו יותר והוא לא יכול להעמיד אותם. כל הדברים שאלירז אמר לארז נאמרו מתוך רצון בטובתו של ארז, כמו שארז עצמו הבין היטב. אם תעברי על 31 התוכניות תגלי שארז אמר לא פעם ולא פעמיים שהוא אוהב את אלירז, נראה לי שלא קל לסבן את ארז, כך שחבל על הזמן שלך דינה.
 

misspupik

New member
ההבדל הוא שאלירז אמר לארז הכל בפנים

גם על האגואיסטיות שבארז. בניגוד לסערס שרק ריכל עליו מאחורי הגב עם איילה, שרה וכל פלוץ אחר שם. סער אכן מקום ראשון - בתור לזונות והסמים בתיאלנד!
 
למעלה