מחר זה קורה!

דינה מסכימה איתך וממשיכה להפיץ-איילה לא טעתה

.זה לוקח זמן להכיר אנשים ולגבש דיעה ורגשות אליהם. הכל תהליך כפי שאתה יודע!ואיזה שקרים איילה מכרה לך על אלירז.אמרה שהוא שחקן ושטלתן!!! האם היא טעתה?הנה "חברו הטוב ביותר בבית אומר עליו את אותו הדבר רק במילים אחרות .גואל אמר שמפחיד לענות לו בגלל התגובות שלו! אז איילה לא טועה וברוב חוכמתה ראתה בדיוק מי הוא אלירז אפילו בלי להיות כל כך קרובה אליו[למעט תקופה קצרה].ואילו לחבריו לקח קצת יותר זמן ללמוד אותו!!!
 

פרצלה

New member
אני בטוחה שאיילה לא אמרה גביע מלוכלכת

את מספר ימים מועט בארץ?
 

abcd80

New member
היא אמרה את זה בוודאות !

זה היה אפילו מתורגם לכתוביות וזה שודר בערוץ 2 !! אני זוכרת את זה היטב כאילו זה היה אתמול .
 

tint1

New member
פרצלה בדרכה ניסתה להעיר לי על האיבריט-פרצלה..

אז כתבתי מלוכלכת וואווווווווווווו - סוף העולם!!.. יש גם דרכים לתקן! יום נעים:)
 

lichystar

New member
אלירז היחיד שאהב אותך יותר מכולם

אנחנו עדים שהוא אף פעם לא ליכלך עליך, לעומת הקבוצה של סער שבהתחלה צחקו עליך, אבל לקראת הסוף בגלל שסער ואיילה נשארו לבד הם התייחסו אליך יפה. אנחנו עדים לכל כי ראינו את ערוץ 20 בערך מהרגע שהתעוררתם עד שנרדמתם. וחבל שאתה לא ידעת להעריך את אלירז ומעריך את סער שהוא בלתי נסבל של 90% מהצופים, אם היית בצד של אלירז היית בגמר.
 

פרצלה

New member
אין לה אוהדים ולכן אני אגיד בשבילה

ארז,נכון,זה קרה,אבל אז אתה היית אחר,התנהגת כעבד כי יימלוך,בצורה סוציומטית לחלוטין וחסרת התחשבות בסביבה. אין לזה קשר לליקוי שלך,אני מניחה שלו היית שומע ומתנהג כמו שהיתנהגת,היא היתה לוחשת את אותה אמירה בדיוק. מאז עברו מיים בנהר,אתה השתנית והיא השתנתה. רכשת לך שם חברים,אל תתן לילדים שכותבים פה מתוך הערצה עיוורת לאלירז להרוס לך. תראה לבד את הפרקים ותעשה לבד את חשבון הנפש שלך. הרי גם אתה לא חף מאמירות לא נעימות כלפי דייירים אחרים. ואם רצית להות שווה בין שווים אז לטוב ולרע קיבלת את היחס הנכון!!
 

כרמית 180

New member
לארז החמוד והמקסים../images/Emo23.gif../images/Emo23.gif../images/Emo23.gif../images/Emo23.gif

רציתי להגיד לך שמאוד רציתי שתזכה וצר לי מאוד שהודחת אפילו ירדה לי דמעה בגלל שלא הגעת לגמר רציתי להגיד לך שהוספת המון צבע לתוכנית רק חבל שישנת הרבה כי שהיית ער הוספת המון פלפל לתוכנית... מקווה לראות אותך הרבה בטלוויזיה המון הצלחה כולל בזוגיות שלך עם מיכלי המקסימה לא פחות ממך והיפיפיה
בשבילי אתה הזוכה ויהי מה
 

כרמית 180

New member
לארז המקסים עוד משהו קטן../images/Emo142.gif../images/Emo142.gif../images/Emo142.gif

שראיתי אותך בוכה בגלל הנקיפות מצפון ששמת את השם של אלירז בהדחה מאוד כאב לי זה בסך הכל תוכנית ומשחק אמנם התאכזבתי שלא שמת את השם של גואל אבל אל תתייסר שאמרת את השם של אלירז אמרת את שמו מתמימות וזה בסך הכל משחק ותו לא... מה שגם שלא היה לך יותר מידי ברירה ואופציה... אגיד לך את האמת מאוד התאכזבתי שאלירז ככה הגיב לך זה לא הייה פאייר אבל כמו שאומרים אין לבכות על חלב שנשפך גואל יכל להיות בחוץ אם סער איילה ואתה הייתם אומרים את השם שלו וחבל.... אבל זה עבר ונגמר ועוברים הלאה....
 
ארז, למה לחרוט על העץ של האח הגדול?

ארז, השאלה הקודמת שלי נמחקה אז אני שואל שוב. האח הגדול טרח לגדל עץ בחצר אז למה לחרוט עליו ולהרוס אותו? מי הסתכל על החריטות חוץ ממך? למה זה תרם? מה היית אומר אם היה לך עץ בבית הפרטי שלך והייתי חורט עליו?.
 

rolli1

New member
אביב אתה הפלצן הראשי, איכס אפילו סער שמח

שהודחת
 

דניס 11

New member
אביב אלוהים איך חשבת

שלהפליץ בפריים טיים זה מגניב כנראה שיש לך מוח חולני כמו חבורת הזבל-חוץ מזה אם אני הייתי משתתף שעף ע"י הצופים שלישי או רביעי מתוך 16 הייתי קובר את עצמי בבית ולא יוצא ונדמה לי שאמרת שאתה היית כזה די קבור בבית.באמת בשבילך תוריד פרופיל אתה עושה צחוק מעצמך.השנאה שלך לאלירז נובעת מזה שהוא היחיד שהעמיד אותך על טיפשותך הרבה. אתה יכול לתקן את מה שאתה עשיתה בזה שתודה שאלירז הראוי ביותר לזכות בפרס.להודות בטעות זו לא חולשה ההיפך!!!
 
תמשיכו לחשוף את הרוע והציניות שמראה בדיוק מי

הם מעריצי אלירז ואת הפרצוף של המדינה שלנו. דרך אגב אביב עכשיו במסיבה הוא חוגג ושולח לכם פלוץ ודרישת שלום
 

AgAm S

New member
ארז אתה מלך!!! ../images/Emo23.gif

בלעדייך ובלי אלירז העונה הייתה מעפנה. איך בן אדם כזה מקסים, אמיתי, מצחיק ורגיש כמוך התחבר לבן אדם כזה אלים, שקרן, דוחה ואפס כמו סער?! למרות שמאכזב שאתה בעד סער ולא אלירז, אוהבים אותך ויהי מה!!!
 
למעלה