מחר זה קורה!

1rainbow

New member
ארז נשמה כואבים את ההדחה שלך

היית מועמד וודאי לגמר לא ברור לנו איך זה קרה ויותר מזה מי למען השם סימס לגואל...
 
ארז חבל שלא הקשבת לאלירז ועדנה היחידים

שבאמת איכפת היה להם ממך ולא החבורה שניצלה אותך בשביל קולך !! ארז יכולת להיכנס לחמישייה אם לא היית נותן במה ל"ערסים" התל אביביים שהדיחו אותך למעשה "זנות" ובזו לך כל הדרך !! מה זה "קוליקו" זה כינוי חיבה או כינוי מזלזל ????
 
ארז ../images/Emo92.gif תכיר את איילה וסער ../images/Emo202.gif

סער דוחף לאיילה טישו והיא יורקת עליו: http://www.youtube.com/watch?v=DB9eX2zHUHo סער בלבנון ודוחף לאיילה טישו והיא יורקת עליו: http://www.youtube.com/watch?v=vASlbJQCmzs ולמה איילה בכתה כשאלירז דיבר איתה זה: http://www.flix.co.il/tapuz/showVideo.asp?m=3550628 אולי כי סוף סוף מישהו דיבר איתה יפה ועם רגשות אמיתיים – לעומת מה שהיא התרגלה לאכול מסער.
 
../images/Emo47.gifארז היית מקסים ומיוחד

יש לי משהו להגיד באנרגיות חיוביות, אתה צריך לתמוך באלירז לניצחון כל העם אוהב אותו. רק לאלירז מכגיע המיליון ולא לסער. שיהיה לך כל טוב ובהצלחה.
 

lolibror

New member
סער ואיילה עשו ממנו הליצן הפרטי שלהם../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

 

זהר77

New member
סער ואיילה השתמשו בארז כמריונטה. הם בעצם

אויביו הגדולים ביותר. הם הרסו לארז את התוכנית.
 

lolibror

New member
היה נורא לראות את סער מלהיט את ארז שוב ושוב

רק כדי לגרום לו להתרוצץ ולצרוח בבית להנאתו הפרטית של סער ("אתה שר!!!! אתה ממש שר!!!!" במקום לקחת אותו הצידה ולהגיד לו שזה לא נראה טוב). החיבור עשה לארז רק רע. אלירז דיבר איתו בכנות כשווה אל שווה.
 

tint1

New member
ארז כשהיית ראש הבית בשעה הראשונה..

ניגשת לאיילה וביקשת ממנה:"איילה אפשר גביע עם מים, בבקשה" ואיילה נגעה לך בפנים ולא אהבת את זה.. איילה הסתובבה להביא לך מים וכשהיא עם הגב אליך (כדי שלא תשמע) היא אמרה לקבוצה שם :"תביאו לי גביע מלוכלת הוא רוצה מים" ועוד הוסיפה: "הוא אפילו לא אמר בבקשה" זה הוקרן בתוכנית בערוץ 2 כל עם ישראל ראה וגם אתה יכול לראות דרך האתר! (הראו גם הראו שאמרת לה בבקשה!!) זאת האיילה שמכרה לך שקרים על אלירז!
 

דינה122

New member
ארז גם אם זה היה*

מאז הרבה מים זרמו בירדן !ובדיוק זה הענין בבית האח הגדול ובחיים בכלל .זה לוקח זמן להכיר אנשים ולגבש דיעה ורגשות אליהם. הכל תהליך כפי שאתה יודע!ואיזה שקרים איילה מכרה לך על אלירז.אמרה שהוא שחקן ושטלתן!!! האם היא טעתה?הנה "חברו הטוב ביותר בבית אומר עליו את אותו הדבר רק במילים אחרות .גואל אמר שמפחיד לענות לו בגלל התגובות שלו! אז איילה לא טועה וברוב חוכמתה ראתה בדיוק מי הוא אלירז אפילו בלי להיות כל כך קרובה אליו[למעט תקופה קצרה].ואילו לחבריו לקח קצת יותר זמן ללמוד אותו!!!
 
למעלה