מחר זה קורה!

רותי167

Well-known member
כי פותנה לא תיתן לאף אחד כלום,היא רוצה

לקבל אהדה,הרי ראינו אותה שלושה וחצי חודשים.
 

reiter5

New member
היי ארז ../images/Emo41.gifאז קודם כל כל הכבוד !!!!!../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif

יש לי אליך כמה שאלות 1.איך לא זיהיתה מי חבריך שניצלו את חרשותך כדי לסובב אותך על האצבע הקטנה 2 איך נפלתה למלכודת הדבש שטמנו לך חבורת הרשע סער איילה שרה ותומר 3.איך לא שמתה לב מי באמת אוהב אותך מכל הלב 4.אני מאמינה שעכשיו בחוץ יאירו את עינייך להבין מי באמת רצה בטובתך לא ריכל ולא זיזל כמו שחשבתה במיוחד אלירז ובסוף גם אלין 5אני מאחלת לך את כל ההצלחה שבעולם ...וחבל שאתה יצאתה ולא חורשי המזימות והרשע גואל וסער
 
תגובה לרומנטיקן מדופלם

תשובות לשאלות 1)קודם כל המון תודות על פירגון לגביי הדיבור השוטף בזכות אימי היקרה שלקחה אותי לשיעורי דיבור מאז שהייתי ילד קטן 2)לגביי שהצלחתי לענות להם מפן צירוף מקרים נדיר ,אכן אני אמור לעמוד מולם כדי לקרוא שפתיים שלהם שזאת הדרך לאינטרקציה טובה 3)לגביי שהעמדתי את אלירז להדחה בשל טעות אי הבנה ,ומודה שעשיתי טעות לגביי שהעמדתי אותו להדחה
 
אתה הכוכב ארז../images/Emo41.gif "ויהי מה !!"

אינך צריך להצטער כלל, לאחר שתתארגן ותתאקלם, תבין יותר. ותראה כי אתה הוא הכוכב, שגרם והאיר להרבה אנשים להבין להכיר אדם נפלא כמוך, נותר לי לאחל לך, רוב אושר
 
|../images/Emo140.gifשלום ארז, שאלות ../images/Emo140.gif../images/Emo140.gif

כודם כול כך הצטערתי שהלך, הייתיה יותר ראוי מגואל וסער וכנראה נפלת בגלל המלחמה של המחנות. 1- מי אתה רוצה שיזכה בבית האח? 2- האם היית עושה משהו שונה בהתנהגות שלך? כי בהתחלה דיי היית בולט ולאחר מכן ישנת רוב שעות היום ולכן רבים שראו בך פייבוריט קצת התנתקו כי כול היול כמעט ישנת ולא הייתה פעילות שלך מלבד בבוקר. 3- מה אתה חושב על הדרך של אלירז בבית ועל ההתנהלות שלו? 4- עם מי היית רוצה להשאר בקשר, ועם מי אתה חושב שתשאר בפועל? 5- מה אתה חושבעל אלין? אני שמח שבסוף עשיתם את השיחה והבנת למה לא התקרבת וזה כי היו לה משקעים וזכרונות רעים מהעבר, וגם לך היה משהו דומה שהיטא מזכירה לך.. 6- מי אתה חושב שבפועל יזכה? תודה רבה לך ארז ובאמת שרציתי שתשאר ולא גואל, אבל רק בגלל מלחמת החנות כנראה הודחת.
 
לתשומת לב,

ארז סיפר שאלין מזכירה לו מישהו שהציק לו בילדותו. אבל לדעתי היא הרבה יותר דומה לבלונדינית מתוקה בת 20 אחרת שצמודה לארז מאז שהוא יצא וקוראים לה מיכל.
 
פילוני של אלירז

שלום באנרגיות חיוביות 1)ארצה שסער יזכה אך אם אלירז יזכה אשמח מאוד בשבילו 2)לגביי שאלתך אין תגובה 3)לגביי אלירז אני חושב על הדרך הנפלאה והכריזמטית שלו שפעל על פי תחושות לב 4)הנני רואה את עצמי בקשר עם סער איילה אלירז והליצן אביב סביון,גם תומר 5)אני חושב על אלין בחיובי על שהתפספסנו הרבה אחד לשני בשל גישה מוטעית שמעיד על אי הבנה וכמובן שהייתי קונפליקט ה"חריף" בשל שהזכרתי את הדמות אבא שלה 6)אלירז או סער לדעתי
 

laVita

New member
ארז אתה רוצה אנשים שילקקו לך. חבל

עכשיו שאנשים מכירים אותך הם יודעים שאסור להגיד לך את האמת בפרצוף כי אתה מרחיק את הבן אדם ונוטר לו טינה. אז אנשים ילקקו לך ולא יגידו לך תמיד את האמת. פספסת.
 

jampy10

New member
הודות למה שהושקע בנו בשמע הגענו לעצמאות

ארז שלום אני בגילך ובאותו מצב, גדלנו שנינו יחד עם לקויי שמיעה אחרים בשמע חיפה. בזכות ההשקעה הרבה בנו ע"י נחמה ורותי גדעוני ושאר הצוות הנפלא שתמכו בנו ללא ליאות ולא ויתרו לאף אחד מהחניכים על שיעורי הדיבור,ההגיה הנכונה, קריאת השפתיים ושיעורי העזר שבזכות כל אלה הגענו היום למה שהגענו. אני מאחלת לך הצלחה רבה בהמשך הדרך בכל מעשי ידיך.
 
בקשר לקטע באמבטיה עם אלירז-

מדוע היית צריך להתנצל בפניו?האם הרגשת נקיפות מצפון אחרי שהעמדת אותו להדחה? מדוע לא שמרת על אחדות המחנה של סער כפי שמחנה אלירז שומר על כל קבוצתו-(אלין,גואל,פותנה).
 

etushkaia

New member
סער מןדל של שקרן מניפולטיבי רע לב

מענין איך מעלים את ה סער העלוב הזה על סמך הראיון ושכחתם את כל ההתנהלות שלו 3 חודשים,,,, למשל בשיחת נפש עם ארז בריב עם איילהאמר סער אם איילה בחוץ תדבר איתי ככה היא לא תראה אותי 3 שבועות או לנצח אני כבר לא יכול איתה די,,,,ובעצם מה תרם הסער הזה כל הזמן לחבורה לבית היה במיטהאו בעצמו או עם איילה יום רבים ולא מדברים והנה הם אוכלים ואלירז משרת את סער מביא לו מלח במקום לשבת לאכול
 

w i n n e r r r

New member
בתור אוהד אלירז ואלין נהנהתי מאוד לראות אותך

אני מצטער להגיד לך אבל המגבלה שלך קצת הפריעה לך והאינטואציות שלך היו מאוד לא טובים מלבד זאת על גו-אל. אתה איש מאוד מיוחד וצבועוני מקווה שיהיה לך רק טוב מגיע לך ייצגת בכבוד את קהילת החירשים ולקויי השמיעה יש לך על מה להתגאות ותראה שוב את התוכנית מהתחלה אולי תבין את ההבדלים בין אלירז לסער ואם יש לך באמת אינטואציה טובה תראה איך כל חבריו של סער הלכו אחד אחרי השני וחבריו של אלירז נשארו לסוף...... ושאלה קטנה האם אחרי שיצאת השתנתה לך הדיעה לגבי מישהו מהבית ואם כן אז מי ואיך? תודה מראש.
 
אין בכל ספק שאם הוא היה מתחבר לחבורה השניה

הם היו דואגים לו לא פחות מאשר לגו-אל ולאלין וארז המתוקי היה היום בגמר. החבורה השניה סתם מילאה לו את הראש ובילבלה אותו ולבסוף גם חיזקה את סער בדרכים לא כשרות והפקירה אותו. כואב לי מאד שארז שהיה מאד ראוי לא נמצא בגמר ושבחר בסוסים המזוייפים והלא נכונים מתוך נאיביות ובילבול. חבל מאד שזה עלה לו במחיר של להגיע עד הבאר אך לא לשתות ממנה ארז יקיר תצליח מגיע לך!
 
../images/Emo13.gifאני דווקא חושבת שהאינטואיציות של ארז מאוד

חזקות וטובות, העניין הוא שאתם פשוט לא מסכימים איתן, ולפעמים לא מבינים ממה הן נובעות. תפיסת העולם שלו היא אמנותית, רגישה, אינדיבידואלית ומיוחדת. הוא נורא חכם, והחיבור עם סער היה משהו מאוד אישי שאנחנו לא יודעים עליו הכל. הרי האישיות של סער ברורה לארז, אמנם - היה חשוב לו להתחבר איתו כי סער לא הצליח להבין אותו ולראות את מי שהוא באמת. לדעתי ארז הצליח להפיק הרבה דברים מהחברות הזו, ודווקא אני לא מחבבת את סער בכלל ובהתחלה ממש שנאתי אותו בגלל היחס שלו לארז. לדעתי לא מגיע לאף אחד מאנשים שנשארו בבית לזכות בגמר. אם אביב היה נשאר הכל היה נראה אחרת, הייתם רואים לאיזה עומקים של רגש ואהבה ארז יכול להגיע עם בנאדם שיש לו לב נקי כמוהו.
 
אנרגיות חיוביות

אכן השתנתה דיעה לגביי הסיטואציה במפורש לא לגביי מישהו או מישהי,בשל שראיתי שספור דיירים הודחו מקבוצה של תומר ,למרות שסער משחק פינג פונג עם אלירז המצב עדיין במקומו המון המון תודות על פירגון מכל הלב ולגביי אינטואיציות לפעמים טועות אנשים טועים אנו אנושיים לא ? אך רואה בסער חבר כאמת אתה צריך להבין שסער אז בתהליך שיקום והתמודדות עם קשיים ופרח בהמשך התהליך.
 

w i n n e r r r

New member
הוא משחק פינג פונג מתוך אסטרטגיה

תמיד ראשי מחנות מגיעים לסוף ומתמודדים ראש בראש תמיד זה ככה בריאלטי סער לא טיפש הוא יודע שאלירז הכי חזק בבית והחליט ללכת איתו ראש בראש גם אחרי הסולחה הכול זה משחק. חבל לי מאוד עליך שתדע שכולם בלי יוצא מן הכלל מעריכים אותך גם אוהדי אלין מאחל לך רק הצלחה! ומקווה מאוד שסער אכן רואה בך כחבר אולי תצליח להפוך אותו לאדם יותר חיובי כי התהליך שאתה מדבר עליו הוא לדעתי לשם ההצגה בלבד ולא בא באמת עמוק מהלב...
 
למעלה