מחר זה קורה!

laVita

New member
הוא כותב כמו שהוא מדבר..ההודעה שלך לא לעיניין

והיא די מתנשאת. לארז שפה מאוד יפה וגבוהה. גם אם הוא משתמש במילים קבועות ובמנטרות הוא תמיד השתמש בשפה יפה וממש לא נמוכה.
 

תמי רוז

New member
לארז החביב

הצטערתי שעזבת את בית האח ולא סער, מאד רציתי לראותך בחמישיית הגמר. לדעתי אתה טועה ביותר לגבי סער, אדם אלים, לא נאמן, מבוגר עם התפתחות שכלית ורגשית של ילד בן 4. בכל מקרה אולי שכל הטררם יגמר תוכל לראות את סער האמיתי, אה ושכחתי גזען מאין כמוהו, בכל מקרה הצלח בדרכך, נהניתי מאד לראותך בתוכנית.
 
ארז היית ההימור של כולנו והז'טונים היו צריכים

להיות עלייך כסוס המנצח. התרגשתי ואהבתי אותך מאוד
אני בקרוב עובר לחיפה. האם תפתח את החנות שאתה מתכנן בחיפה? האם זה יהיה בכרמל? מקווה להתקל בך בחיפה והמון בהצלחה
 
ארז , אהבתי אותך וסימסתי לך הרבה

אהבתי לראות את התהליך שעברת רק בדבר אחד טעית בתהליך הזה האמנת יותר מדי לסער. אם היית שומע את כל מה שסער וכל החדר היו מדברים עליך וסער לא השתיק אותם. אני בטוחה שלא היית נשאר נאמן לסער. אתה יודע שאיילה נתנה לך לשתות בכוס מלוכלכת וסיפרה לכולם בשמחה שהיא עשתה את זה???? שרה הוציאה את השניצלים שלך והכינה לכולם באמצע הלילה כדי שלא יהיה לך וסער , סער צחק, לא אמר לה מילה אלא אכל מהם. סימסתי לך כי רציתי שתישאר. אבל תומך של סער פרץ לפייסבוק של אלירז (פייסבוק מיוחד לתוכנית שיש שם 117,000 חברים!) ושתל הודעה להצביע 10 (המספר שהיה לסער) כי יש מאבק צמוד בין אלירז וסער. הרבה מאוד תומכים של אלירז הצביעו 10 ובגלל זה אתה בחוץ. ארז, למרות כל מה שסער אמר לך על אלירז אלירז התייחס אליך תמיד כאל בן אדם. דיבר אליך כמו שהוא מדבר אל האחרים (לא כמו סער שמדבר אליך לאט כאילו אתה מפגר) אמר לך מה שהוא באמת חושב עד ההדחה האחרונה אלירז לא העמיד אותך להדחה. סער כן העמיד אותך להדחה. אין לי שאלות אליך אני רק רוצה לאחל לך בהצלחה בחיים ומכל הלב ...שבחיים האמיתיים תדע לעשות את הבחירות הנכונות. ותמיד באנרגיות חיוביות ויהי מה.
 

bamby18

New member
למה לסכסך? החברים של ארז איילה וסער חברי-אמת

אין בך טיפת הגינות חבל התחלת ופירגנת לארז ,וזה מעולה ,אך למה להשמיץ באותה הזדמנות את סער, ראיתי במו עיני איך נרקמה החברות בין ארז לסער והם היום יותר מתמיד חברים הכי טובים ,ארז נפתח בפני סער והיו לו איתו שיחות נפש ,עמוקות ,הם היו שם משענת אחד לשני ,וראינו שסער היחיד כאב עד מאוד כשארז הודח ,כזה הוא סער את מי שהוא אוהב הוא החבר הכי קרוב ואפילו הוא ואיילה כבר תכננו כשיצאו להמשיך את הקשר עם ארז וחברתו ,וראינו ביום ההדחה ,את אמא של סער איך היא ניגשה והתרגשה ואמרה לו בחום שהוא מקסים והיא רואה בו מהיום והלאה כבן בית ,אותי זה מאוד ריגש,,, אז אני מתקשה להבין למה את מצאת לך לנכון לכתוב דברי שקר נסיון עלוב לסכסך בין חברים ,אבל לא את ואף אדם לא יוכל לחבל בחברות כה עמוקה שנרקמה אט אט והפכה לחברות נפש ,שתלך ותתעצם בחיים האמיתיים... כמוני כמוך כאבתי את הדחתו של ארז ,הוא איש מדהים מיוחד וססגוני אין ספק שהוא היה ראוי להגיע לגמר , ארז היה הפייבוריט להגיע לגמר ולזכות בבכורה ארז כנגד כל הסיכויים הוכיח קבל עם ועדה חרף מוגבלותו שאין דבר העומד בפני הרצון,,וארז לא וויתר ולא עשה לעצמו הנחות, ארז הוא פורץ הדרך לכל קהילת החרשים ,דוגמא ומופת , וחבל כל כך שלא הגיע לגמר . אני יודע ומאמין שארז יצליח ידו נטויה והוא יגיע רחוק לא נשכח אותו אותי הוא ריגש ברמות ,ונמשיך לעקוב מרחוק , צפוי לו עתיד מזהיר ,ומאחל לו ולזגתו מיכלי חיים נפלאים ... בהצלחה לשאר המתמודדים , והלוואי וסער יזכה -האיש הנכון מלח הארץ -הישראלי היפה שבנה הכל ב10 אצבעותיו עם לב ענק אדם חיובי, פטריוט גדול ,חברותי ,ועם רקורד של עשיה ותרומה לחברה, בבית האח הגדול היו לו כמה רגעים מביכים ונפילות ,אף אחד לא מושלם סער ידע להתאושש,ולהודות בטעויות ואחרי הדחתה של איילה, סער כאב את לכתה ,היא הותירה אחריה שובל של עצב ,וסער אומנם באיחור הבין מייד והתנצל ויצא בווידוי מרגש אצל האח הגדול ואף הזיל דימעה על שנהג עם איילה אהובתו כמו ילד,והבטיח לעצמו אחרי הבום שנפל עליו,ראשית להתנצל בגדול בפני איילה ושנית הוא לעולם לא ינהג כך וידאג לפצות אותה , אני מאחל לסער זוגיות נפלאה עם איילה ואשמח שהוא יהיה הזוכה הגדול בבית האח הגדול... שבוע טוב וטוב בכלל... BAMBY-:)
 
במבי18 מאמי -בואי רק נפרגן לסער ונתעלה עליהם

אנחנו נפרגן רק לסער ואיילה בואי לא נרד ברמה זה מונוטוני ורק ממשיך להצית אש בשה קוצים
 
שאלה לארז

היי ארז,קודם כל-כל הכבוד על ההתמודדות שלך בתכנית עד עכשיו,אין ספק ששימשת דוגמא ואם בזכותך אנשים שלא ידעו מה זה אומר להיות לקוי שמיעה עכשיו יודעים יותר טוב,את שלך הרווחת. השאלות שלי: 1)איך זה שיחסית לבן אדם לקוי שמיעה,הדיבור שלך מעולה? 2)לפעמים היו מקרים שאנשים דיברו אליך והיית עם הגב אליהם ובכל זאת הצלחת לענות להם,איך זה קרה?אתה לא אמור להיות מולם כדי לקרוא את השפתיים שלהם? 3)למה העמדת את אלירז להדחה ולא את גואל או סער? תודה ושוב-כל הכבוד על ההתמודדות
 

10555

New member
רומנטיקן, אני גם הרהרתי לגבי חרשותו../images/Emo12.gif

גם אני שאלתי בפורום, אך לא השיבו לי. היו כמה פעמים שהשמיעו שירים בבית האח וארז היה הראשון לזהות את השירים, לפי הצלילים הראשונים. זה נראה כאילו הוא שומע מעט. וגם היו פעמים שדברו אליו כשהגב מופני אל הדובר והוא השיב, כאילו שמע. שיהיה לו בהצלחה!
 

asfgh

New member
שאלה

היכן באיזה מוסדות למד בישולים, קונדיטוריה ועיצוב פנים האם עסקת בתחום או לא מדוע לא עסקת בתחומים במה אתה מתכוון לעסוק תודה
 

HOPE110

New member
אנרכיסטי האם העברת את ארז בדיקה רפואית?

האם יש לך תואר דוקטורט לבעיה זו? או שסתם בא לך לטפס על נושאים שאין לך ידע? או פשוט את מחפשת להציק לארז? ואם כן לכי חפשי את החברים שלך!
 

sonia100

New member
פותנה הכניסה לסער שטוזה!קיראו-היא אמרה שאם

היא תזכה תעשה דברים רבים אבל לא רוצה לפרט! "אני לא מנופפת בהבטחות" "אני עושה ולא מדברת" כך אמרה היא התייחסה לסער,זער הערס שמבטיח הבטחות ריקות עוד לפני שזכה!!!!!! גועל מתקדם...
 

פרצלה

New member
עושה ולא מדברת? עליה נכתב השיר:רק על עצמי

לדבר ידעתי. האחרונה שעושה ולא מדברת.....כמה פעמים שמענו את כל סיפוריה על עלילות פוטנה רובין הוד ביפו?
 

סתוית2

New member
../images/Emo124.gif../images/Emo124.gifפרצלה ההודעות שלך מהפורום ההוא

חסרות, אהבתי לקרוא אותך
 

פרצלה

New member
וואי :) תודה

לצערי המנהלת החדשה שם אוסרת על כתיבת הודעות שיש בהן,ציניות,ביקורת או שאינן מכילות חיבוקים נישוקים והסכמה מלאה וגורפת עם דיעותיה.
 
למעלה