מחר זה קורה!

10555

New member
צלמת, איזה יופי, כל הכבוד../images/Emo24.gif../images/Emo23.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

 
ארז אתה קסם../images/Emo99.gif../images/Emo99.gif../images/Emo99.gif

ש בך נאיביות ותום שהם מקסימים. יש בך אהבה וחום. יש בך הומור מיוחד מאוד מאוד. ארז, אתה היית צריך להיות בגמר, וודאי שלא גואל או סער. אתה הייתה צריך להיות אחד מהחמישה וכאב לי ולמשפחתי לראות אותך הולך. היה לך כאן לצערי מעריץ/ה בשם "ארז למיליון"ועוד הרבה ניקים שעשתה לך המון עוול והמאיסה בעזרת התבטאויות איומות ורמה ירודה. חבל. לא תמיד האינטרנט הוא במה לטוב ולהוגן ויש הון מניפולציות מסביבכם כדיירים בבית, הרוע של אנשים לא יודע שובע. ארז, סער לא חבר שלך. שכח מזה. הוא השתמש בך שוב ושוב למונולוגים ארוכים למצלמות, רובם עילגים וכבדים . אלירז היה היחידי שבאמת באמת הגן עליך, כיבד אותך כאדם שווה ערך ללא קשר ללקות שלך. אני מאמינה שכשתשב לראות את הפרקים , תבין לבד... רק רציתי לומר לך שאתה מקסים ואם אפגוש בך אי פעם, אתה מהדיירים שאשמח ללחוץ את ידיהם!!! בהצלחה לך בכל!!!
 

bamby18

New member
את חצופה !סער חבר אמיתי ואהב את ארז מאוד

אין בך טיפת הגינות חבל התחלת ופירגנת לארז ,וזה מעולה ,אך למה להשמיץ באותה הזדמנות את סער, ראיתי במו עיני איך נרקמה החברות בין ארז לסער והם היום יותר מתמיד חברים הכי טובים ,ארז נפתח בפני סער והיו לו איתו שיחות נפש ,עמוקות ,הם היו שם משענת אחד לשני ,וראינו שסער היחיד כאב עד מאוד כשארז הודח ,כזה הוא סער את מי שהוא אוהב הוא החבר הכי קרוב ואפילו הוא ואיילה כבר תכננו כשיצאו להמשיך את הקשר עם ארז וחברתו ,וראינו ביום ההדחה ,את אמא של סער איך היא ניגשה והתרגשה ואמרה לו בחום שהוא מקסים והיא רואה בו מהיום והלאה כבן בית ,אותי זה מאוד ריגש,,, אז אני מתקשה להבין למה את מצאת לך לנכון לכתוב דברי שקר נסיון עלוב לסכסך בין חברים ,אבל לא את ואף אדם לא יוכל לחבל בחברות כה עמוקה שנרקמה אט אט והפכה לחברות נפש ,שתלך ותתעצם בחיים האמיתיים... כמוני כמוך כאבתי את הדחתו של ארז ,הוא איש מדהים מיוחד וססגוני אין ספק שהוא היה ראוי להגיע לגמר , ארז היה הפייבוריט להגיע לגמר ולזכות בבכורה ארז כנגד כל הסיכויים הוכיח קבל עם ועדה חרף מוגבלותו שאין דבר העומד בפני הרצון,,וארז לא וויתר ולא עשה לעצמו הנחות, ארז הוא פורץ הדרך לכל קהילת החרשים ,דוגמא ומופת , וחבל כל כך שלא הגיע לגמר . אני יודע ומאמין שארז יצליח ידו נטויה והוא יגיע רחוק לא נשכח אותו אותי הוא ריגש ברמות ,ונמשיך לעקוב מרחוק , צפוי לו עתיד מזהיר ,ומאחל לו ולזגתו מיכלי חיים נפלאים ... בהצלחה לשאר המתמודדים , והלוואי וסער יזכה -האיש הנכון מלח הארץ -הישראלי היפה שבנה הכל ב10 אצבעותיו עם לב ענק אדם חיובי, פטריוט גדול ,חברותי ,ועם רקורד של עשיה ותרומה לחברה, בבית האח הגדול היו לו כמה רגעים מביכים ונפילות ,אף אחד לא מושלם סער ידע להתאושש,ולהודות בטעויות ואחרי הדחתה של איילה, סער כאב את לכתה ,היא הותירה אחריה שובל של עצב ,וסער אומנם באיחור הבין מייד והתנצל ויצא בווידוי מרגש אצל האח הגדול ואף הזיל דימעה על שנהג עם איילה אהובתו כמו ילד,והבטיח לעצמו אחרי הבום שנפל עליו,ראשית להתנצל בגדול בפני איילה ושנית הוא לעולם לא ינהג כך וידאג לפצות אותה , אני מאחל לסער זוגיות נפלאה עם איילה ואשמח שהוא יהיה הזוכה הגדול בבית האח הגדול...
 

eave1

New member
אני ממליצה לך להפיק טלנובלה זה הז'אנר היחיד ש

שאת יכולה לבוא בו לידי ביטוי את חיה בלהלה לנד. פשוט רואה מליבך הכל בדיה
 
מסכים איתך מילה במילה

לא יכולתי לנסח את הדברים טוב יותר. ממש התרגשתי איך קלעת לדעתי. הלווי ואוכל להפגש עם סער ואיילה אישית כדישאוכל להביע בפניהם אישית את אהבתי הרבה. אני פשוט לא מצליח להבין עד עכשיו איך הצליח הבחור הזה וילדה בת 25 להיכנס לי לנשמה. זה עוד לו קרה לי מעולם. אני חושב שבמקרה שלהם הזכיה במיליון פחות חשובה מהזכיה שלהם אחד בשני שלזה אין מחיר. הם ממילא בלטו מעל כולם בבית האח הגדול. והם ללא ספק משכו את הרייטינג של התוכנית לאן שהיגיע. הם כנראה יהיו אלה שישמעו עליהם יותר מכולם. לא לשכוח לסמס 4 ולדאוג שכולם יעשו כך.
 

babetzi1

New member
בחרת באנשים הלא נכונים

ארז אם היית נשאר צמוד לאלירז הוא לא היה עושה ממך צחוק כמו איילה וסער היית מגיע למקום 3 לפחות
 

רותי167

Well-known member
ארז יקר,אל תקשיב לכל הסכסכנים פה,סער חבר

אמיתי,נשמה טובה ואמיתי. איילה אוהבת אותך מאוד וכשרואיינה ביום ההדחה היא אמרה שאתה צריך לזכות במיליון,תראה את השידור! אני ועוד כמה שאוהבים את איילה וסער התקשרנו לאמא שלך לחזק אותה בימים שהיית עצוב,תשאל את אמא. בהצלחה ארז ,אתה בחור מדהים !
 

דינה128

New member
למה את לא מספרת לו שאיילה נתנה לו לשתות בכוס

מלוכלת? והלכה וסיפרה את זה בשמחה רבה לכל החברים , כולל סער, שצחקו יחד איתה? אף אחד מהם, גם לא סער , אמר לה שזה לא יפה שככה לא מתנהגים שלא נותנים לבן אדם לשתות מים בכוס מלוכלכת. בטח לא לבן אדם שאוהב ניקיון כמו ארז.
 

מייתחש

New member
ארז היית מלך ומאד אהבנו אותך

האם היה לך קשה בתקופה שהיית באח הגדול?
 
דעה לגביי שאלותייך

שלום באנרגיות חיוביות, אכן הספקתי לראות חלק מפרקים ,בשל שלא ראיתי את רצף פרקים כך שמונע ממני לשער דעתי על הסיטואציה לגביי אלין הנני רואה שהתפספסנו אחד לשני לתקופה ארוכה בשל גישה מוטעית משני צדדים לגביי אלירז תמיד דעתי עליו חיובי ואוהב את אלירז אהבת אמת
 
למעלה